Peugeot
Peugeot overhandigt cheque aan War Child
Voor Peugeot Nederland N.V. was deze actie tevens aanleiding om eenmalig een geldelijke donatie te doen aan War Child. Deze onafhankelijke humanitaire organisatie zet zich in voor een vreedzame toekomst voor kinderen in oorlogsgebieden.
Op woensdag 22 september 2010 overhandigde Directeur Marketing Gaël Colin een cheque ter waarde van 15.000 euro in Peugeot Experience. Namens War Child nam Pieter Verhagen (Marketeer Corporate Sponsoring) deze cheque in ontvangst.
"Voor 15.000 euro kan War Child maar liefst 1250 oorlogskinderen per jaar helpen. Dat doen we door psychosociale hulp en onderwijs te bieden. Met dans, muziek, theater en sport leren kinderen hun emoties uiten en hun oorlogservaringen verwerken. We zijn ontzettend dankbaar voor deze geweldige donatie van Peugeot, want alleen door de steun van particulieren en bedrijven kunnen wij ons werk doen en nog meer oorlogskinderen helpen!" aldus Pieter Verhagen.