Forum Mitsubishi Colt CZ3
Reacties van eigenaren
'11
1
bouwjaar
jaar in bezit
40k
km
benzine
Betrouwbaarheid
9
Comfort
8
Motor
8
'06
3
bouwjaar
jaar in bezit
30k
km
benzine
Betrouwbaarheid
9
Comfort
7
Motor
7
Naam: Broek. Vanden, datum : 9 december 2009
Ervaring met Mitsubishi Colt CZ3 Invite 1.3 autom.: Japanse kwaliteit made in Holland. Verbruik op korte afstand 8,2 l op 100 km
lange afstand (van Heerlen naar Texel) waar mogelijk snelheid 130 km, verbruik 6.5 l op 100 km. Voor een automaat een redelijk gebruik. Geweldige auto kopen die handel!
Ervaring met Mitsubishi Colt CZ3 Invite 1.3 autom.: Japanse kwaliteit made in Holland. Verbruik op korte afstand 8,2 l op 100 km
lange afstand (van Heerlen naar Texel) waar mogelijk snelheid 130 km, verbruik 6.5 l op 100 km. Voor een automaat een redelijk gebruik. Geweldige auto kopen die handel!
'08
1
bouwjaar
jaar in bezit
21k
km
benzine
Betrouwbaarheid
9
Comfort
6
Motor
6
Naam: Jansenpeeters, datum : 8 augustus 2009
Ervaring met Mitsubishi Colt CZ3 1.3 invite: Lekker snel, goede wegligging. Nij 16000 km injector van cilinder vervangen en achterklep opnieuw afgesteld wegens rammelen. Verbruik vind ik zeer gunstig: lange afstand gemiddeld 1 op 16 woonwerk 1 op 14.
Ervaring met Mitsubishi Colt CZ3 1.3 invite: Lekker snel, goede wegligging. Nij 16000 km injector van cilinder vervangen en achterklep opnieuw afgesteld wegens rammelen. Verbruik vind ik zeer gunstig: lange afstand gemiddeld 1 op 16 woonwerk 1 op 14.
'07
1
bouwjaar
jaar in bezit
27k
km
benzine
Betrouwbaarheid
10
Comfort
7
Motor
9
Naam: Maankeesvos, datum : 30 juni 2009
Ervaring met Mitsubishi Colt CZ3 Invite allshift: Ik heb met mijn 1.98 geen problemen met de zitting. De auto is in 1 woord geweldig.
Ervaring met Mitsubishi Colt CZ3 Invite allshift: Ik heb met mijn 1.98 geen problemen met de zitting. De auto is in 1 woord geweldig.
'05
3
bouwjaar
jaar in bezit
88k
km
diesel
Betrouwbaarheid
9
Comfort
5
Motor
6
Naam: Marcel_tuit, datum : 8 mei 2009
Ervaring met Mitsubishi Colt CZ3 1.5 Invite: In verband met mijn lengte van 2.16 kwam ik bij deze auto uit, welke zo'n beetje de enige in zijn klasse waarin ik een beetje normaal kan autorijden.
Pluspunten:
-Weggedrag
-Optrekken gaat lekker snel (althans van de 1.5 diesel die ik heb, heb af en toe als vervangende auto een benzine meegekregen, en die kwam amper vooruit)
-ruimte bestuurder
-zicht opzij / naar achteren (goed zicht overal oa. door grote spiegels)
Minpunten:
-Lawaaiig, vooral bij wat pittiger rijgedrag
-cd speler heeft af en toe moeite om de cd eruit te spuwen.
-Bij het tanken slaat de tankspuit af, terwijl de tank nog lang niet vol is.
Ervaring met Mitsubishi Colt CZ3 1.5 Invite: In verband met mijn lengte van 2.16 kwam ik bij deze auto uit, welke zo'n beetje de enige in zijn klasse waarin ik een beetje normaal kan autorijden.
Pluspunten:
-Weggedrag
-Optrekken gaat lekker snel (althans van de 1.5 diesel die ik heb, heb af en toe als vervangende auto een benzine meegekregen, en die kwam amper vooruit)
-ruimte bestuurder
-zicht opzij / naar achteren (goed zicht overal oa. door grote spiegels)
Minpunten:
-Lawaaiig, vooral bij wat pittiger rijgedrag
-cd speler heeft af en toe moeite om de cd eruit te spuwen.
-Bij het tanken slaat de tankspuit af, terwijl de tank nog lang niet vol is.
'08
1
bouwjaar
jaar in bezit
8k
km
benzine
Betrouwbaarheid
9
Comfort
8
Motor
8
Naam: Flyinghigh, datum : 9 februari 2009
Ervaring met Mitsubishi Colt CZ3 1.3 Invite+ AllShift: Ik rijd deze driedeurs Mitsubishi nu gedurende een jaar. Deze versie heeft een allshift systeem een semi-automaat. In het begin is het rijden hiermee even wennen, maar het went snel. Deze semiautomaat is een 6 bak i.p.v. de 5 bak en daarmee op de snelweg ook wat rustiger en waarschijnlijk ook iets gunstiger in het verbruik. Gemiddeld verbruik ligt zo 1 op 16/17 km bij rustig rijgedrag.
Het gewicht van deze auto is 940 kg en hierdoor valt de auto in een relatief lage klasse qua wegenbalasting. Vergelijkbare auto's zoals de Swift/Punto zijn net iets zwaarder en hierdoor duurder in de wegenbelasting. Misschien is dit het meest belangrijke, maar het scheelt toch weer maandelijks centjes!
Verder kent Mitsubishi drie jaar volledige fabrieksgarantie, die zelfs uitbreidbaar is naar vijf jaar. Dit geeft het idee dat Mitsubishi ook in haar eigen auto's geloofd.
Nadelen en mindere punten waar ik tegen aangelopen ben: Door de A stijlen bij de voorruit ontstaat een lastige dode hoek.
Ervaring met Mitsubishi Colt CZ3 1.3 Invite+ AllShift: Ik rijd deze driedeurs Mitsubishi nu gedurende een jaar. Deze versie heeft een allshift systeem een semi-automaat. In het begin is het rijden hiermee even wennen, maar het went snel. Deze semiautomaat is een 6 bak i.p.v. de 5 bak en daarmee op de snelweg ook wat rustiger en waarschijnlijk ook iets gunstiger in het verbruik. Gemiddeld verbruik ligt zo 1 op 16/17 km bij rustig rijgedrag.
Het gewicht van deze auto is 940 kg en hierdoor valt de auto in een relatief lage klasse qua wegenbalasting. Vergelijkbare auto's zoals de Swift/Punto zijn net iets zwaarder en hierdoor duurder in de wegenbelasting. Misschien is dit het meest belangrijke, maar het scheelt toch weer maandelijks centjes!
Verder kent Mitsubishi drie jaar volledige fabrieksgarantie, die zelfs uitbreidbaar is naar vijf jaar. Dit geeft het idee dat Mitsubishi ook in haar eigen auto's geloofd.
Nadelen en mindere punten waar ik tegen aangelopen ben: Door de A stijlen bij de voorruit ontstaat een lastige dode hoek.
'06
2
bouwjaar
jaar in bezit
24k
km
benzine
Betrouwbaarheid
10
Comfort
6
Motor
6
Naam: Weijnberg121, datum : 25 december 2008
Ervaring met Mitsubishi Colt CZ3 1.3: Dode hoek bij rechter- en linkerportier. Deurstijl te dik en driehoekige ruitje te klein waardoor uitzicht op rotonde's en kruisingen wordt belemmerd.
Ervaring met Mitsubishi Colt CZ3 1.3: Dode hoek bij rechter- en linkerportier. Deurstijl te dik en driehoekige ruitje te klein waardoor uitzicht op rotonde's en kruisingen wordt belemmerd.
Ervaring met Mitsubishi Colt CZ3: Super auto voor z'n geld