Mitsubishi
Mitsubishi in teken van emotie en passie
Bij de productontwikkeling richt Mitsubishi de pijlen op vier categorieen: compacte auto's, sedans, handzame MPV's en SUV's. Er wordt gewerkt volgens de drie P's. Passie, die als drijfveer geldt voor een nieuwe modelgeneratie. Prestaties, die tot uiting komen in de techniek en waarbij gebruik is gemaakt van de kennis en de ervaring opgedaan bij de deelname aan een reeks van sportieve evenementen over de hele wereld. En de derde P is van Perfectie, welke is af te lezen van de aanpak die Japanse creativiteit kenmerkt.
Op de Tokyo Motor Show presenteert Mitsubishi een serie conceptcars die zijn toegerust met tal van vernieuwende technieken, waarbij vruchtbaar gebruik is gemaakt van de alliantie met DaimlerChrysler en van de ervaringen met rallyauto's. De futuristisch ogende SE-RO is op hetzelfde platform gebouwd als de hightech 'i'. Beide modellen zijn echte minicars en hebben een centraal geplaatste motor met achterwielaandrijving. De sportieve Tarmac Spyder is daarentegen een rasechte sportauto met een design die de passie van het merk voor sportieve modellen duidelijk uitdraagt.
Mitsubishi showt verder een groot aantal modellen uit het bestaande gamma, zoals de Colt, de Lancer Wagon, de Outlander, de Grandis en de Pajero. Het gaat om uitvoeringen met extra pakketten die zijn bedoeld voor de Japanse markt. Tot die pakketten behoren audiosystemen en dvd-navigatiesystemen.