Puro Alfa
Alfa Romeo start interactief magazine
De lancering van Puro Alfa valt samen met de introductie van de Alfa MiTo bij de Nederlandse dealers. In deze eerste editie van Puro Alfa vertelt Alfa designer Juan Manuel Diaz, in speciaal voor Nederland opgenomen filmpjes, over het ontwerp van de Alfa MiTo.
Hoofd ontwikkeling Harold Wester gaat dieper in op de technologie, terwijl de 'lezer' van het magazine zelf kan reizen langs de ontstaansgeschiedenis van de Alfa MiTo. Bovendien geeft Puro Alfa diverse prijzen weg, met als klapper een buitenlandse reis met de Alfa MiTo.
Puro Alfa komt een paar keer per jaar met een nieuwe uitgave. Het interactieve magazine gaat daarbij niet alleen in op de nieuwste generatie Alfa Romeo's. Er wordt ook ruimschoots aandacht besteed aan de rijke historie van het Italiaanse automerk.
Henk Salomons, algemeen directeur Alfa Romeo Nederland: "Ik ben trots op de lancering van Puro Alfa. We zijn er in geslaagd de beleving van Alfa Romeo over te brengen op het beeldscherm. Het hightech aspect van dit interactieve medium sluit helemaal aan op de passie voor technologie die terugkomt in onze modellen. Ook het design van Puro Alfa is tot in de puntjes verzorgd. We gaan zelfs nog een stapje verder. De pure passie voor modellen van Alfa Romeo komt tot uiting in rijplezier, design en technologie. Met Puro Alfa breiden we dit uit dankzij de dimensies beeld en geluid".