Vredestein
Vredestein start campagne winterbanden
Bandi Vaczi, Manager Marketing Communicatie: "Helaas is er nog veel te weinig aandacht voor het belang en positieve eigenschappen van winterbanden. Vanwege het lage interesse karakter van banden, is het voor ons een hele uitdaging om consumenten erop te wijzen. Dat is dan ook de reden dat wij de actualiteit gebruiken om het belang nogmaals onder de aandacht te brengen. Het is absoluut niet bedoelt als een sneer naar de overheid, want zo een lange en intensieve winter had niemand kunnen verwachten. Sterker nog, ook de bandenindustrie heeft moeite om aan de vraag te voldoen en zijn wij dan ook erg gelukkig met onze flexibele productieapparaat. Wij hopen dat onze realtime Marketing aanpak bijdraagt aan het winterbanden-bewustzijn en dat het de hoeveelheid ongevallen, zoals de afgelopen weken, sterk doet verminderen".
Onlangs is de Vredestein Snowtrac 3 voor de tweede keer uitgeroepen tot testwinnaar in de belangrijkste winterbandentest in Europa, georganiseerd door de Duitse ADAC, het Zwitserse Touring Club Schweiz en het Oostenrijke ÖAMTC in samenwerking met de ANWB. Deze instanties zijn toonaangevend in hun eigen land én over de grens. De winterbandentest die zij organiseren is daarom ieder jaar een zeer prestigieuze aangelegenheid. De Vredestein Snowtrac 3 werd samen met 20 andere winterbanden van concurrenten aan diverse testen onderworpen en kwam als beste naar voren! De Snowtrac 3 verdiende hiermee het predikaat 'zeer aanbevolen' ('sehr empfehlenswert').