Forum Peugeot 306 Break
Reacties van eigenaren
'00
2
bouwjaar
jaar in bezit
270k
km
diesel
Betrouwbaarheid
6
Comfort
8
Motor
8
'01
7
bouwjaar
jaar in bezit
80k
km
benzine
Betrouwbaarheid
10
Comfort
6
Motor
10
Naam: Martvanlogten, datum : 22 juni 2008
Ervaring met Peugeot 306 Break 1.6 xt: Ik ben er zeer goed over te spreken. Ik heb 3 nieuwe gehad, 1 sedan met kontje, 2 breaks. Wel hulpveren aangebracht, deze waren te slap.
Ervaring met verkoop: Al mijn Peugeots gekocht bij Vingerhoets
Diessen en Tilburg. Daar werd je goed behandeld.
Ervaring met Peugeot 306 Break 1.6 xt: Ik ben er zeer goed over te spreken. Ik heb 3 nieuwe gehad, 1 sedan met kontje, 2 breaks. Wel hulpveren aangebracht, deze waren te slap.
Ervaring met verkoop: Al mijn Peugeots gekocht bij Vingerhoets
Diessen en Tilburg. Daar werd je goed behandeld.
'97
5
bouwjaar
jaar in bezit
143k
km
benzine
Betrouwbaarheid
9
Comfort
6
Motor
6
Naam: Ockels, datum : 29 mei 2008
Ervaring met Peugeot 306 Break XR: Remcylinders achter zwak puntje, voor de rest probleemloze auto.
Ervaring met Peugeot 306 Break XR: Remcylinders achter zwak puntje, voor de rest probleemloze auto.
'01
1
bouwjaar
jaar in bezit
182k
km
diesel
Betrouwbaarheid
10
Comfort
6
Motor
8
Naam: Fam. H. Vanrossum, datum : 26 april 2008
Ervaring met Peugeot 306 Break XT hdi: Koop hem bij een betrouwbaar bedrijf met Bovag en NAP.
Ervaring met Peugeot 306 Break XT hdi: Koop hem bij een betrouwbaar bedrijf met Bovag en NAP.
'01
1
bouwjaar
jaar in bezit
109k
km
benzine
Betrouwbaarheid
6
Comfort
6
Motor
6
Naam: Egbert-ingrid, datum : 14 april 2008
Ervaring met Peugeot 306 Break 1.6: Versnellingsbak is wat houterig, maar niet storend.
Ervaring met verkoop: Mulder balk is ok
Ervaring met onderhoud: Koop nooit een auto bij een handelaar zonder Bovag.
Ervaring met Peugeot 306 Break 1.6: Versnellingsbak is wat houterig, maar niet storend.
Ervaring met verkoop: Mulder balk is ok
Ervaring met onderhoud: Koop nooit een auto bij een handelaar zonder Bovag.
'00
2
bouwjaar
jaar in bezit
185k
km
diesel
Betrouwbaarheid
10
Comfort
8
Motor
9
Naam: Scania, datum : 8 november 2007
Ervaring met Peugeot 306 Break 2.0 hdi: Een zuinige, sterke diesel. Caravan geen probleem. Een vriend rijdt 406 Break 2.0 16v en die bleef ver achter door de ardennen met de sleurhut. En moest tanken en met deze brandstof prijzen is dat niet leuk.
Ervaring met verkoop: Let op: de airco vullen kost zo 100 euro. Voor de rest gewoon goed kijken. 306 2.0 hdi is een hele fijne, zuinige, betrouwbare diesel.
Ervaring met onderhoud: Niet alleen keuren, maar ook tussendoor een beurtje kan geen kwaad. Is veilig beter voor de auto en niets duurder, want anders krijg je alle kosten met de keuring.
Ervaring met Peugeot 306 Break 2.0 hdi: Een zuinige, sterke diesel. Caravan geen probleem. Een vriend rijdt 406 Break 2.0 16v en die bleef ver achter door de ardennen met de sleurhut. En moest tanken en met deze brandstof prijzen is dat niet leuk.
Ervaring met verkoop: Let op: de airco vullen kost zo 100 euro. Voor de rest gewoon goed kijken. 306 2.0 hdi is een hele fijne, zuinige, betrouwbare diesel.
Ervaring met onderhoud: Niet alleen keuren, maar ook tussendoor een beurtje kan geen kwaad. Is veilig beter voor de auto en niets duurder, want anders krijg je alle kosten met de keuring.
'98
3
bouwjaar
jaar in bezit
115k
km
benzine
Betrouwbaarheid
9
Comfort
9
Motor
8
Naam: Sjouke, datum : 27 februari 2007
Ervaring met Peugeot 306 Break 1.4 XR: Deze auto laat je nooit in de steek, comfort en wegligging zijn goed op elkaar afgestemd en de functionaliteit van de ruimte in de auto is echt geweldig (vlakke laadvloer, geen tildrempel en geen hinderlijke wielkasten dankzij een ingenieuze achterwielophanging).
Ervaring met Peugeot 306 Break 1.4 XR: Deze auto laat je nooit in de steek, comfort en wegligging zijn goed op elkaar afgestemd en de functionaliteit van de ruimte in de auto is echt geweldig (vlakke laadvloer, geen tildrempel en geen hinderlijke wielkasten dankzij een ingenieuze achterwielophanging).
Ervaring met Peugeot 306 Break 2.0hdixt: Krukaspoelie en achteras is een standaard probleem van deze auto en dat zijn dure reparaties (voor revisie achteras en vervangen krukaspoelie ben je 800 euro kwijt bij een standaard garagebedrijf). Let hier dus op bij aanschaf van auto's met meer dan 2 ton.