Forum Toyota Urban Cruiser (2009 - 2013)
Reacties van eigenaren
'12
1
bouwjaar
jaar in bezit
11k
km
benzine
Betrouwbaarheid
10
Comfort
7
Motor
8
'09
2
bouwjaar
jaar in bezit
51k
km
benzine
Betrouwbaarheid
9
Comfort
9
Motor
7
Naam: Hvk, datum : 7 september 2012
Ervaring met Toyota Urban Cruiser 1.3 VVT-i comfort: Heb nu 1,5 jaar de Urban Cruiser en hij bevalt me prima. Ben geen sportieve rijder en haal 1:17 op de autoweg en 1:15 stadsverkeer. Grote draaicirkel is het enige nadeel dat ik kan noemen. Verder perfecte ruime auto die lekker niet iedereen heeft en die nog in Japan gebouwd wordt.
Ervaring met Toyota Urban Cruiser 1.3 VVT-i comfort: Heb nu 1,5 jaar de Urban Cruiser en hij bevalt me prima. Ben geen sportieve rijder en haal 1:17 op de autoweg en 1:15 stadsverkeer. Grote draaicirkel is het enige nadeel dat ik kan noemen. Verder perfecte ruime auto die lekker niet iedereen heeft en die nog in Japan gebouwd wordt.
'09
1
bouwjaar
jaar in bezit
32k
km
benzine
Betrouwbaarheid
10
Comfort
8
Motor
9
Naam: J. W. Vandebelt, datum : 17 oktober 2011
Ervaring met Toyota Urban Cruiser Dynamic 1.3 VVT-i: Een jaar gebruikt, niks dan lof.
Ervaring met Toyota Urban Cruiser Dynamic 1.3 VVT-i: Een jaar gebruikt, niks dan lof.
'10
1
bouwjaar
jaar in bezit
9k
km
benzine
Betrouwbaarheid
10
Comfort
8
Motor
9
Naam: Rudy-joon, datum : 27 augustus 2011
Ervaring met Toyota Urban Cruiser 1.3 vvti: Gewoon een comfortabele auto, stabiel, ruim, zuinig en alles voelt heel solide aan. De 1.3 komt niets tekort en is ook mooi stil. Kijk ook naar de uitrusting en de prijs is o.k.
Ervaring met Toyota Urban Cruiser 1.3 vvti: Gewoon een comfortabele auto, stabiel, ruim, zuinig en alles voelt heel solide aan. De 1.3 komt niets tekort en is ook mooi stil. Kijk ook naar de uitrusting en de prijs is o.k.
'09
1
bouwjaar
jaar in bezit
21k
km
benzine
Betrouwbaarheid
10
Comfort
8
Motor
6
Naam: Rtj, datum : 8 december 2010
Ervaring met Toyota Urban Cruiser: Voorheen Avensis gereden, met veel plezier, wilde een kleinere Toyota, maar toch veel binnenruimte.
Ik heb de Urban Cruiser vanaf augustus 2009. Bevalt prima, inderdaad ruim, en rijdt beslist veel zuiniger. Zeker niet het echt sportieve rijden, maar dat is voor mij ook niet nodig. Op lange aftstanden en met hogere snelheden (Autobahn) ook prima rijcomfort.
Ervaring met Toyota Urban Cruiser: Voorheen Avensis gereden, met veel plezier, wilde een kleinere Toyota, maar toch veel binnenruimte.
Ik heb de Urban Cruiser vanaf augustus 2009. Bevalt prima, inderdaad ruim, en rijdt beslist veel zuiniger. Zeker niet het echt sportieve rijden, maar dat is voor mij ook niet nodig. Op lange aftstanden en met hogere snelheden (Autobahn) ook prima rijcomfort.
'09
1
bouwjaar
jaar in bezit
24k
km
benzine
Betrouwbaarheid
6
Comfort
5
Motor
5
Naam: 6651dp70, datum : 4 december 2010
Ervaring met Toyota Urban Cruiser Dynamic 1.3 vvt-i: Erg iritant die grote draaicircel; inparkereren is iedere keer weer een gedoe. Bij snelheid tussen 70km/90/km.h veel resonantie en trillingen waar te nemen in de auto, 2x naar dealer terug kunnen zelf niets waarnemen?
Reactie gaspedaal erg traag en gevoel dat het gas erop blijft bij sportief rijgedrag is zeer storend. Erg zijwindgevoelig. Kortom: mijn laatste Toyota!
Ervaring met Toyota Urban Cruiser Dynamic 1.3 vvt-i: Erg iritant die grote draaicircel; inparkereren is iedere keer weer een gedoe. Bij snelheid tussen 70km/90/km.h veel resonantie en trillingen waar te nemen in de auto, 2x naar dealer terug kunnen zelf niets waarnemen?
Reactie gaspedaal erg traag en gevoel dat het gas erop blijft bij sportief rijgedrag is zeer storend. Erg zijwindgevoelig. Kortom: mijn laatste Toyota!
Reactie van: Mjtempert, datum: 25 december 2011
Antwoord: Inderdaad, de draaicikel is er groot. Hiervoor had ik een Rav4 deze had de draaicirkel kleiner dan de Urban Cruiser. Voor de rest een prima auto.
'10
1
bouwjaar
jaar in bezit
4k
km
benzine
Betrouwbaarheid
9
Comfort
8
Motor
8
Naam: Pma. Boll, datum : 9 november 2010
Ervaring met Toyota Urban Cruiser 1.3 VVT-i Dynamic: Alleen de parkeersensoren (achterzijde) gaan al af als er nog +/- 1,5 M ruimte is, daardoor wat lastiger in te schatten wanneer je echt aan het randje bent.
Ervaring met Toyota Urban Cruiser 1.3 VVT-i Dynamic: Alleen de parkeersensoren (achterzijde) gaan al af als er nog +/- 1,5 M ruimte is, daardoor wat lastiger in te schatten wanneer je echt aan het randje bent.
Ervaring met Toyota Urban Cruiser 1.3 VVT-i: Urban Cruiser heeft qua hoogte goede instap. Het is ruim en heeft een uitstekend zitconform. Hij rijdt zuinig voor een kleine SUV-auto.
Wij hebben nu ruim zes maanden en rijden met heel veel plezier met deze auto.