Autobedrijf Van der Wulp Oud-Beijerland B.V.
Volvo-dealer

Verkoop
8.5
Service
7.6
Ervaringen van klanten
Volvo V60Onderhoud
1
Naam: Hans, datum : 7 december 2025
Ervaring met onderhoud: Ik ben altijd met veel plezier Volvo gereden en had goede ervaringen met eerdere modellen en dealers. Helaas viel mijn recente ervaring bij Van der Wulp zwaar tegen. Na een storing waarbij diverse systemen tijdens het rijden uitvielen, bracht ik de auto naar de werkplaats. Uiteindelijk bleek er sprake van een flinke lekkage die schade aan het elektrische systeem heeft veroorzaakt.Wat mij vooral teleurstelde was de manier waarop ik werd geholpen.
Het gevoel dat er cht werd meegedacht of dat de situatie serieus werd opgepakt, ontbrak volledig. Vragen die ik stelde werden maar half beantwoord en het werd meerdere keren gezegd dat het tussendoor gedaan moest worden. Voor een pechgeval verwacht je juist dat er enige urgentie en duidelijke communicatie is.
Daarbovenop moest ik ruim 300 euro aan onderzoekskosten betalen, terwijl het probleem niet is opgelost en er geen concreet voorstel lag. Dat voelt niet klantgericht en zeker niet op het niveau dat je van een officiele Volvo-dealer mag verwachten. Ik ben opgegroeid met Volvo's die bij Van der Wulp werden gekocht en onderhouden, en veel vrienden zijn hier klant. Juist daarom valt dit extra tegen. Op basis van deze ervaring zou ik toekomstige autos hier niet meer in onderhoud geven.Hopelijk neemt de organisatie deze feedback ter harte en wordt de service weer op het niveau gebracht waar Volvo voor zou moeten staan.
Ervaring met onderhoud: Ik ben altijd met veel plezier Volvo gereden en had goede ervaringen met eerdere modellen en dealers. Helaas viel mijn recente ervaring bij Van der Wulp zwaar tegen. Na een storing waarbij diverse systemen tijdens het rijden uitvielen, bracht ik de auto naar de werkplaats. Uiteindelijk bleek er sprake van een flinke lekkage die schade aan het elektrische systeem heeft veroorzaakt.Wat mij vooral teleurstelde was de manier waarop ik werd geholpen.
Het gevoel dat er cht werd meegedacht of dat de situatie serieus werd opgepakt, ontbrak volledig. Vragen die ik stelde werden maar half beantwoord en het werd meerdere keren gezegd dat het tussendoor gedaan moest worden. Voor een pechgeval verwacht je juist dat er enige urgentie en duidelijke communicatie is.
Daarbovenop moest ik ruim 300 euro aan onderzoekskosten betalen, terwijl het probleem niet is opgelost en er geen concreet voorstel lag. Dat voelt niet klantgericht en zeker niet op het niveau dat je van een officiele Volvo-dealer mag verwachten. Ik ben opgegroeid met Volvo's die bij Van der Wulp werden gekocht en onderhouden, en veel vrienden zijn hier klant. Juist daarom valt dit extra tegen. Op basis van deze ervaring zou ik toekomstige autos hier niet meer in onderhoud geven.Hopelijk neemt de organisatie deze feedback ter harte en wordt de service weer op het niveau gebracht waar Volvo voor zou moeten staan.
Albert Einsteinstraat 2
3261BP Oud-Beijerland
tel.: 0186-573800