Autobedrijf Spiering B.V.
Toyota-erkend reparateur
Verkoop
6,7
Service
6,7
Ervaringen van klanten

Verkoop
7
Onderhoud
6
Naam: P. J. Vandijk, datum : 20 november 2009
Ervaring met verkoop: Kwam goed en gedegen over
Ervaring met onderhoud: Bij de eerste beurt (9000 km) moest er ineens ook een nieuw pollenfilter in. Achteraf bleek dat niet nodig was gweest, dus getilt kan je zeggen. Wilde een nieuwe RAV4 aanschaffen en kreeg als inruilbod 34% lager dan de aanschafprijs van de Auris. Bij een collega garage was de inruilprijs 20% lager dan de aanschafprijs van de Auris. Dus voor mij nooit geen Spiering meer. Auto verkeerd absoluut in staat van nieuw en staat altijd in de garage.
Ervaring met verkoop: Kwam goed en gedegen over
Ervaring met onderhoud: Bij de eerste beurt (9000 km) moest er ineens ook een nieuw pollenfilter in. Achteraf bleek dat niet nodig was gweest, dus getilt kan je zeggen. Wilde een nieuwe RAV4 aanschaffen en kreeg als inruilbod 34% lager dan de aanschafprijs van de Auris. Bij een collega garage was de inruilprijs 20% lager dan de aanschafprijs van de Auris. Dus voor mij nooit geen Spiering meer. Auto verkeerd absoluut in staat van nieuw en staat altijd in de garage.

Verkoop
7
Onderhoud
7
Naam: Edwapperom, datum : 17 januari 2009
Ervaring met onderhoud: Wel een klein nadeel: de auto moet om de 15000 km een beurt hebben, niet echt van deze tijd.
Ervaring met onderhoud: Wel een klein nadeel: de auto moet om de 15000 km een beurt hebben, niet echt van deze tijd.

Verkoop
9
Onderhoud
8
Naam: P. J. VanDijk, datum : 23 september 2008
Ervaring met verkoop: Leuke, spontane en eerlijk advies. Onnodige extra's mogen, maar worden zeker niet opgedrongen.
Ervaring met onderhoud: Heb hem pas dus nog geen ervaring , maar zoals de verkoop is geweest zal het zeker geen probleem zijn.
Ervaring met verkoop: Leuke, spontane en eerlijk advies. Onnodige extra's mogen, maar worden zeker niet opgedrongen.
Ervaring met onderhoud: Heb hem pas dus nog geen ervaring , maar zoals de verkoop is geweest zal het zeker geen probleem zijn.

Verkoop
2
Onderhoud
6
Naam: Ed. Blom, datum : 6 augustus 2008
Ervaring met verkoop: Veel wisselende contactpersonen. Verkoper heeft mij een niet bestaande metallic lak aangesmeerd (Astral Black). Sinds 7 maanden bijtelling en werkgeversbijdrage betaald tot ik er achter kwam dat zwart metallic niet bestaat voor dit model.
Voorgesteld om parkeersensoren te plaatsen zodat rekening niet veranderd behoeft te worden. (Met gesloten beurzen). In eerste instantie wordt hiermee ingstemd, later wordt door weer een ander figuur verteld dat er 82 bijbetaald moet worden. Men beweert dat dit destijds verteld is en men beschuldigt je gewoon voor leugenaar. Uiteraard niet betaald en credit nota laten sturen. Wat een schandalig belachelijk bedrijf!
Ervaring met onderhoud: Ben pas 2 keer voor een beurt geweest. Auto is nieuw dus weinig aan de hand. (Behalve slechte lak !! Erg dun en krasgevoelig)
Ervaring met verkoop: Veel wisselende contactpersonen. Verkoper heeft mij een niet bestaande metallic lak aangesmeerd (Astral Black). Sinds 7 maanden bijtelling en werkgeversbijdrage betaald tot ik er achter kwam dat zwart metallic niet bestaat voor dit model.
Voorgesteld om parkeersensoren te plaatsen zodat rekening niet veranderd behoeft te worden. (Met gesloten beurzen). In eerste instantie wordt hiermee ingstemd, later wordt door weer een ander figuur verteld dat er 82 bijbetaald moet worden. Men beweert dat dit destijds verteld is en men beschuldigt je gewoon voor leugenaar. Uiteraard niet betaald en credit nota laten sturen. Wat een schandalig belachelijk bedrijf!
Ervaring met onderhoud: Ben pas 2 keer voor een beurt geweest. Auto is nieuw dus weinig aan de hand. (Behalve slechte lak !! Erg dun en krasgevoelig)

Verkoop
3
Onderhoud
4
Naam: Rbvos, datum : 8 oktober 2007
Ervaring met verkoop: 2e hands auto hier gekocht, allemaal loze beloftes over reparaties die gedaan zouden worden, uiteindelijk zal het er op neer komen dat er een officiële klacht gaat worden ingediend bij de Bovag ...
Ervaring met onderhoud: Onderhoud is niet goed gedaan, beloofde werkzaamheden worden niet goed uitgevoerd of gewoon niet gedaan, problemen met versnellingsbak werden beter opgelost door ander bedrijf, en goedkoper ...
Ervaring met verkoop: 2e hands auto hier gekocht, allemaal loze beloftes over reparaties die gedaan zouden worden, uiteindelijk zal het er op neer komen dat er een officiële klacht gaat worden ingediend bij de Bovag ...
Ervaring met onderhoud: Onderhoud is niet goed gedaan, beloofde werkzaamheden worden niet goed uitgevoerd of gewoon niet gedaan, problemen met versnellingsbak werden beter opgelost door ander bedrijf, en goedkoper ...

Onderhoud
4
Naam: Wackychica, datum : 3 januari 2007
Ervaring met onderhoud: Ik krijg het idee dat ze niet weten wat ze met die auto aanmoeten. Na 3 keer langs te zijn geweest met hetzelfde probleem hadden ze pas door wat voor auto het was. Nu staat de auto weer bij de garage voor hetzelfde probleem, hebben ze dezelfde oplossing geprobeerd. M.a.g. auto nog steeds niet gemaakt en dus nog een dag auto kwijt!
Ervaring met onderhoud: Ik krijg het idee dat ze niet weten wat ze met die auto aanmoeten. Na 3 keer langs te zijn geweest met hetzelfde probleem hadden ze pas door wat voor auto het was. Nu staat de auto weer bij de garage voor hetzelfde probleem, hebben ze dezelfde oplossing geprobeerd. M.a.g. auto nog steeds niet gemaakt en dus nog een dag auto kwijt!
Voeg mijn auto toe
Vlambloem 1
3068 JE Rotterdam
tel.: 010-4565656