18 augustus 2009
 

Mazda

Mazda participeert in nieuwe applicatie voor smart phones

Autozine
18 augustus 2009 | Mazda Nederland is een samenwerking aangegaan met Layar om de nieuwe Layar browser te introduceren. Dankzij deze nieuwe applicatie, die bedoeld is voor smart phones, kunnen consumenten op eenvoudige wijze de locatie van de dichtstbijzijnde Mazda-dealer vinden. De software heeft de mogelijkheid om ter plekke te reageren op de verkregen informatie.
Info

Voor de introductie van Layar in Nederland heeft Mazda Motor Nederland in samenwerking met JWT International een advertentie ontwikkeld waarmee de consument direct de dichtstbijzijnde Mazda-dealer kan vinden. Nieuwe smartphones maken gebruik van zogenaamde 'barcode scantechnologie'. Hiermee kan via de telefoon de barcode in de advertentie gescand worden, waarna direct alle Mazda-dealers in de naaste omgeving zichtbaar zijn op het scherm. Via de ingebouwde navigatie wordt de gebruiker vervolgens naar de betreffende Mazda-dealer geleid.

Mazda

De Layar applicatie is de eerste 'reality browser' ter wereld. De browser stelt de gebruiker in staat om de wereld om hem heen door een digitale informatielaag te bekijken en ter plekke direct actie te ondernemen. Mazda participeert naar eigen zeggen in deze noviteit om als merk directer met haar klanten te kunnen communiceren en de betrokkenheid met hen te vergroten.

XLLease
Mazda kondigt CX-60 en CX-80 aanMazda kondigt CX-60 en CX-80 aan
7 oktober 2021
Mazda maakt prijzen CX-5 2022 bekendMazda maakt prijzen CX-5 2022 bekend
28 september 2021
Mazda CX-5 aangepast voor modeljaar 2022Mazda CX-5 aangepast voor modeljaar 2022
14 september 2021
Mazda MX-30 nu ook als AdvantageMazda MX-30 nu ook als Advantage
9 september 2021