Autobedrijf J. Janssen
Nissan-dealer
Verkoop
7
Service
5,6
Ervaringen van klanten

Verkoop
8
Onderhoud
4
Naam: Dep. Ts, datum : 12 september 2021
Ervaring met verkoop: Beter voorlichting gewenst omtrent leasecontract.
(Is naderhand niet onderuit te komen)
Ervaring met onderhoud: Ik wil van dat stotteren af.
Ervaring met verkoop: Beter voorlichting gewenst omtrent leasecontract.
(Is naderhand niet onderuit te komen)
Ervaring met onderhoud: Ik wil van dat stotteren af.

Verkoop
10
Onderhoud
8
Naam: G. A. Smulders, datum : 8 november 2012
Ervaring met verkoop: Geen, alleen de Importeur liet het afweten.
Ervaring met verkoop: Geen, alleen de Importeur liet het afweten.

Verkoop
6
Onderhoud
6
Naam: Hansvs76, datum : 13 februari 2012
Ervaring met verkoop: Koop geen Nissan, service is heel erg slecht en garage verschuilt zich achter Nissan, dus doet ook niks!
Ervaring met verkoop: Koop geen Nissan, service is heel erg slecht en garage verschuilt zich achter Nissan, dus doet ook niks!

Verkoop
5
Onderhoud
2
Naam: P. Theunisz, datum : 13 november 2011
Ervaring met verkoop: Bij koop alles op papier laten zetten wat extra's en accessoirres zijn, omdat bij de aflevering van de auto er niet op zat wat was afgesproken. Hier moest ik als klant zelf achter komen. Verkoper heeft dit niet verteld (vind ik persoonlijk zeer slecht) daarna nog een hele discussie gehad zonder resultaat, verkoper bleef ontkennen.
Ervaring met onderhoud: Ben drie keer terug geweest. Twee monteurs gaven een verkeerd oordeel. Dit kostte mij 500 euro en een hoop tijd. Daarna terug geweest en gaf men dit toe, maar om mijn kater wat te verzachten zou men mij tegemoet komen namelijk bij beurt auto 20% korting. Dit is mijn inziens sigaar uit eigen doos en heb hier voor bedankt. Is ook niet in verhouding met mijn onnodige uitgave. Klant is hier geen koning. Kan zijn dat deze dealer te groot is en ben je bij een kleinere dealer misschien wel koning.
Ik ga ervan uit als je naar een Nissan-dealer gaat dat de monteurs een goed oordeel en advies geven zijn immers monteurs of niet. Jammer dat Nissan Nederland dit autobedrijf als dealer heeft, dit is tenminste wat ik heb ervaren.
Ervaring met verkoop: Bij koop alles op papier laten zetten wat extra's en accessoirres zijn, omdat bij de aflevering van de auto er niet op zat wat was afgesproken. Hier moest ik als klant zelf achter komen. Verkoper heeft dit niet verteld (vind ik persoonlijk zeer slecht) daarna nog een hele discussie gehad zonder resultaat, verkoper bleef ontkennen.
Ervaring met onderhoud: Ben drie keer terug geweest. Twee monteurs gaven een verkeerd oordeel. Dit kostte mij 500 euro en een hoop tijd. Daarna terug geweest en gaf men dit toe, maar om mijn kater wat te verzachten zou men mij tegemoet komen namelijk bij beurt auto 20% korting. Dit is mijn inziens sigaar uit eigen doos en heb hier voor bedankt. Is ook niet in verhouding met mijn onnodige uitgave. Klant is hier geen koning. Kan zijn dat deze dealer te groot is en ben je bij een kleinere dealer misschien wel koning.
Ik ga ervan uit als je naar een Nissan-dealer gaat dat de monteurs een goed oordeel en advies geven zijn immers monteurs of niet. Jammer dat Nissan Nederland dit autobedrijf als dealer heeft, dit is tenminste wat ik heb ervaren.

Verkoop
8
Naam: Info, datum : 11 oktober 2011
Ervaring met verkoop: Als je koopt ben je de koning, maar voor klachten zijn wij niet thuis.
Ervaring met verkoop: Als je koopt ben je de koning, maar voor klachten zijn wij niet thuis.

Verkoop
9
Onderhoud
8
Naam: Oetze. Verschoor, datum : 22 juni 2011
Ervaring met verkoop: Op een zeer prettige manier ervaren.
Ervaring met verkoop: Op een zeer prettige manier ervaren.

Verkoop
7
Naam: J. Man19, datum : 6 september 2010
Ervaring met verkoop: + werd actief mee gezocht naar andere velgen
- eerst betalen en tekenen voor overgave en daarna pas de auto onder het zeildoek vandaan halen hoort natuurlijk niet
Ervaring met verkoop: + werd actief mee gezocht naar andere velgen
- eerst betalen en tekenen voor overgave en daarna pas de auto onder het zeildoek vandaan halen hoort natuurlijk niet
Voeg mijn auto toe
Varenschut 7
5705 DK Helmond
tel.: 0492-504050