27 september 2012
 

Seat

Seat onthult nieuw beeldmerk

Autozine
27 september 2012 | Seat heeft vandaag op de Paris Motor Show zijn nieuwe beeldmerk aan de wereld gepresenteerd. De lancering van het nieuwe embleem op de Parijse show valt samen met de wereldprimeur van de compleet nieuwe Leon die Seat in de Franse hoofdstad presenteert.
UnitedConsumers
 

Vanochtend onthulde James Muir, de president van Seat, het nieuwe Seat-embleem. "De presentatie van ons nieuwe merklogo vormt de volgende stap in de evolutie van Seat. Het beeldmerk weerspiegelt de merkwaarden van Seat: 'clean, pure design & precise, quality engineering", verklaarde Muir.

Seat

Het eerste model waarop het nieuwe embleem prijkt is de compleet nieuwe Seat Leon, dé ster op de stand van Seat op de Paris Motor Show. "De Leon is een icoon in onze modelreeks en vertegenwoordigt het beste dat Seat te bieden heeft: een prachtig design, uitmuntende kwaliteit, bruikbare technologieën en volop rijplezier", voegde Muir toe.

Het nieuwe logo van de Spaanse autofabrikant markeert een nieuwe stap in de continue doorontwikkeling van Seat's identiteit en brengt de "corporate identity" van het merk in lijn met de uitstraling van zijn modellen.

Profile
Cupra onthult LeonCupra onthult Leon
20 februari 2020
Seat onthult 4e generatie LeonSeat onthult 4e generatie Leon
28 januari 2020
Seat Mii electric: nu vanaf 229 euro p/mSeat Mii electric: nu vanaf 229 euro p/m
7 januari 2020
Seat Mii alleen nog elektrischSeat Mii alleen nog elektrisch
19 december 2019
 

Info