Maserati
Maserati en Hiroshi Fujiwara presenteren collectie
25 oktober 2021 - Een samenwerking tussen Maserati en 'Pioneer of Streetwear' Hiroshi
Fujiwara kreeg afgelopen juni in Tokio gestalte met de wereldwijde lancering
van 'Maserati meets Fragments'. De sterren van de lancering: Operanera en
Operabianca, twee contrasterende Special Editions op basis van de Maserati
Ghibli, gestyled door Fragment's Creative director Hiroshi Fujiwara, onder
auspiciƫn van Maserati's Fuoriserie personalisatieprogramma.
Deze herfst krijgt dat partnership een vervolg met de lancering van 'Fragment meets Maserati'. Deze gelimiteerde capsulecollectie van streetwear-items is door Fujiwara en Maserati gezamenlijk ontworpen, op basis van een kijk op de popcultuur. De collectie bestaat uit twee hoodie-stijlen, oversized T-shirts en een baseball cap, alle voorzien van de herkenbare elementen van de twee merken.
De capsulecollectie verenigt Fujiwara's rebelse stijl en het lef van Maserati: twee merken die er niet voor terugdeinzen om anders te zijn, onafhankelijk, en gedreven om de gevestigde orde uit te dagen.
De 'Fragment meets Maserati' capsulecollectie is wereldwijd beschikbaar in de Maserati Store en op Hypebeast's e-commerce platform hbx.com.