Autobedrijf Peter Ursem Purmerend
Hyundai-dealer

Verkoop
8.3
Service
7.9
Ervaringen van klanten
Mitsubishi Space StarVerkoop
1
Onderhoud
1
Naam: Juliafabien, datum : 13 mei 2025
Ervaring met verkoop: Afgrijselijke service. Gloed nieuwe Mitsubishi Space Star gekocht bij Ursem Barten Purmerend en vanaf moment n was er een vervelend gefluit vanaf 80 kmh en hoger te horen. Na 2 weken kon ik bij de werkplaats terecht. Na 3 uur te hebben gewacht op locatie, zonder enige update en zeer onaardige dames aan de balie waarbij elke vraag een vraag te veel was, naar huis gestuurd want het probleem kon niet worden gevonden. Tevens kreeg ik te horen dat ik pas na 1,5 maand bij de werkplaats terecht kon (GLOED NIEUWE AUTO). Bij thuiskomst ging de bijrijdersdeur niet meer van binnenuit open. Elke keer vertrok ik met gebreken van de autodealer. Volgende dag teruggegaan en de auto een week kwijt geweest ter reparatie. Probleem moest verholpen zijn, maar was niet het geval. Bij 110 kmh en hoger was nogmaals het gefluit te horen. Autodealer Ursem Barten wilde niks doen, behalve nogmaals de auto ter reparatie langs te laten komen. Er werd geen enkel begrip getoond en tevens na dit aanbod te hebben gekregen (over en weer gemaild dat ik niet akkoord zou gaan met een 3e reparatiepoging van mijn nieuwe Mitsubishi Space Star, de koop wilde ontbinden en geld terugkrijgen of een nieuwe zelfde auto wilde ontvangen zonder gebreken) geen enkel bericht meer terug ontvangen.
Met veel verlies de auto na 2 maanden verkocht, aangezien ik veel gebruik maak van een auto en deze goed moet functioneren zonder gebreken, en voor een andere autodealer (en merk) gekozen waar ik wel goed word behandeld als klant. NOOIT MEER URSEM BARTEN!
Ervaring met verkoop: Afgrijselijke service. Gloed nieuwe Mitsubishi Space Star gekocht bij Ursem Barten Purmerend en vanaf moment n was er een vervelend gefluit vanaf 80 kmh en hoger te horen. Na 2 weken kon ik bij de werkplaats terecht. Na 3 uur te hebben gewacht op locatie, zonder enige update en zeer onaardige dames aan de balie waarbij elke vraag een vraag te veel was, naar huis gestuurd want het probleem kon niet worden gevonden. Tevens kreeg ik te horen dat ik pas na 1,5 maand bij de werkplaats terecht kon (GLOED NIEUWE AUTO). Bij thuiskomst ging de bijrijdersdeur niet meer van binnenuit open. Elke keer vertrok ik met gebreken van de autodealer. Volgende dag teruggegaan en de auto een week kwijt geweest ter reparatie. Probleem moest verholpen zijn, maar was niet het geval. Bij 110 kmh en hoger was nogmaals het gefluit te horen. Autodealer Ursem Barten wilde niks doen, behalve nogmaals de auto ter reparatie langs te laten komen. Er werd geen enkel begrip getoond en tevens na dit aanbod te hebben gekregen (over en weer gemaild dat ik niet akkoord zou gaan met een 3e reparatiepoging van mijn nieuwe Mitsubishi Space Star, de koop wilde ontbinden en geld terugkrijgen of een nieuwe zelfde auto wilde ontvangen zonder gebreken) geen enkel bericht meer terug ontvangen.
Met veel verlies de auto na 2 maanden verkocht, aangezien ik veel gebruik maak van een auto en deze goed moet functioneren zonder gebreken, en voor een andere autodealer (en merk) gekozen waar ik wel goed word behandeld als klant. NOOIT MEER URSEM BARTEN!
Binnenzeestraat 1
1446 AB Purmerend
tel.: 0299-644111
Ook op deze locatie: Mitsubishi Nissan