19 januari 2012
 

Mitsubishi

Mitsubishi hint naar nieuwe huisstijl

19 januari 2012 | Voor de allereerste keer selecteert Mitsubishi Motors Corporation (MMC) de Europese markt als globaal lanceerplatform voor een geheel nieuw model. In maart dit jaar, zal de Autosalon van Genève de plek zijn waar een strategisch, innovatief en premium Mitsubishi voertuig zijn wereldpremière beleeft. Dit nieuwe karakteristieke model zal een afspiegeling zijn van de geleidelijke verandering in het Mitsubishi design en zal in de loop van 2012 zijn introductie beleven.

Met deze onthulling markeert MMC het begin van een geheel nieuwe generatie modellen. Dit komt overeen met de ambities van Mitsubishi Motors Corporation zoals gepresenteerd in het 'Jump 2013' business plan, om meer groene modellen te introduceren, die wereldwijd kunnen worden aangeboden. Passend daarbij is een geleidelijke overgang naar een nieuwe design richting, binnen de complete Mitsubishi lijn van auto's / cross-overs / SUV's.

Mitsubishi

De nieuwe design richting is bedoeld als een open design concept, dat aanpasbaar en flexibel genoeg is om te passen bij verschillende voertuigeisen, waarbij het beroemde Mitsubishi logo met de drie diamanten een belangrijke plek inneemt.

Mitsubishi
 
Websitewww.mitsubishi-motors
Deel via
 
 
> De nieuwste tests en het laatste nieuws in je mailbox
Schrijf je nu in voor de gratis Autozine-nieuwsbrief!