Adeyaka
iPad-app voor Infiniti's Adeyaka magazine
De applicatie is niet simpelweg een PDF-versie van het bestaande magazine dat in print en online wordt verspreid in Europa, Rusland, het Midden-Oosten en Canada; het maakt volop gebruik van de multimediamogelijkheden die de iPad biedt.
De app bevat 25 minuten aan video en meer dan tweehonderd afbeeldingen, in aanvulling op de 360-graden animaties waarmee het in- en exterieur van alle Infiniti-modellen te verkennen zijn. Met de touch and scroll-functie kunnen lezers navigeren door de zones 'Lobby', 'Lounge' en 'Gallery', waar ze direct toegang hebben tot de grootste collectie artikelen ooit van een autofabrikant.
Andreas Sigl, General Manager Global Brand Innovation bij Infiniti: "Dankzij de nieuwe adeyaka-app voor de iPad is er meer interactie mogelijk met het merk; klanten over de hele wereld kunnen op deze manier nog beter ervaren hoe het is om een Infiniti te bezitten".
De nieuwe applicatie is ontworpen door de Duitse corporate publishing specialist Köckritzdörrich, in opdracht van Infiniti, het luxueuze Japanse automerk.