Forum Nissan Primastar
Reacties van eigenaren
'08
2
bouwjaar
jaar in bezit
?
km
diesel
Betrouwbaarheid
6
Comfort
6
Motor
6
'08
2
bouwjaar
jaar in bezit
232k
km
diesel
Betrouwbaarheid
2
Comfort
6
Motor
6
Naam: Bon. Gert, datum : 9 oktober 2015
Ervaring met Nissan Primastar 2.5: Nissan Primastar als lease auto aangeschaft juni 2013 bij Selles auto's Genemuiden. Na +6 weken problemen met versnellingsbak [ROBOT]gemeld bij Selles en auto doorgemeten bij de garage, geen resultaat dus ik moest er maar mee doorrijden. Nog diverse keren doorgemeten zonder resultaat zelfs bij de Opel en Renault die voorzien zijn van de zelfde semibak laten doormeten, en werd code 81 gemeld. Weer naar Selles auto's maar werdt verteld dat ze er op dat moment niets mee konden.
Auto nov 2013 definitief kapot olie lekkage en auto afgevoerd nadat deze eerst 2 weken bij een andere garage moest wachten op vervoer! Zelf een auto moeten huren, en na 3 weken mijn eigen auto retour gekregenmet jawel defecte versnellingsbak [ROBOT]. Opnieuw gemeld en weer eindeloos meten maar werd mij verteld: rijd maar door want gewoon schakelen werkt nog wel.
April 2014 versnellingsbak opnieuw kapot,auto opgehaald en naar A-ETECH Lunteren voor reparatie. Kosten 1.210 euro euro en volgens verkoper andere helft door Selles betaald. Auto retour gekregen doch na 80 km opnieuw defect melding. Problemen weer gemeld bij Selles eindeloos weer meten en op aanraden verkoper naar Lunteren gereden voor herstel, op eigen kosten drukbol en pedaalrelais geplaatst incl kosten totaal 550 euro reparatiekosten totaal 1760 euro en geen resultaat.
Op aanraden hoofdmonteur blijven rijden met de auto tot hij opnieuw kapot was en aldus gebeurde feb 2015. Auto weggesleept en naar Selles auto's vervoerd voor reparatie en naar verluid gerepareerd ergens in Brabant, heel vaag over wie de reparatie heeft uitgevoerd. Kosten 3.750 euro welke ik maar ff wilde betalen. Garantie heeft deze garage Selles nog nooit van gehoord, op de eerste reparatie is deze namelijk nooit toegepast door Selles.
Zaak wordt nu via de rechter gespeeld. Selles lapt alles aan zijn laars denkt echt boven de wet te staan. Er zijn inmiddels meerdere mensen met exact dezelfde problemen met deze man. Ik roep hierbij alle mensen op die ook deze problemen hebben om contact op te nemen en zo een blok te vormen tegen deze praktijken. E-mail: bon.gert@live.nl.
Ervaring met Nissan Primastar 2.5: Nissan Primastar als lease auto aangeschaft juni 2013 bij Selles auto's Genemuiden. Na +6 weken problemen met versnellingsbak [ROBOT]gemeld bij Selles en auto doorgemeten bij de garage, geen resultaat dus ik moest er maar mee doorrijden. Nog diverse keren doorgemeten zonder resultaat zelfs bij de Opel en Renault die voorzien zijn van de zelfde semibak laten doormeten, en werd code 81 gemeld. Weer naar Selles auto's maar werdt verteld dat ze er op dat moment niets mee konden.
Auto nov 2013 definitief kapot olie lekkage en auto afgevoerd nadat deze eerst 2 weken bij een andere garage moest wachten op vervoer! Zelf een auto moeten huren, en na 3 weken mijn eigen auto retour gekregenmet jawel defecte versnellingsbak [ROBOT]. Opnieuw gemeld en weer eindeloos meten maar werd mij verteld: rijd maar door want gewoon schakelen werkt nog wel.
April 2014 versnellingsbak opnieuw kapot,auto opgehaald en naar A-ETECH Lunteren voor reparatie. Kosten 1.210 euro euro en volgens verkoper andere helft door Selles betaald. Auto retour gekregen doch na 80 km opnieuw defect melding. Problemen weer gemeld bij Selles eindeloos weer meten en op aanraden verkoper naar Lunteren gereden voor herstel, op eigen kosten drukbol en pedaalrelais geplaatst incl kosten totaal 550 euro reparatiekosten totaal 1760 euro en geen resultaat.
Op aanraden hoofdmonteur blijven rijden met de auto tot hij opnieuw kapot was en aldus gebeurde feb 2015. Auto weggesleept en naar Selles auto's vervoerd voor reparatie en naar verluid gerepareerd ergens in Brabant, heel vaag over wie de reparatie heeft uitgevoerd. Kosten 3.750 euro welke ik maar ff wilde betalen. Garantie heeft deze garage Selles nog nooit van gehoord, op de eerste reparatie is deze namelijk nooit toegepast door Selles.
Zaak wordt nu via de rechter gespeeld. Selles lapt alles aan zijn laars denkt echt boven de wet te staan. Er zijn inmiddels meerdere mensen met exact dezelfde problemen met deze man. Ik roep hierbij alle mensen op die ook deze problemen hebben om contact op te nemen en zo een blok te vormen tegen deze praktijken. E-mail: bon.gert@live.nl.
Voeg mijn auto toe
Ervaring met Nissan Primastar: Deze auto was in het bezit van een automatische versnellingsbak. Vanaf het begin was deze defect. Meneer Selles weet het zo te brengen dat hem geen kosten in rekening gebracht kunnen worden, via heel vieze trucjes. Jouw de kosten presenteert, wat mij bijna mijn zaak heeft gekost; plus daarna nog eens een zogenaamde vuistpand suggereert wat het zeker niet was ook. Volgens mijn advocaat gaat helemaal nergens over deze man is een grote oplichter ik waarschuw doe nooit geen zaken met deze oplichter je kunt voor inzage of vragen mij bereiken op mijn e-mailadres bon.gert@ live.nl je kunt mij alle vragen stellen U krijgt een antwoord
Ervaring met verkoop: Deze zaak is een en al oplichting. Hij ziet zijn dollartekens in zijn ogen staan Het is een waardeloos bedrijf doe nooit geen zaken. Ik waarschuuw een ieder.
Ervaring met onderhoud: Zeer slecht alleen eigen belangen tellen Deze man is gestoord.