18 mei 2011
Fiat 500

Fiat 500

Natasha Poly gezicht van Fiat 500 by Gucci

Autozine
18 mei 2011 | Na de officiƫle lancering van de 'Fiat 500 by Gucci' presenteren Fiat en Gucci nu de bijbehorende 'Fiat 500 by Gucci'-reclame campagne. De campagne is gemaakt door Mert Alas en Marcus Piggott in Rome en heeft model Natasha Poly in de hoofdrol.

Op zoek naar een Fiat 500?
bynco heeft er 77 vanaf € 6.945,-

Fiat 500

De communicatie achter de wereldwijde lancering van de 500 by Gucci wordt ontwikkeld door 'Independant Ideas', het bureau van Lapo Elkann. Riccardo Ruini is verantwoordelijk voor de 'art direction' van de campagne.

Fiat 500

De Fiat 500 by Gucci is door Gucci's creative director Frida Giannini gestyled en is leverbaar in unieke glossy 'pearl glass' wit en zwart èn in 'diep' zwarte kleur. Aan de buitenkant is de auto verder te herkennen aan de wielen (195/45 R16) met Gucci logo. De cursief weergegeven merknaam 'Gucci' is te vinden op de stijl van de deuren en op de achterkant van de auto.

Tevens is de auto zowel aan de buiten- als binnenkant voorzien van Gucci's groen-rood-groen; op de stoelen, gordels, versnellingspook, vloermatten en sleutelhouder. De chique stiksel op de stoelen, de exclusieve materialen, de satijnen chromen details èn de Frau-lederen stoelen met 'Guccissima' print geven de auto de juiste Gucci uitstraling.

De 500 by Gucci is in beginsel tot 30 juni exclusief online via 500bygucci.com bestelbaar. Om de 500 by Gucci verder te complementeren is er de exclusieve 500 by Gucci-collectie bestaande uit reisaccessoires, kleine lederwaren, tracksuits, bombers, rijhandschoenen, zonnebrillen en een horloge.

2e Fiat 500 Hybrid voor de halve prijs2e Fiat 500 Hybrid voor de halve prijs
15 november 2021
Fiat 500 tijdelijk als ConnectFiat 500 tijdelijk als Connect
17 september 2021
Abarth introduceert 695 EsseesseAbarth introduceert 695 Esseesse
2 juli 2021
Fiat prijst 500 Hey GoogleFiat prijst 500 Hey Google
30 april 2021
 

Info

Test

Techniek

Prijs

Occasions

KM-kosten

Forum