Van Mossel Peugeot Leiderdorp
Peugeot-dealer

Verkoop
6.3
Service
6
Ervaringen van klanten
Peugeot PartnerVerkoop
6
Onderhoud
2
Naam: Webinkopen, datum : 27 september 2025
Ervaring met onderhoud: Na eerder al een auto via Van Mossel te hebben gehad is dit de 2e auto. Ik ben dus al 8 jaar klant bij Van Mossel, maar dit is de eerste keer dat er een melding van een probleem met een auto was. Nadat ik een foutmelding kreeg mbt het adblue systeem ben ik direct langsgereden. Na 3 uur te hebben gewacht was de uitkomst dat er een reset was gedaan en nu weer alles in orde was. Kosten 160. Op weg naar huis begon het lampje wederom te branden.Volgende dag weer terug, weer uitgelezen, weer 3 uur moeten wachten, uitkomst was dat er een nieuwe tank in moest. Eerst werd gemeld dat ik zelf volledig voor de kosten moest opdraaien omdat het buiten de garantie valt.
Nadat duidelijk werd dat dit een veel voorkomend probleem is en dat Peugeot willens en wetens ondeugdelijke onderdelen in hun auto's verkopen werd aangeboden 23 als een soort coulance te vergoeden dus moest ik alsnog 326,- betalen.
Ondanks dat op verschillende forums op internet staat dat vrijwel iedereen dit geheel vergoed krijgt bleef Van Mossel bij het standpunt dat precies dat type nou net buiten die vergoedingsregeling valt.
Ten eerste ben ik zeer ontstemd dat bij de verkoop is verzwegen dat dit type klachten over de Adbleu tank veel voorkomen. Anders had ik voor een benzine variant gekozen. Daarnaast ben ik verbijsterd dat bij het eerste onderzoek niet gelijk is vastgesteld dat er een defect was, en dat zij ondanks een foutieve reparatie hier alsnog 160,- voor durven vragen.
En tot slot het verschuilen achter een volkomen willekeurige vergoedingsregeling.In mijn ogen een duidelijk geval van op zijn minst onkundig personeel, maar omdat het ook grenst aan oplichterspraktijken zal ik nooit meer een auto bij welke onderneming van Van Mossel kopen.
Ervaring met onderhoud: Na eerder al een auto via Van Mossel te hebben gehad is dit de 2e auto. Ik ben dus al 8 jaar klant bij Van Mossel, maar dit is de eerste keer dat er een melding van een probleem met een auto was. Nadat ik een foutmelding kreeg mbt het adblue systeem ben ik direct langsgereden. Na 3 uur te hebben gewacht was de uitkomst dat er een reset was gedaan en nu weer alles in orde was. Kosten 160. Op weg naar huis begon het lampje wederom te branden.Volgende dag weer terug, weer uitgelezen, weer 3 uur moeten wachten, uitkomst was dat er een nieuwe tank in moest. Eerst werd gemeld dat ik zelf volledig voor de kosten moest opdraaien omdat het buiten de garantie valt.
Nadat duidelijk werd dat dit een veel voorkomend probleem is en dat Peugeot willens en wetens ondeugdelijke onderdelen in hun auto's verkopen werd aangeboden 23 als een soort coulance te vergoeden dus moest ik alsnog 326,- betalen.
Ondanks dat op verschillende forums op internet staat dat vrijwel iedereen dit geheel vergoed krijgt bleef Van Mossel bij het standpunt dat precies dat type nou net buiten die vergoedingsregeling valt.
Ten eerste ben ik zeer ontstemd dat bij de verkoop is verzwegen dat dit type klachten over de Adbleu tank veel voorkomen. Anders had ik voor een benzine variant gekozen. Daarnaast ben ik verbijsterd dat bij het eerste onderzoek niet gelijk is vastgesteld dat er een defect was, en dat zij ondanks een foutieve reparatie hier alsnog 160,- voor durven vragen.
En tot slot het verschuilen achter een volkomen willekeurige vergoedingsregeling.In mijn ogen een duidelijk geval van op zijn minst onkundig personeel, maar omdat het ook grenst aan oplichterspraktijken zal ik nooit meer een auto bij welke onderneming van Van Mossel kopen.
Peugeot 2008Verkoop
2
Onderhoud
2
Naam: Kuikengroep, datum : 4 maart 2025
Ervaring met verkoop: Verkoop aardig, maar na verkoop als er problemen met auto is geven ze niet thuis. Elke keer probleem rekken ze tijd. Wat een oplichters nooit auto kopen hier ook al heb je Bovag-garantie ze rekken tot het voorbij is. Mijn auto is all meerdere keren terug geweest elke keer computer reset en foutcodes verwijderen dit is symptoom bestrijding en niet naar oplossing zoeken. Nu voor de 3e keer in garage hopelijk zien ze het probleem met motor storing en all het lekkende olie in auto dat aan alle kanten uit motor komt. Hopelijk distributieriem, schoonmaken, carter en nieuwe olie dop ringen om olie lekkage te verhelpen. Binnen de garantie maken.
Als ze het maken en verander ik mijn review, maar nog steeds slecht dat ze zo een service geven.
Ervaring met onderhoud: Geen computer uitlezen en foutcodes reset is hun onderhoud dat gevoel heb ik met deze ervaring met deze auto nu.
Ervaring met verkoop: Verkoop aardig, maar na verkoop als er problemen met auto is geven ze niet thuis. Elke keer probleem rekken ze tijd. Wat een oplichters nooit auto kopen hier ook al heb je Bovag-garantie ze rekken tot het voorbij is. Mijn auto is all meerdere keren terug geweest elke keer computer reset en foutcodes verwijderen dit is symptoom bestrijding en niet naar oplossing zoeken. Nu voor de 3e keer in garage hopelijk zien ze het probleem met motor storing en all het lekkende olie in auto dat aan alle kanten uit motor komt. Hopelijk distributieriem, schoonmaken, carter en nieuwe olie dop ringen om olie lekkage te verhelpen. Binnen de garantie maken.
Als ze het maken en verander ik mijn review, maar nog steeds slecht dat ze zo een service geven.
Ervaring met onderhoud: Geen computer uitlezen en foutcodes reset is hun onderhoud dat gevoel heb ik met deze ervaring met deze auto nu.
Van der Valk Boumanweg 2
2352 JC Leiderdorp
tel.: 088-0014700