VDNS Venlo B.V.
Kia-dealer

Verkoop
4.5
Service
7
Ervaringen van klanten
Kia SportageVerkoop
7
Onderhoud
7
Naam: Sgt. Lamboo, datum : 24 maart 2025
Ervaring met verkoop: Met name vast laten leggen welk onderhoud er in de afleverbeurt afgesproken is en welke daadwerkelijk is uitgevoerd, denk aan kostbare zaken zoals remmen, banden, multiriem etc. boekjes laten bijwerken en of app.
Ervaring met onderhoud: Zoals bij alle dealers, goed opletten op de kosten van het onderhoud en van te voren samen de prijsopgaaf doorlopen. Met name filtertjes, vloeistoffen en ruitenwissers zijn vaak een te hoge kostenpost.
Ervaring met verkoop: Met name vast laten leggen welk onderhoud er in de afleverbeurt afgesproken is en welke daadwerkelijk is uitgevoerd, denk aan kostbare zaken zoals remmen, banden, multiriem etc. boekjes laten bijwerken en of app.
Ervaring met onderhoud: Zoals bij alle dealers, goed opletten op de kosten van het onderhoud en van te voren samen de prijsopgaaf doorlopen. Met name filtertjes, vloeistoffen en ruitenwissers zijn vaak een te hoge kostenpost.
Kia RioVerkoop
2
Naam: Fabrom. Richard, datum : 15 juni 2021
Ervaring met verkoop: Voor 2 weken terug een Kia Rio van 2016 gekocht. Tijdens de aankoop hele mooie woorden door meneer de verkoper Rob Schuts en dat de auto perfect zou worden afgeleverd met beurt, poetsen en reinigen van de binnenkant.
Week later opgehaald. Na ophalen al direct problemen met de banden die onder de auto zitten, deze zijn qua profiel goed maar qua rijgedrag en comfort absolute niet. Ook zou de auto naar poestbedrijf gaan en van buiten gepoetst worden en van binnen gereinigd worden, hier is niks aan gedaan hooguit door de wasstraat gehaald (rommel van de vorige bestuurder lag nog onder de stoel). Contact op genomen met de verkoper maar die geeft niet thuis. Arrogante mailtjes sturen met teksten ...het is zoals het is... ik doe hier niks mee...voor mij is het klaar... Service bij VDNS Venlo is 0,0, schandalig dat dit een officiële Kia dealer betreft. Ze paaien je je bij de aankoop en daarna kun je doodvallen wat hun betreft als je ergens aanspraak op wil maken. Garantie ho maar, je mag zelf gaan klagen bij Kia.
Mensen wees gewaarschuwd als je hier een occasion koopt, want je wordt genaaid waar je bij staat.
Ervaring met verkoop: Voor 2 weken terug een Kia Rio van 2016 gekocht. Tijdens de aankoop hele mooie woorden door meneer de verkoper Rob Schuts en dat de auto perfect zou worden afgeleverd met beurt, poetsen en reinigen van de binnenkant.
Week later opgehaald. Na ophalen al direct problemen met de banden die onder de auto zitten, deze zijn qua profiel goed maar qua rijgedrag en comfort absolute niet. Ook zou de auto naar poestbedrijf gaan en van buiten gepoetst worden en van binnen gereinigd worden, hier is niks aan gedaan hooguit door de wasstraat gehaald (rommel van de vorige bestuurder lag nog onder de stoel). Contact op genomen met de verkoper maar die geeft niet thuis. Arrogante mailtjes sturen met teksten ...het is zoals het is... ik doe hier niks mee...voor mij is het klaar... Service bij VDNS Venlo is 0,0, schandalig dat dit een officiële Kia dealer betreft. Ze paaien je je bij de aankoop en daarna kun je doodvallen wat hun betreft als je ergens aanspraak op wil maken. Garantie ho maar, je mag zelf gaan klagen bij Kia.
Mensen wees gewaarschuwd als je hier een occasion koopt, want je wordt genaaid waar je bij staat.
De Sondert 5
5928 RV Venlo
tel.: 077-3333077