Forum Lotus Elise
Reacties van eigenaren
'03
4
bouwjaar
jaar in bezit
76k
km
benzine
Betrouwbaarheid
8
Comfort
9
Motor
8
'05
2
bouwjaar
jaar in bezit
48k
km
benzine
Betrouwbaarheid
10
Comfort
7
Motor
9
Naam: Jeroen, datum : 15 september 2013
Ervaring met Lotus Elise 111R (192 pk): Echte snelle sportwagen, spartaans en toch comfortabel, eigenlijk alleen mee open rijden. Heerlijk om mee te sturen op binnenwegen. Waarschijnlijk wil je uiteindelijk wel de SC-versie (net even nog wat meer pk's).
Ervaring met Lotus Elise 111R (192 pk): Echte snelle sportwagen, spartaans en toch comfortabel, eigenlijk alleen mee open rijden. Heerlijk om mee te sturen op binnenwegen. Waarschijnlijk wil je uiteindelijk wel de SC-versie (net even nog wat meer pk's).
'08
1
bouwjaar
jaar in bezit
7k
km
benzine
Betrouwbaarheid
10
Comfort
8
Motor
5
Naam: Just_barske, datum : 15 februari 2009
Ervaring met Lotus Elise S: De 2008, 136pk zware Elise S versie is aanzienlijk minder sterk dan z'n zwaardere 111R broer, maar laat zich zeker niet uit het veld slaan op het circuit. Op de snelweg daarintegen is mis je zeker de doorschakel snelheid om lekker weg te trekken.
De aanpassingen ten opzichte van het 2007 model zijn in de praktiche zin goed, echter de toevoeging van betere stoelen, electriche ramen en airbags doet geen eer aan de lichter, dan licht idealen van de geestelijk vader Colin Chapman. Hoedan ook de Elise blijft een supercar voor de kleine beurs.
Ervaring met Lotus Elise S: De 2008, 136pk zware Elise S versie is aanzienlijk minder sterk dan z'n zwaardere 111R broer, maar laat zich zeker niet uit het veld slaan op het circuit. Op de snelweg daarintegen is mis je zeker de doorschakel snelheid om lekker weg te trekken.
De aanpassingen ten opzichte van het 2007 model zijn in de praktiche zin goed, echter de toevoeging van betere stoelen, electriche ramen en airbags doet geen eer aan de lichter, dan licht idealen van de geestelijk vader Colin Chapman. Hoedan ook de Elise blijft een supercar voor de kleine beurs.
'02
1
bouwjaar
jaar in bezit
39k
km
benzine
Betrouwbaarheid
9
Comfort
6
Motor
9
Naam: Alardsb, datum : 16 oktober 2008
Ervaring met Lotus Elise 111 S: Elke meter om met deze auto te rijden is een genot , funfactor 100 .
Ervaring met verkoop: Auto in Schotland gekocht en opgehaald.
Ervaring met onderhoud: Ik ben autotechnicus/apk keurmeester van beroep dus doe het onderhoud zelf. Technisch geen gecompliceerde auto. Onderdeelprijzen zijn normaal. Enkele onderhoudshandelingen duren wat langer door slechtere bereikbaarheid.
Ervaring met Lotus Elise 111 S: Elke meter om met deze auto te rijden is een genot , funfactor 100 .
Ervaring met verkoop: Auto in Schotland gekocht en opgehaald.
Ervaring met onderhoud: Ik ben autotechnicus/apk keurmeester van beroep dus doe het onderhoud zelf. Technisch geen gecompliceerde auto. Onderdeelprijzen zijn normaal. Enkele onderhoudshandelingen duren wat langer door slechtere bereikbaarheid.
'07
1
bouwjaar
jaar in bezit
66k
km
benzine
Betrouwbaarheid
6
Comfort
6
Motor
6
Naam: Ben. Verhoeff, datum : 31 maart 2007
Ervaring met Lotus Elise 111 s:
Ervaring met verkoop: Service historie belangrijk
hardtop interessant
Ervaring met Lotus Elise 111 s:
Ervaring met verkoop: Service historie belangrijk
hardtop interessant
'02
1
bouwjaar
jaar in bezit
30k
?
km
Betrouwbaarheid
7
Comfort
7
Motor
8
Naam: Charl, datum : 1 januari 1989
Ervaring met Lotus Elise Lotus Sport 135: Sinds de aanschaf groot feest
Ervaring met onderhoud: Gewoon goed.
Ervaring met Lotus Elise Lotus Sport 135: Sinds de aanschaf groot feest
Ervaring met onderhoud: Gewoon goed.
Ervaring met Lotus Elise S2: Echte rijdersauto (spartaanse sportwagen) met fenomenale wegligging! Zeer vlotte en zuinige sportauto. Minder geschikt voor in de winter (geen ABS etc.), vooral omdat het cabriodak iets lekt. Het gebrek aan luxe wordt wat mij betreft bij de Lotus Elise ruimschoots gecompenseerd door de rijeigenschappen (en het prachtige design).
Ervaring met onderhoud: Geen auto die je bij elke willekeurige garage in onderhoud moet doen omdat het toch een vrij speciaal model is.