Mazda CX-3

Mazda Auto Haagstad b.v.

Mazda-dealer

 
Mazda Auto Haagstad b.v.
Mercuriusweg 15a
2516 AW    Den Haag
tel.: 070 - 3040110
fax: 070 - 3818922
info@haagstad.nl
  
> De nieuwste tests en het laatste nieuws in je mailbox
Schrijf je nu in voor de gratis Autozine-nieuwsbrief!

Ervaringen van klanten

  

, datum: 14 augustus 2018

Ervaring met verkoop: De verkoper praat veel maar de uitleg is matig. Volgens hem is het een geweldige auto met alles erop en eraan! Maar logisch hij moet toch zijn marge halen verder zit er geen gevoel bij!

Ervaring met onderhoud: De monteur moet meer gevoel tonen bij een proefrit met het probleem in de auto. Maar dat schilt er hier wel wat aan!


Auto3

Verkoop4
Service3
  
  

, datum: 12 augustus 2018

Ervaring met verkoop: Laat je niks aanpraten, zijn makkelijk met de melding "alles zit erop" maar uit leg over wat erop zit geven ze niet. Moet je duidelijk vragen met wat zit er dan op?

Ervaring met onderhoud: Problemen worden niet altijd naar tevredenheid opgelost! Geven veel de schuld dat het probleem bij de auto hoort!


Auto3

Verkoop5
Service3
  
  

, datum: 6 april 2018

Ervaring met onderhoud: Auto is prima, maar niet in onderhoud geven bij Mazda Haagstad. Verschikkelijke service. Man achter de balie heeft nog nooit gehoord van klantenservice. Ik heb meermaals gehoord hoe hij klanten afkaffert. En 2x per jaar banden wisselen is zeeeer traag!


AutoCX-5

Verkoop7
Service3
  
  

, datum: 19 september 2017

Ervaring met verkoop: Direct na aankoop nieuwe CX-5 is bij installatie dakdrager een plastic dakgootschuifje gebroken door eigen schuld. Kosten 10 euro. M.i. nog geen 20 eurocent waard, maar viel niet over te praten. Vervolgens auto direkt elders in onderhoud gegeven.... doei...


AutoCX-5

Verkoop6
Service8
  
  

, datum: 10 mei 2017

Ervaring met onderhoud: Onderhoudsbeurt bij de verkoper gehad.


Auto2

Verkoop9
Service10
  
  

, datum: 15 december 2014

Ervaring met onderhoud: Bij melding van de deurresonnanties bleek dat wel bekend te zijn, ik heb aangegeven eerst zelf naar een oplossing te zoeken, ben als hobby werkzaam geweest in de electronica.


AutoCX-5

Verkoop8
Service8
  
  

, datum: 16 oktober 2014

Ervaring met onderhoud: Na de eerste reeks ( niet opgeloste ) klachten, komen deze bij de 2e beurt terug. En deze keer gaat het of opgelost worden of de dealer gaat schriftelijk een verklaring geven waarom niet. Ik vermoed dat er dan een iets andere verklaring komt dan de mondelinge van vorige keer. Deze schriftelijke verklaring gaat dan naar de importeur, en gezien de ervaringen van andere Mazda eigenaren, waarschijnlijk ook direct naar de rechtsbijstand.


AutoCX-5

Verkoop6
Service4
  
  

, datum: 28 juli 2014

Ervaring met onderhoud: Zie de perikelen van stap 1. Zodra het meer wordt dan een standaard onderhoudsbeurt, wordt het hard minder. Ze zeggen het nog net niet, maar als het uitlezen geen fouten geeft dan mankeert er dus niets aan.


AutoCX-5

Verkoop6
Service4