Fiat 500
Natasha Poly gezicht van Fiat 500 by Gucci
De communicatie achter de wereldwijde lancering van de 500 by Gucci wordt ontwikkeld door 'Independant Ideas', het bureau van Lapo Elkann. Riccardo Ruini is verantwoordelijk voor de 'art direction' van de campagne.
De Fiat 500 by Gucci is door Gucci's creative director Frida Giannini gestyled en is leverbaar in unieke glossy 'pearl glass' wit en zwart èn in 'diep' zwarte kleur. Aan de buitenkant is de auto verder te herkennen aan de wielen (195/45 R16) met Gucci logo. De cursief weergegeven merknaam 'Gucci' is te vinden op de stijl van de deuren en op de achterkant van de auto.
Tevens is de auto zowel aan de buiten- als binnenkant voorzien van Gucci's groen-rood-groen; op de stoelen, gordels, versnellingspook, vloermatten en sleutelhouder. De chique stiksel op de stoelen, de exclusieve materialen, de satijnen chromen details èn de Frau-lederen stoelen met 'Guccissima' print geven de auto de juiste Gucci uitstraling.
De 500 by Gucci is in beginsel tot 30 juni exclusief online via 500bygucci.com bestelbaar. Om de 500 by Gucci verder te complementeren is er de exclusieve 500 by Gucci-collectie bestaande uit reisaccessoires, kleine lederwaren, tracksuits, bombers, rijhandschoenen, zonnebrillen en een horloge.