Forum Fiat Punto Evo
Reacties van eigenaren
'10
1
bouwjaar
jaar in bezit
10k
km
benzine
Betrouwbaarheid
6
Comfort
6
Motor
6
'11
1
bouwjaar
jaar in bezit
?
km
diesel
Betrouwbaarheid
10
Comfort
9
Motor
8
Naam: Watsgebert, datum : 16 oktober 2011
Ervaring met Fiat Punto Evo 1.3 85: Super auto, absoluut geen klachten.
2 minpuntjes:
- de eco:drive software geeft altijd aan dat acceleratie in 1ste te hoog is (zelfs bij uitermate voorzichtigheid optrekken)
- kostprijs 12V stekker in koffer
Ervaring met Fiat Punto Evo 1.3 85: Super auto, absoluut geen klachten.
2 minpuntjes:
- de eco:drive software geeft altijd aan dat acceleratie in 1ste te hoog is (zelfs bij uitermate voorzichtigheid optrekken)
- kostprijs 12V stekker in koffer
'10
1
bouwjaar
jaar in bezit
?
km
diesel
Betrouwbaarheid
7
Comfort
9
Motor
9
Naam: Kvrooy, datum : 26 augustus 2011
Ervaring met Fiat Punto Evo Dynamic multijet 85: Rijd deze superfijne Punto Evo multijet 85 sinds oktober 2010. Mijn gemiddeld verbruik gemeten aan pomp is 1:24,6 en op de tripcomputer 1:23,5 dus tripcomputer is redelijk correct.
Het geluidsniveau is die van een auto uit vele klassen hoger. De vering is precies goed afgestemd. Zeer bochtvast en vooral comfortabel. Het ruimtegevoel in de auto is groot.
Je hebt absoluut niet het gevoel in een spaarauto te rijden: trekt verrassend goed op, ook als de turbo nog niet vol op stoom is (1750 rpm). Van 100km naar 140 km gaat geruisloos in een zucht; echt super.
De stevige voor- en achterportierstijlen maken een wel heel robuuste indruk. De voorruit ligt zo plat, dat hij ter hoogte van de veerpoten uitkomt. Oonder de motorkap zie je dan dat er een geintegreerde veerpootbrug over de linker- en rechterveervoorpoot loopt waardoor een superstijve carosserie ontstaat. Bij koudstart in de garage is geen enkele uitstoot van gassen of condens te ontwaren.
Ervaring met Fiat Punto Evo Dynamic multijet 85: Rijd deze superfijne Punto Evo multijet 85 sinds oktober 2010. Mijn gemiddeld verbruik gemeten aan pomp is 1:24,6 en op de tripcomputer 1:23,5 dus tripcomputer is redelijk correct.
Het geluidsniveau is die van een auto uit vele klassen hoger. De vering is precies goed afgestemd. Zeer bochtvast en vooral comfortabel. Het ruimtegevoel in de auto is groot.
Je hebt absoluut niet het gevoel in een spaarauto te rijden: trekt verrassend goed op, ook als de turbo nog niet vol op stoom is (1750 rpm). Van 100km naar 140 km gaat geruisloos in een zucht; echt super.
De stevige voor- en achterportierstijlen maken een wel heel robuuste indruk. De voorruit ligt zo plat, dat hij ter hoogte van de veerpoten uitkomt. Oonder de motorkap zie je dan dat er een geintegreerde veerpootbrug over de linker- en rechterveervoorpoot loopt waardoor een superstijve carosserie ontstaat. Bij koudstart in de garage is geen enkele uitstoot van gassen of condens te ontwaren.
Reactie van: Gooimeer-1, datum: 4 augustus 2012
Antwoord: Geluidsniveau van mijn Evo doet mij denken aan de 3 Lada's die ik in het verleden heb gehad. Ben hiervoor al een paar keer in de garage geweest, maar er wordt laconiek over gedaan! Nogmaals de stilte in de auto is ver te zoeken. Voor mij NOOIT meer een Fiat ....
'10
1
bouwjaar
jaar in bezit
21k
km
diesel
Betrouwbaarheid
9
Comfort
8
Motor
8
Naam: Heensedijk, datum : 24 augustus 2011
Ervaring met Fiat Punto Evo 1.3 Multijet 85: Neem veel opties!
Ervaring met Fiat Punto Evo 1.3 Multijet 85: Neem veel opties!
'10
1
bouwjaar
jaar in bezit
10k
km
benzine
Betrouwbaarheid
6
Comfort
6
Motor
6
Naam: Heensedijk, datum : 24 augustus 2011
Ervaring met Fiat Punto Evo: Sinds oktober 2010 een Punto Evo diesel: 2100 km, geen olie verbruik, erg stil, voldoende trekkracht. Wel pijn in de onderrug na een lange rit (vorige auto was een Renault Scenic, geweldig comfortabel). Zijstrips laten voor de 2e keer los (3-deurs) Verbruik:1 op 22 . Tevreden!
Ervaring met Fiat Punto Evo: Sinds oktober 2010 een Punto Evo diesel: 2100 km, geen olie verbruik, erg stil, voldoende trekkracht. Wel pijn in de onderrug na een lange rit (vorige auto was een Renault Scenic, geweldig comfortabel). Zijstrips laten voor de 2e keer los (3-deurs) Verbruik:1 op 22 . Tevreden!
Reactie van: Pwgbedijn, datum: 29 juni 2017
Antwoord: Klopt stoelen zijn waardeloos, voor mij nooit een Fiat Punto evo meer!
'10
1
bouwjaar
jaar in bezit
16k
km
diesel
Betrouwbaarheid
7
Comfort
8
Motor
8
Naam: Deen1947, datum : 9 augustus 2011
Ervaring met Fiat Punto Evo Mutijet: Koop een vier-deurs.
Ervaring met Fiat Punto Evo Mutijet: Koop een vier-deurs.
'10
1
bouwjaar
jaar in bezit
19k
km
diesel
Betrouwbaarheid
7
Comfort
5
Motor
3
Naam: Cmdevos, datum : 9 augustus 2011
Ervaring met Fiat Punto Evo 1.3 multi jet: Ga ook eens een deurtje verder kijken B.V de nieuwe Mazda2 Bi-fuel voor zuinig en voordelig rijden.
Ervaring met Fiat Punto Evo 1.3 multi jet: Ga ook eens een deurtje verder kijken B.V de nieuwe Mazda2 Bi-fuel voor zuinig en voordelig rijden.
Ervaring met Fiat Punto Evo: In 2011 kocht ik mijn Fiat Punto Evo. super auto geen proplemen. Alleen met weinig toeren laat hij het een beetje afweten, je moet dan eerder over schakelen. Bij meer toeren super acceleratie en dat voor een diesel.