6 oktober 2009
 

Blomsma

Blomsma introduceert Itasha in Nederland

6 oktober 2009 | De firma Blomsma Print & Sign uit Zoetermeer is een sign specialist met veel ervaring op het gebied van autobelettering. Waar dit voorheen overwegend werd ingezet als reclamemiddel voor berijven, verschuift de focus steeds meer naar autobestickering die ook aanslaat bij consumenten. Een nieuwe toepassing van dit concept is de zogenaamde Itasha-bestickering.

Itasha is een overgewaaide rage uit Japan, waarbij auto's worden gedecoreerd met typisch Japanse vrouwelijke stripfiguren in de vorm van manga of anime. In trendy steden als Tokyo, Osaka en Nagano zijn veel auto's van liefhebbers te vinden met Itasha-print. Ook in de (Japanse) autosport doet Itasha zijn intrede. Zelfs in autoracegames zijn de auto's van coureurs steeds vaker versierd met Itasha-uitingen.

Blomsma

Blomsma Print & Sign is het eerste bedrijf dat deze trendy bestickering in Nederland heeft uitgevoerd. Het eerste tastbare resultaat is een bestickerde Opel Agila (die te bewonderen is bij Opel-dealer van der Burg in Zoetermeer). De bestickering is uitgevoerd met prints op een transparante folie. Zodoende is de originele lak nog zichtbaar onder de aangebrachte afbeelding.

Het voorzien van auto's met een persoonlijke bestickering kan in vele gevallen ook worden toegepast op oudere auto's, die zodoende in een nieuw jasje gestoken worden. Bovendien beschermt de sticker de originele laklaag.

Blomsma

Richtprijs voor het bestisckeren van de Agila is € 950,- (exclusief BTW). De bestickering van andere modellen kan variëren van € 500,- tot € 2500,-

Blomsma Blomsma
 
Websitewww2.blomsma.nl/print
Deel via
 
 
> De nieuwste tests en het laatste nieuws in je mailbox
Schrijf je nu in voor de gratis Autozine-nieuwsbrief!