Mazda MX-5 (2005 - 2015)
Mazda organiseert internationale fotowedstrijd
"De opwinding die we als kind voelden toen we vol gas met onze fiets een helling afreden geeft in de basis goed weer wat we bedoelen met Zoom-Zoom", zegt Masahiro Moro, Vice President Marketing bij Mazda Motor Europe. "En dit opwindende gevoel van beweging willen we als Mazda in elk product dat we ontwerpen en bouwen laten terugkomen. Het doel van de fotowedstrijd is om deze bewegingsemotie vast te leggen in een goede foto. Dat zal voor velen een uitdaging zijn maar is ook zeker de moeite waard, omdat de uiteindelijke winnaar zelf het Zoom-Zoom gevoel dagelijks kan gaan ervaren als eigenaar van de nieuwe MX-5 Roadster Coupe".
Iedereen, inclusief journalisten, woonachtig in Europa, ongeacht leeftijd of nationaliteit, geen medewerker van Mazda. mogen tot 18 september 2006 hun eigen digitale Zoom-Zoom foto verturen naar www.zoomzoom photo.com en/of daar hun stem uitbrengen op hun meest favoriete foto.
De online stemming zal uiteindelijke resulteren in een top 30 van de mooiste fotos. Daaruit worden door een deskundige jury, bestaande uit de professionele fotografen Dingo en Bo Hylen en de vormgever Eddy Greenwoord, de beste tien gekozen, die allen een prijs ontvangen, waaronder home entertainment en audio systemen. De gelukkigen worden online bekendgemaakt op 25 september. De winnaar van de hoofdprijs, de nieuwe Mazda MX-5 Roadster Coupe, zal de sleutels overhandigd krijgen op de Autosalon van Parijs, eind september.