Forum Subaru Legacy (1990 - 2003)
Reacties van eigenaren
'01
3
bouwjaar
jaar in bezit
1k
km
lpg
Betrouwbaarheid
9
Comfort
7
Motor
10
'95
1
bouwjaar
jaar in bezit
158k
km
benzine
Betrouwbaarheid
9
Comfort
10
Motor
10
Naam: Davyhoogendoorn, datum : 22 juni 2013
Ervaring met Subaru Legacy 2.0 gl: Er gaat niks boven Japanse wagens. Kwa betrouwbaarheid en Amerikaanse wagens kwa geluid.
Ervaring met Subaru Legacy 2.0 gl: Er gaat niks boven Japanse wagens. Kwa betrouwbaarheid en Amerikaanse wagens kwa geluid.
'99
3
bouwjaar
jaar in bezit
185k
km
benzine
Betrouwbaarheid
9
Comfort
6
Motor
7
Naam: European, datum : 3 september 2010
Ervaring met Subaru Legacy 2.o LX: Top auto, speelt met de caravan. Wordt gebruikt als 2e auto.
Veilig door AWD, in de winter met winterbanden een zeer veilige auto.
Verbruikt wel meer benzine dan een gemidd.2.0 liter. Is wat spartaans, schakeld haperig. Rijd u een andere japanner, probeer eens een Subaru, u bent verkocht.
Ervaring met Subaru Legacy 2.o LX: Top auto, speelt met de caravan. Wordt gebruikt als 2e auto.
Veilig door AWD, in de winter met winterbanden een zeer veilige auto.
Verbruikt wel meer benzine dan een gemidd.2.0 liter. Is wat spartaans, schakeld haperig. Rijd u een andere japanner, probeer eens een Subaru, u bent verkocht.
Op zoek naar een Subaru Legacy ?
Nederland Mobiel heeft er 12 vanaf € 900,-

'90
1
bouwjaar
jaar in bezit
10k
km
benzine
Betrouwbaarheid
6
Comfort
6
Motor
6
Naam: Chris. De. Wilde, datum : 16 juni 2010
Ervaring met Subaru Legacy: Bouwjaar 2000. Bij een km-stand van 200.000 heeft het vliegwiel het begeven. Kosten: meer dan 1000 euro. Verder is nu bij 225.000 km de uitlaat op en moet deze vervangen worden. Jaarlijks loszittende hitteschildjes die helaas altijd weer los trillen. Versnellingspook is een keer los gaan zitten. Dashboard laat los. Ventilator tikt. Verbruik nooit beter dan 1 op 8. Auto houdt flink in en vermogen lijkt stukken minder. Verder ok...
Ervaring met Subaru Legacy: Bouwjaar 2000. Bij een km-stand van 200.000 heeft het vliegwiel het begeven. Kosten: meer dan 1000 euro. Verder is nu bij 225.000 km de uitlaat op en moet deze vervangen worden. Jaarlijks loszittende hitteschildjes die helaas altijd weer los trillen. Versnellingspook is een keer los gaan zitten. Dashboard laat los. Ventilator tikt. Verbruik nooit beter dan 1 op 8. Auto houdt flink in en vermogen lijkt stukken minder. Verder ok...
'92
3
bouwjaar
jaar in bezit
175k
km
benzine
Betrouwbaarheid
10
Comfort
9
Motor
10
Naam: Jvhecke, datum : 12 februari 2010
Ervaring met Subaru Legacy Turbo: Lichte koets, goed onderhoud onontbeerlijk.
Ervaring met Subaru Legacy Turbo: Lichte koets, goed onderhoud onontbeerlijk.
'91
1
bouwjaar
jaar in bezit
250k
?
km
Betrouwbaarheid
9
Comfort
10
Motor
9
Naam: Roelloes, datum : 25 november 2005
Ervaring met Subaru Legacy 1.8 station: Let op dat je niet ongemerkt te snel rijdt.
Ervaring met Subaru Legacy 1.8 station: Let op dat je niet ongemerkt te snel rijdt.
'96
1
bouwjaar
jaar in bezit
330k
?
km
Betrouwbaarheid
10
Comfort
10
Motor
9
Naam: Sledgehell, datum : 26 augustus 2005
Ervaring met Subaru Legacy 2.0GL: Verbruik is wat hoog. maar daar voor krijgt u een heerlijke roffel en een perfect rijdende comfortable zakenauto
Ervaring met onderhoud: Onderhoud is weinig gaat eigenlijk niets aan kapot behalve normaal onderhoud.
Ervaring met Subaru Legacy 2.0GL: Verbruik is wat hoog. maar daar voor krijgt u een heerlijke roffel en een perfect rijdende comfortable zakenauto
Ervaring met onderhoud: Onderhoud is weinig gaat eigenlijk niets aan kapot behalve normaal onderhoud.
Voeg mijn auto toe
Ervaring met Subaru Legacy 2.5 lpg coltec: Gekocht bij km-stand 300.000. In 3 jaar 100.000 km mee gereden. Kleine reparaties zoals hitteschildje vervangen, stabilisatorstang achter vervangen. Ook de rubberen beschermhoezen bij de voorwielen waren na 350.000 km versleten. Toch veel minder onderhoudskosten dan bij vorige auto, een VW, en ook veel, veel betere service de Subaru-dealerdan bij verschillende VW-dealers die ik meemaakte. Slijtage voortrein, homokineet of differentieel, begon merkbaar te worden bij het maken van scherpe bochten bij lage snelheid. Toch daarom niet weggedaan. Had ik bij deze degelijke auto nog wel laten repareren. Auto werd echter te klein voor mijn steeds langer wordende kinderen. Ingeruild voor outback van 2011 en lpg in laten bouwen.Nieuwere model heeft duidelijk meer beenruimte. Door het hoge kwaliteitsniveau was mijn oude Subaru uiteindelijk een goedkope auto, al blijft goedkoop bij auto's altijd een relatief begrip. Verder bevielen de rijeigenschappen van de auto mij zeer. Sturen als een scheermes en meer veiligheid door de vierwielaandrijving.