27 februari 2007

Hyundai Kilometerkrassen

Kilometerkrassen bij 40-jarig Hyundai

27 februari 2007 - In het jaar dat Hyundai 40 jaar bestaat tekent het automerk voor de organisatie van de leukste en meest kansrijke consumentenactie ooit: Kilometerkrassen. Bij elke Hyundai-dealer in Nederland kunnen vanaf 1 maart 2007 proefritten van 400, 4.000, 40.000 of 400.000 kilometer worden gewonnen. Dit staat gelijk aan proefritten van maximaal twee dagen, maximaal een maand, of maximaal een jaar. De hoofdprijs is een proefrit van 400.000 kilometer.

De actie Kilometerkrassen past in de nieuwe strategie van Hyundai, waarin het bedrijf de consument bewust wil maken van de kwaliteit van het merk. "Wij willen zo veel mogelijk mensen kennis laten maken met het nieuwe Hyundai. Kilometerkrassen is hiervoor een prima manier. Hyundai heeft de laatste jaren een enorme sprong voorwaarts gemaakt. Met complete en betaalbare producten van een uitstekende kwaliteit en met een aansprekend design wil het merk de slag met de Europese topmerken nog nadrukkelijker aangaan", zegt Managing Director Hans Kwaad van Hyundai-importeur Greenib Car.

Hyundai

Kilometerkrassen bij Hyundai betekent niet alleen een grote kans op mooie prijzen, maar biedt ook veel voordeel. Bij de speciale actiemodellen van Hyundai kan het voordeel zelfs oplopen tot € 5.050,-.