Hyundai Veloster
Hyundai deelt Veloster op Facebook
Wie de Hyundai stand in de Europahal van het complex bezoekt tijdens de AutoRAI kan direct zijn of haar favoriete nieuwe Hyundai-model delen met zijn of haar Facebook vrienden. Bezoekers ontvangen op de stand een armband met een speciale code die wordt gekoppeld aan hun persoonlijke profiel op Facebook. Wanneer deze armband langs de terminal wordt gehaald die op de stand naast de modellen van Hyundai staan opgesteld, wordt er direct een post geplaatst op het Facebook profiel van de gebruiker. Daarnaast kan online informatie over Hyundai in het algemeen en de Hyundai Veloster in het bijzonder worden aangevraagd of een proefrit worden geboekt via QR codes.
"De Facebook-actie op de AutoRAI van Hyundai is uniek", zegt Hans Kwaad, Managing Director van Hyundai-importeur Greenib Car. "Wij zetten met Hyundai steeds nadrukkelijker in op Social Media om klanten beter te kunnen bereiken. Wij streven daarin een dialoog na. Het sturen van eenrichtingsverkeer is niet meer van deze tijd. Social Media biedt een uitgelezen mogelijkheid om een relatie met klanten aan te gaan en snel informatie uit te wisselen. De actie met de Hyundai Veloster is bovendien zeer klantvriendelijk. Het is leuk om mee te doen en de deelnemers maken kans op een mooie prijs".