Opel Agila
Opel lanceert Agila.com
Stephan Hinneman, marketing manager voor Opel in Nederland: De nieuwe Opel Agila spreekt vooral jonge en actieve vrouwen aan. We hebben laten onderzoeken hoe deze doelgroep aankijkt tegen het kopen van een auto. Daaruit blijkt dat 26% van de vrouwen een nieuwe auto zou willen kopen via Internet als dat mogelijk is. Van de vrouwen tot 45 jaar overweegt zelfs een derde de aankoop van een nieuwe auto via internet. Als belangrijkste voordelen noemen de vrouwen: prijsvoordeel, kiezen wanneer het je het beste uitkomt en het op je gemak kunnen kiezen. Dat kan allemaal met de speciale Agila.COM. Deze is exclusief verkrijgbaar via internet".
De Opel Agila.COM is geen gewone Agila, maar een speciale uitvoering van de Agila 1.2 Enjoy in de kleur Moroccan Blue en met ingebouwd navigatiesysteem mét TV-functie. De stadsauto is bovendien voorzien van het Style Pakket, inclusief een met leder bekleed stuurwiel, donkergetint glas achter én lichtmetalen 15-inch velgen.
Standaard beschikt deze Agila onder meer al over airconditioning, boordcomputer, elektrisch bedienbare ramen en buitenspiegels,centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en een geïntegreerde radio/cd/mp3-speler met bediening vanaf het stuurwiel. Het concrete prijsvoordeel voor deze exclusieve internetversie bedraagt € 1.145,-.
De Agila.COM is beschikbaar in een gelimiteerde oplage van slechts vijftig stuks. Elke Agila.COM heeft een uniek nummer – variërend van 1/50 tot 50/50 – en wordt voorzien van een limited edition-badge in het interieur en naamsaanduiding op de achterzijde van de auto.