20 oktober 2005
 

Spyker

Philips en Spyker ontwikkelen samen scheerapparaat

20 oktober 2005 | Philips heeft onlangs de Philishave SmartTouch-XL geintroduceerd. Naast de introductie van de nieuwe reguliere Philishave SmartTouch-XL brengt Philishave alleen op 3 december 2005 een 100-tal unieke Limited Editions van de Philishave SmartTouch-XL op de markt. Deze exclusieve exemplaren zijn uitgevoerd in een speciale luxe Limited Edition box. Deze case is gemaakt van gedraaid aluminium, hetzelfde materiaal als in het dashboard van een echte Spyker.

Zaterdag 3 december 2005 zal alleen tussen 12.00 uur en 14.00 uur de verkoop van de Limited Editions plaatsvinden, exclusief bij de Bijenkorf aan het Damrak in Amsterdam. Speciaal voor de verkoop wordt er een aparte etalage ingericht. In deze etalage komt de meest exclusieve uitvoering van Spyker, de Laviolette, te staan. Het gaat hier om de originele auto welke is gebruikt voor de opnames van de spannende film Basic Instinct 2: Risk Addiction. Om de kans groter te maken een Limited Edition box in handen te krijgen kan men zich van 14 tot 20 november 2005 voorinschrijven op de website van de Bijenkorf of op de website van Philips. Autocoureur Jeroen Bleekemolen zal zaterdag 3 december persoonlijk van 12.00 uur tot 14.30 uur aanwezig zijn om ter plekke het certificaat van echtheid te ondertekenen.

De box à € 499,- bestaat uit:

  • een genummerd Philishave SmartTouch-XL scheerapparaat afgewerkt in de zwarte kleur van de Spyker autolak;
  • een certificaat van echtheid, gesigneerd door coureur Jeroen Bleekemolen;
  • een bijzonder Philishave/Spyker boek waar maar een beperkte oplage van beschikbaar zal zijn;
  • een miniatuur van de Laviolette uitvoering van Spyker;
  • en last but not least, een voucher voor een VIP-behandeling in de fabriek van Spyker inclusief een race-ervaring in een echte Spyker sportauto!
Spyker

Deze unieke samenwerking tussen Philips en Spyker is gebaseerd op overeenkomsten tussen beide merken en bedrijven zoals de continue focus op innovatie en prestatie, het belang van design en de rijke Nederlandse geschiedenis. Philips en Spyker (Nederlands oudste, nog actieve autofabrikant) richten zich met deze actie op de hoogopgeleide en veeleisende man.

Sebastian Asensio de Vries, marketing manager Shaving en Beauty bij Philips, zegt: "Ik zocht een sterke Nederlandse partner met een rijke historie en een exclusief product. En vrij snel kwam ik uit bij Spyker. Bij het bekijken van de website viel mijn oog direct op de gelijkenis met een van onze producten", vertelt Sebastian. "Ik zag een zelfde gevoel voor prestatie, innovatie, design en exclusiviteit".

Ook Spyker is verheugd over deze unieke samenwerking. Victor Muller, CEO Spyker Cars, zegt: "Ik ben enorm blij met het feit dat een multinational als Philips een samenwerking met een organisatie als de onze aangaat. De Philishave is al sinds 1939 een begrip. Spyker is dat al sinds 1875. Beide merken worden geroemd om hun continue innovaties en prestaties door de jaren heen. Philips en Spyker, twee ijzersterke merken die elkaar helemaal vinden en aanvullen tijdens deze unieke en originele productintroductie".

Spyker
 
Websitewww.philips.nl
Deel via