Forum Fiat Cinquecento
Reacties van eigenaren
'95
7
bouwjaar
jaar in bezit
73k
km
benzine
Betrouwbaarheid
8
Comfort
7
Motor
9
'96
1
bouwjaar
jaar in bezit
94k
?
km
Betrouwbaarheid
8
Comfort
4
Motor
5
Naam: Gamvdrie, datum : 7 april 2006
Ervaring met Fiat Cinquecento 1.1: Koop er geen uit 1996 daarvan is de radiateur niet goed. De auto is niet netjes afgewerkt, zeker bij het dichtgooien van de deur. De scharnieren van de deur zijn niet lekker stroom storingen op dashboard. Kortom iedere dag weer jammer.
Ervaring met onderhoud: Distributieriem in de gaten houden om de 70.000 KM vervangen, had ik niet gedaan.
Ervaring met Fiat Cinquecento 1.1: Koop er geen uit 1996 daarvan is de radiateur niet goed. De auto is niet netjes afgewerkt, zeker bij het dichtgooien van de deur. De scharnieren van de deur zijn niet lekker stroom storingen op dashboard. Kortom iedere dag weer jammer.
Ervaring met onderhoud: Distributieriem in de gaten houden om de 70.000 KM vervangen, had ik niet gedaan.
'98
5
bouwjaar
jaar in bezit
109k
?
km
Betrouwbaarheid
3
Comfort
9
Motor
9
Naam: Dennis. Ruzius, datum : 10 maart 2006
Ervaring met Fiat Cinquecento Sporting: Pas op met de motorsteunen, die willen nogal eens stuk gaan.
Ervaring met Fiat Cinquecento Sporting: Pas op met de motorsteunen, die willen nogal eens stuk gaan.
'94
4
bouwjaar
jaar in bezit
120k
?
km
Betrouwbaarheid
9
Comfort
6
Motor
6
Naam: M. Boom, datum : 16 december 2005
Ervaring met Fiat Cinquecento Chiao: Scharnieren van deuren + versnellingsbak zijn toch niet echt betrouwbaar. Maar 10 jaar verder een top wagen net als de Panda natuurlijk en eigenlijk alle modellen waar die betrouwbare motor in zit.
Ervaring met Fiat Cinquecento Chiao: Scharnieren van deuren + versnellingsbak zijn toch niet echt betrouwbaar. Maar 10 jaar verder een top wagen net als de Panda natuurlijk en eigenlijk alle modellen waar die betrouwbare motor in zit.
'98
5
bouwjaar
jaar in bezit
45k
?
km
Betrouwbaarheid
8
Comfort
8
Motor
8
Naam: Huftertjuh, datum : 1 januari 1989
Ervaring met Fiat Cinquecento Sporting: Met de 118 pk turbo van novitec en de 6e versnelling. gestript interrieur. doorgelast chassis en een rollkooi is zelf een porsche 911 bij het stoplicht geen partij (maar liefst 615 kg rijplezier)
Ervaring met onderhoud: De dealer kan je weinig over tuning vertellen. mooi spul maak je zelf
Ervaring met Fiat Cinquecento Sporting: Met de 118 pk turbo van novitec en de 6e versnelling. gestript interrieur. doorgelast chassis en een rollkooi is zelf een porsche 911 bij het stoplicht geen partij (maar liefst 615 kg rijplezier)
Ervaring met onderhoud: De dealer kan je weinig over tuning vertellen. mooi spul maak je zelf
'96
1
bouwjaar
jaar in bezit
139k
?
km
Betrouwbaarheid
9
Comfort
9
Motor
8
Naam: Pistolp71, datum : 1 januari 1989
Ervaring met Fiat Cinquecento Sporting:
Ervaring met onderhoud: Veel waar voor het geld
Ervaring met Fiat Cinquecento Sporting:
Ervaring met onderhoud: Veel waar voor het geld
'95
1
bouwjaar
jaar in bezit
74k
?
km
Betrouwbaarheid
8
Comfort
6
Motor
8
Naam: Brammeltje, datum : 1 januari 1989
Ervaring met Fiat Cinquecento Sporting: Redelijk goedkoop om te tunen
Ervaring met Fiat Cinquecento Sporting: Redelijk goedkoop om te tunen
Ervaring met Fiat Cinquecento S: Als vast nadeel geldt dat alle Cinquecento-mobielen roesten onder de voorruit.