Autobedrijf Schakel B.V.
Ford-dealer

Verkoop
7,1
Service
7
Ervaringen van klanten

Verkoop
10
Onderhoud
9
Naam: Johnboshuizen, datum : 15 april 2012
Ervaring met verkoop: Wordt er goed en deskundig geholpen.
Ervaring met onderhoud: Goede ervaring.
Ervaring met verkoop: Wordt er goed en deskundig geholpen.
Ervaring met onderhoud: Goede ervaring.

Verkoop
5
Onderhoud
3
Naam: Mooiprijsje, datum : 10 maart 2012
Ervaring met verkoop: Bij de inruil van de Focus heb ik herhaaldelijk gevraagd naar de mogelijkheid om de winterbanden om te zetten op de nieuwe Fiesta. Omdat de maat afwijkend is (de hoogte is anders, de breedte niet) moest de verkoper het navragen. Ik heb tot 5 x toe mijn vraag bij de verkoper neergelegd en steeds maar weer was er nog geen navraag gedaan. Toen na 3 maanden de auto geleverd werd was er nog steeds geen duidelijkheid. Uiteindelijk, na wederom actie van mijn kant, bleek het toch mogelijk te zijn om de banden om te zetten. Daarvoor moest ik een werkplaats afspraak maken. Uiteindelijk heb ik 2,5 uur moeten wachten op het wisselen van de banden. De oorzaak: De banden liepen aan in de wielkast! Conclusie: de banden passen dus toch niet! Grote frustratie mijnerzijds. De Schakel wilde echer wel mijn banden innemen (er was slecht 1 seizoen op gereden) en er dan goede banden opleggen. Daarvoor moest ik echter wel bijbetalen, en dat weiger ik. Na al dit gedoe ben er ik wel klaar mee.
Ervaring met verkoop: Bij de inruil van de Focus heb ik herhaaldelijk gevraagd naar de mogelijkheid om de winterbanden om te zetten op de nieuwe Fiesta. Omdat de maat afwijkend is (de hoogte is anders, de breedte niet) moest de verkoper het navragen. Ik heb tot 5 x toe mijn vraag bij de verkoper neergelegd en steeds maar weer was er nog geen navraag gedaan. Toen na 3 maanden de auto geleverd werd was er nog steeds geen duidelijkheid. Uiteindelijk, na wederom actie van mijn kant, bleek het toch mogelijk te zijn om de banden om te zetten. Daarvoor moest ik een werkplaats afspraak maken. Uiteindelijk heb ik 2,5 uur moeten wachten op het wisselen van de banden. De oorzaak: De banden liepen aan in de wielkast! Conclusie: de banden passen dus toch niet! Grote frustratie mijnerzijds. De Schakel wilde echer wel mijn banden innemen (er was slecht 1 seizoen op gereden) en er dan goede banden opleggen. Daarvoor moest ik echter wel bijbetalen, en dat weiger ik. Na al dit gedoe ben er ik wel klaar mee.

Verkoop
5
Naam: Visser_junk, datum : 26 januari 2012
Ervaring met verkoop: De trekhaak was verkeerd gemonteerd, waardoor de bumper tegen de achterklep zat. Gevolg: lakschade, en in de winter vroor de klep vast aan de bumper. Dit is pas opgelost na aandringen toen mijn neef (monteur bij ander Ford-dealer) zei dat dit door een foute montage kwam. De dealer had eerst gezegd dat er niets aan te doen was. Toen ik zei wat mijn neef gezegd had, kon het ineens wel opgelost worden.
Ervaring met verkoop: De trekhaak was verkeerd gemonteerd, waardoor de bumper tegen de achterklep zat. Gevolg: lakschade, en in de winter vroor de klep vast aan de bumper. Dit is pas opgelost na aandringen toen mijn neef (monteur bij ander Ford-dealer) zei dat dit door een foute montage kwam. De dealer had eerst gezegd dat er niets aan te doen was. Toen ik zei wat mijn neef gezegd had, kon het ineens wel opgelost worden.

Verkoop
10
Onderhoud
9
Naam: Johnboshuizen, datum : 10 augustus 2008
Ervaring met verkoop: Na verbouwing van de showroom een mooie dealer geworden. Bij aflevering is voldoende tijd uit getrokken om alles goed en vakkundig uitgelegd.
Ervaring met onderhoud: Mijn ervaring is dat alles goed wordt uitgelegd bij aankoop van een auto. Mijn inruil van een Ford Focus was beter dan in de regio Rotterdam.
Ervaring met verkoop: Na verbouwing van de showroom een mooie dealer geworden. Bij aflevering is voldoende tijd uit getrokken om alles goed en vakkundig uitgelegd.
Ervaring met onderhoud: Mijn ervaring is dat alles goed wordt uitgelegd bij aankoop van een auto. Mijn inruil van een Ford Focus was beter dan in de regio Rotterdam.

Verkoop
6
Onderhoud
6
Naam: Jh. Ijsselstijn, datum : 2 januari 2008
Ervaring met verkoop: Ik mis(te) net even dat stukje extra service.
Zeker omdat ik toch terug moest met dingetjes die niet mogen bij nieuwe auto. Dan verwacht je toch iets terug, niet alleen reparatie. Ook genoegdoening. Bosje bloemen is m.i. niet het antwoord op de teleurstelling.
Ervaring met verkoop: Ik mis(te) net even dat stukje extra service.
Zeker omdat ik toch terug moest met dingetjes die niet mogen bij nieuwe auto. Dan verwacht je toch iets terug, niet alleen reparatie. Ook genoegdoening. Bosje bloemen is m.i. niet het antwoord op de teleurstelling.

Verkoop
4
Onderhoud
6
Naam: Jh. Ijsselstijn, datum : 17 september 2007
Ervaring met verkoop: Kort na aflevering merkte ik een paar "oneffenheden" op. Hier werd door de monteur meteen iets aan gedaan, maar wel met veel schroevedraaier geweld, waardoor binnen drie uur er al lichte schade was aan mijn dashboard. Toch jammer! Wat kleine lakschadetjes (nieuwe auto!), zijn goed opgelost overigens. Ik koop nooit meer een nieuwe auto, want ook die zijn nooit helemaal OK.
Ervaring met onderhoud: Nog niet terug geweest, net 2 maanden in bezit.
Ervaring met verkoop: Kort na aflevering merkte ik een paar "oneffenheden" op. Hier werd door de monteur meteen iets aan gedaan, maar wel met veel schroevedraaier geweld, waardoor binnen drie uur er al lichte schade was aan mijn dashboard. Toch jammer! Wat kleine lakschadetjes (nieuwe auto!), zijn goed opgelost overigens. Ik koop nooit meer een nieuwe auto, want ook die zijn nooit helemaal OK.
Ervaring met onderhoud: Nog niet terug geweest, net 2 maanden in bezit.
Voeg mijn auto toe
C.G. Roosweg 4
2871 MA Schoonhoven
tel.: 0182-303211