10 september 2010
 

Adeyaka

iPad-app voor Infiniti's Adeyaka magazine

10 september 2010 | Infiniti's klantenmagazine adeyaka is nu via de Apple iTunes Store te downloaden in een speciale versie voor de onlangs gelanceerde Apple iPad. Infiniti biedt iPad-bezitters ook de mogelijkheid om artikelen uit de iPad-versie van het magazine als Adobe PDF-bestand te mailen.

De applicatie is niet simpelweg een PDF-versie van het bestaande magazine dat in print en online wordt verspreid in Europa, Rusland, het Midden-Oosten en Canada; het maakt volop gebruik van de multimediamogelijkheden die de iPad biedt.

De app bevat 25 minuten aan video en meer dan tweehonderd afbeeldingen, in aanvulling op de 360-graden animaties waarmee het in- en exterieur van alle Infiniti-modellen te verkennen zijn. Met de touch and scroll-functie kunnen lezers navigeren door de zones 'Lobby', 'Lounge' en 'Gallery', waar ze direct toegang hebben tot de grootste collectie artikelen ooit van een autofabrikant.

Adeyaka

Andreas Sigl, General Manager Global Brand Innovation bij Infiniti: "Dankzij de nieuwe adeyaka-app voor de iPad is er meer interactie mogelijk met het merk; klanten over de hele wereld kunnen op deze manier nog beter ervaren hoe het is om een Infiniti te bezitten".

De nieuwe applicatie is ontworpen door de Duitse corporate publishing specialist Köckritzdörrich, in opdracht van Infiniti, het luxueuze Japanse automerk.

Adeyaka
 
Websitewww.adeyaka.com
Deel via
 
 
> De nieuwste tests en het laatste nieuws in je mailbox
Schrijf je nu in voor de gratis Autozine-nieuwsbrief!