Forum Mazda 6 SportBreak (2002 - 2008)
Reacties van eigenaren
'02
1
bouwjaar
jaar in bezit
10k
km
benzine
Betrouwbaarheid
6
Comfort
6
Motor
6
'06
1
bouwjaar
jaar in bezit
154k
km
diesel
Betrouwbaarheid
10
Comfort
10
Motor
10
Naam: Toondewaal, datum : 15 februari 2012
Ervaring met Mazda 6 SportBreak Sportbreak 2.0 CITD: Geweldige auto voor vele, lange kilometers.
Ervaring met Mazda 6 SportBreak Sportbreak 2.0 CITD: Geweldige auto voor vele, lange kilometers.
'07
4
bouwjaar
jaar in bezit
141k
km
diesel
Betrouwbaarheid
7
Comfort
8
Motor
9
Naam: Bernard. J, datum : 10 januari 2012
Ervaring met Mazda 6 SportBreak 2.0cdti 143pk: Heerlijke auto! Wel gezeur met partikelfilter.
Auto is bij aanrijding total loss gereden. Veilig uitgekomen.
Ervaring met Mazda 6 SportBreak 2.0cdti 143pk: Heerlijke auto! Wel gezeur met partikelfilter.
Auto is bij aanrijding total loss gereden. Veilig uitgekomen.
'03
5
bouwjaar
jaar in bezit
220k
km
diesel
Betrouwbaarheid
7
Comfort
7
Motor
7
Naam: Janriezebos, datum : 18 juni 2011
Ervaring met Mazda 6 SportBreak 2.0 citd: Fijne auto
Ervaring met Mazda 6 SportBreak 2.0 citd: Fijne auto
'04
5
bouwjaar
jaar in bezit
236k
km
diesel
Betrouwbaarheid
9
Comfort
8
Motor
9
Naam: Born_tobe, datum : 13 februari 2011
Ervaring met Mazda 6 SportBreak Sportbreak: Remklauwen achter is een probleem: wil vast gaan zitten. Veder weinig onderhoud nodig. Prima auto.
Ervaring met onderhoud: Remklauwwen achter soepel houden.
Ervaring met Mazda 6 SportBreak Sportbreak: Remklauwen achter is een probleem: wil vast gaan zitten. Veder weinig onderhoud nodig. Prima auto.
Ervaring met onderhoud: Remklauwwen achter soepel houden.
'04
4
bouwjaar
jaar in bezit
57k
km
benzine
Betrouwbaarheid
7
Comfort
8
Motor
8
Naam: L. Klees, datum : 30 januari 2011
Ervaring met Mazda 6 SportBreak 2.3 svt: Let op onderkant deuren (lichte roestvorming bij meegespoten kitranden), problemen met koplampen (koplamperstelling en xenon valt wel eens uit door vervuilde massa kontakten onder koplampunit).
Ervaring met verkoop: Je wordt goed geholpen.
Ervaring met onderhoud: In garantie en paar keer terug geweest met kleine foutjes en zeer goed geholpen.
Relatief weinig onderhoud nodig, af en toe zelf even alles nalopen(onderstel rubbers en stofkappen). 1 keer per jaar geef ik hem een beurtje.
Ervaring met Mazda 6 SportBreak 2.3 svt: Let op onderkant deuren (lichte roestvorming bij meegespoten kitranden), problemen met koplampen (koplamperstelling en xenon valt wel eens uit door vervuilde massa kontakten onder koplampunit).
Ervaring met verkoop: Je wordt goed geholpen.
Ervaring met onderhoud: In garantie en paar keer terug geweest met kleine foutjes en zeer goed geholpen.
Relatief weinig onderhoud nodig, af en toe zelf even alles nalopen(onderstel rubbers en stofkappen). 1 keer per jaar geef ik hem een beurtje.
Reactie van: Citadel, datum: 25 februari 2012
Antwoord: Hallo Kees, wat bedoel je met vervuilde massa kontakten onderkoplampunit?
Mijn Mazda 6 heeft iets soortgelijks. Linker Xenon kleurt nu roze, nadat ik de verlichting niet had uitgeschakeld en accu nagenoeg leeg. Is er een verband?
'04
3
bouwjaar
jaar in bezit
86k
km
benzine
Betrouwbaarheid
9
Comfort
8
Motor
8
Naam: Frissen2, datum : 23 januari 2011
Ervaring met Mazda 6 SportBreak Sedan:
Ervaring met onderhoud: Ga niet na de echte daeler, deze is veel te duur en de auto loopt ook zonder problemen bij een andere garage.
Ervaring met Mazda 6 SportBreak Sedan:
Ervaring met onderhoud: Ga niet na de echte daeler, deze is veel te duur en de auto loopt ook zonder problemen bij een andere garage.
Ervaring met Mazda 6 SportBreak: Ik heb ook roest problemen van mijn Mazda 6. 2.0 citd stationwagon uit bj 2004. Trekt beetje naar rechts. En ik heb weinig vermogen, ik weet niet of dat normaal is het is 89 kw-121 pk, of misschien komt dat door 2de massa vliegwiel versleten is. maakt licht rammelend geluid. En als ik koppeling indruk hoor ik niks.
Veel problemen en kosten. ik ben niet tevreden met mijn Mazda 6 diesel!