24 februari 2012
 

MyRenault

Renault lanceert online platform MyRenault

24 februari 2012 | Renault Nederland introduceert vandaag MyRenault, een nieuw loyaliteitsprogramma met een online klantenportal dat via Renault.nl toegankelijk is. MyRenault-leden profiteren niet alleen van vele extra services, maar hebben via het platform ook toegang tot exclusieve informatie en diensten.

MyRenault is de opvolger van het loyaliteitsprogramma "Renault Privilège", dat sinds 2008 zo'n 113.000 leden aan zich wist te binden. Met de introductie van MyRenault biedt Renault zijn leden nu ook een online platform met een eigen account. Dit platform is gratis toegankelijk via een speciale button op de homepage van Renault.nl.

MyRenault

Via het MyRenault-platform hebben leden toegang tot allerlei informatie over hun auto. Ze kunnen bijvoorbeeld online hun gepersonaliseerde onderhoudsschema inzien, hun gegevens up-to-date houden, profiteren van exclusieve aanbiedingen, wallpapers downloaden, extra dealerservices kopen en via i-Deal betalen. Bijzonder is "Follow my Car", waarmee leden als ze een nieuwe auto bestellen het hele proces online kunnen volgen; van bestelling tot aflevering. In de zomer volgt bovendien een MyRenault-app waarmee Renault Z.E.-rijders bijvoorbeeld in realtime de batterijstatus van hun elektrisch aangedreven auto kunnen controleren.

Naast het kosteloze MyRenault, waarmee leden profiteren van onder meer gratis Renault Route Service, 15% korting bij Renault Erkend Schadeherstel en exclusieve aanbiedingen, is er ook het betaalde My Renault+ loyaliteitsprogramma. Hieronder vallen een gratis APK, zomer- en wintercheck, ruit- en bandreparatie, lampen vervangen en vloeistoffen bijvullen. Deze extra services vertegenwoordigen een waarde van 140 euro, maar My Renault+ leden betalen 39,95 euro per jaar.

MyRenault
 
Websitewww.renault.nl
Deel via