Audi
Audi toont nieuw logo
'Voorspong door techniek' is niet alleen een belofte aan klanten, maar het stimuleert werknemers van Audi ook om continu te werken aan een innovatiever design, efficiëntere aandrijflijnen en meer emotie binnen de complete modellijn. Vandaar dat deze leus nu onlosmakelijk met de Audi-ringen is verbonden.
De vier ringen zelf hebben ook een nieuw uiterlijk gekregen. Hun oppervlakte en profiel is gewijzigd, wat moet zorgen voor een eigentijdsere look. De kleur aluminium zilver staat daarbij voor technische innovatiekracht en lichtgewicht design.
Bij de nieuwe huisstijl van Audi hoort ook een nieuw lettertype: 'Audi Type'. Dit lettertype is het resultaat van een internationale typografiewedstrijd. 'Audi Type', dat overigens als sinds begin dit jaar wordt toegepast, is helder, minimalistisch en technisch.
Het nieuwe Audi-logo wordt vanaf september toegepast in alle uitingen van het merk: van advertenties en eigen publicaties via sponsoractiviteiten tot en met de (nieuwe) Audi-website.