Forum Dacia Logan
Reacties van eigenaren
'07
8
bouwjaar
jaar in bezit
176k
km
benzine
Betrouwbaarheid
8
Comfort
8
Motor
8
'08
5
bouwjaar
jaar in bezit
69k
km
benzine
Betrouwbaarheid
5
Comfort
6
Motor
6
Naam: Aad. Knulst, datum : 23 oktober 2013
Ervaring met Dacia Logan Sedan: Geachte aspirant kopers van een Dacia: op 28 Juni 2008 kon ik mijn splinternieuwe Dacia Logan 16MPI af komen halen bij v. Kerkhof en Visser aan de koperstr. in Rotterdam. Daar aangekomen stond hij buiten mij tegemoet te fonkelen. Ik was er best wel mee in mijn sas. Bij de aflevering van de auto werd er nog geen bak koffie aangeboden of evt. een bosje bloemen voor de vrouw. Sterker nog, als nieuwe eigenaar moest ik de auto nog zelf af gaan tanken. Terwijl bij de aankoop stond dat hij met een volle tank afgeleverd zou worden. De benzine werd dan wel door v. Kerkhof en Visser betaald, maar het is niet zoals afgesproken. Daarenboven werd ik na anderhalve week door v. Kerkhof en Visser opgebeld om mijn nieuwe auto even terug te brengen om hem te tectyleren want dat waren ze vergeten. Dit is dan ook gebeurd. De andere dag moest ik nog even terug om de tectyl op de rugleuning van de bijrijdersstoel af te halen. Nog steeds bleef ik vertrouwen houden in de service van die Dacia-dealer. Toen ik voor de eerste servicebeurt naar Dacia toe moest, werd er al moeilijk gedaan omdat er geen tijd was. Dat kan inderdaad wel eens gebeuren. Na verloop van enkele dagen kreeg ik dan toch het telefoontje om maar even langs te komen voor die beurt. De volgende dag kon ik hem weer afhalen. Daar aangekomen kreeg ik in de 1e instantie een rekening van ruim 200 EURO onder mijn neus geschoven. Iedereen met een beetje verstand begrijpt ook wel dat ik daar geen genoegen mee nam. Precies op dat moment kreeg de dealer het ineens in de gaten dat die 1e servicebeurt niet betaald hoefde te worden. Door deze niet al te beste ervaringen ben ik overgestapt naar een andere Dacia-dealer, maar dan in Vlaardingen.
Nu zijn we 5 jaar verder en mijn Dacia roest aan alle kanten op zeer eigenaardige plaatsen zoals midden op het linker portier en op het plaatwerk en in de hoeken van zowel het linker en rechter achter portier. Indien ik daar deze winter niets aan doet, zitten er gegarandeerd begin volgend jaar de gaten in de dorpels die net onder die roest zitten. Ik heb hierover op 27 augustus van dit jaar contact over op genomen met Dacia NL. Hierop kreeg ik een mail om met die klacht naar v. Kerkhof en Visser te gaan. Op 2 september heb ik dat ook gedaan. Er zijn foto's van genomen en mij werd medegedeeld dat die foto's zouden worden opgestuurd naar Dacia NL. Toen ik op 18 September nog steeds niets had gehoord, nogmaals gemaild naar Dacia NL. Hierop kreeg ik wederom geen reactie. Pas op het moment dat ik een derde mail stuurde op 3 oktober naar Dacia NL kreeg ik de dag erna een telefoontje van v. Kerkhof en Visser met de mededeling dat ze de foto's die gemaakt zijn kwijt waren door de vakantietijd. Omdat iedereen van mij het voordeel van de twijfel krijgt, ben ik de daarop volgende maandag 7 oktober weer langs geweest om de foto's opnieuw te laten maken. Daar kreeg ik de belofte dat ik dezelfde week er al wat over zou horen. Omdat het beloofde zoals verwacht weer niet werd gedaan heb ik 11 oktober in de namiddag zelf maar weer gebeld. De Mevr. die de foto's ook had genomen vertelde mij dat de offerte met de foto's naar Dacia NL is gestuurd. Maar ik zou later in de loop van de daarop volgende week wel iets van dat geval horen. Nogmaals krijgt v. Kerkhof en Visser van mij het voordeel van de twijfel. Dus de daarop volgende week wederom gewacht tot vrijdagmiddag 18 oktober 13.45 uur en maar weer zelf gebeld naar die Mevr. van v. Kerkhof en Visser. Zij was volgens de telefoniste net met een verlate lunch bezig en zou een briefje neerleggen om mij terug te bellen. Het is nu 23 oktober 2013 en die mensen van de Firma v. Kerkhof en Visser hebben tot nu toe nog steeds geen contact opgenomen met mij. Dit is voor mij het overtuigende bewijs dat je als klant van dat bedrijf volkomen word genegeerd en met kluitjes in het riet word gestuurd. Daarom lieve mensen, bedenk eerst wat je doet voor je met Dacia CQ Renault Nederland in zee gaat. Dit soort onbetamelijk gedrag dient niet te worden getolereerd.
Ervaring met onderhoud: Hier worden onnodige kosten gewoon vermeden.
Ervaring met Dacia Logan Sedan: Geachte aspirant kopers van een Dacia: op 28 Juni 2008 kon ik mijn splinternieuwe Dacia Logan 16MPI af komen halen bij v. Kerkhof en Visser aan de koperstr. in Rotterdam. Daar aangekomen stond hij buiten mij tegemoet te fonkelen. Ik was er best wel mee in mijn sas. Bij de aflevering van de auto werd er nog geen bak koffie aangeboden of evt. een bosje bloemen voor de vrouw. Sterker nog, als nieuwe eigenaar moest ik de auto nog zelf af gaan tanken. Terwijl bij de aankoop stond dat hij met een volle tank afgeleverd zou worden. De benzine werd dan wel door v. Kerkhof en Visser betaald, maar het is niet zoals afgesproken. Daarenboven werd ik na anderhalve week door v. Kerkhof en Visser opgebeld om mijn nieuwe auto even terug te brengen om hem te tectyleren want dat waren ze vergeten. Dit is dan ook gebeurd. De andere dag moest ik nog even terug om de tectyl op de rugleuning van de bijrijdersstoel af te halen. Nog steeds bleef ik vertrouwen houden in de service van die Dacia-dealer. Toen ik voor de eerste servicebeurt naar Dacia toe moest, werd er al moeilijk gedaan omdat er geen tijd was. Dat kan inderdaad wel eens gebeuren. Na verloop van enkele dagen kreeg ik dan toch het telefoontje om maar even langs te komen voor die beurt. De volgende dag kon ik hem weer afhalen. Daar aangekomen kreeg ik in de 1e instantie een rekening van ruim 200 EURO onder mijn neus geschoven. Iedereen met een beetje verstand begrijpt ook wel dat ik daar geen genoegen mee nam. Precies op dat moment kreeg de dealer het ineens in de gaten dat die 1e servicebeurt niet betaald hoefde te worden. Door deze niet al te beste ervaringen ben ik overgestapt naar een andere Dacia-dealer, maar dan in Vlaardingen.
Nu zijn we 5 jaar verder en mijn Dacia roest aan alle kanten op zeer eigenaardige plaatsen zoals midden op het linker portier en op het plaatwerk en in de hoeken van zowel het linker en rechter achter portier. Indien ik daar deze winter niets aan doet, zitten er gegarandeerd begin volgend jaar de gaten in de dorpels die net onder die roest zitten. Ik heb hierover op 27 augustus van dit jaar contact over op genomen met Dacia NL. Hierop kreeg ik een mail om met die klacht naar v. Kerkhof en Visser te gaan. Op 2 september heb ik dat ook gedaan. Er zijn foto's van genomen en mij werd medegedeeld dat die foto's zouden worden opgestuurd naar Dacia NL. Toen ik op 18 September nog steeds niets had gehoord, nogmaals gemaild naar Dacia NL. Hierop kreeg ik wederom geen reactie. Pas op het moment dat ik een derde mail stuurde op 3 oktober naar Dacia NL kreeg ik de dag erna een telefoontje van v. Kerkhof en Visser met de mededeling dat ze de foto's die gemaakt zijn kwijt waren door de vakantietijd. Omdat iedereen van mij het voordeel van de twijfel krijgt, ben ik de daarop volgende maandag 7 oktober weer langs geweest om de foto's opnieuw te laten maken. Daar kreeg ik de belofte dat ik dezelfde week er al wat over zou horen. Omdat het beloofde zoals verwacht weer niet werd gedaan heb ik 11 oktober in de namiddag zelf maar weer gebeld. De Mevr. die de foto's ook had genomen vertelde mij dat de offerte met de foto's naar Dacia NL is gestuurd. Maar ik zou later in de loop van de daarop volgende week wel iets van dat geval horen. Nogmaals krijgt v. Kerkhof en Visser van mij het voordeel van de twijfel. Dus de daarop volgende week wederom gewacht tot vrijdagmiddag 18 oktober 13.45 uur en maar weer zelf gebeld naar die Mevr. van v. Kerkhof en Visser. Zij was volgens de telefoniste net met een verlate lunch bezig en zou een briefje neerleggen om mij terug te bellen. Het is nu 23 oktober 2013 en die mensen van de Firma v. Kerkhof en Visser hebben tot nu toe nog steeds geen contact opgenomen met mij. Dit is voor mij het overtuigende bewijs dat je als klant van dat bedrijf volkomen word genegeerd en met kluitjes in het riet word gestuurd. Daarom lieve mensen, bedenk eerst wat je doet voor je met Dacia CQ Renault Nederland in zee gaat. Dit soort onbetamelijk gedrag dient niet te worden getolereerd.
Ervaring met onderhoud: Hier worden onnodige kosten gewoon vermeden.
'05
1
bouwjaar
jaar in bezit
10k
km
benzine
Betrouwbaarheid
6
Comfort
6
Motor
6
Naam: Pjmopnet, datum : 11 mei 2011
Ervaring met Dacia Logan: Wij rijden met de Dacia Logan MCV. Sterke wagen, kan tegen een stootje.
Veel auto voor weinig geld en betaalbaar voor de gewoone werkende Vlaming wat GEEN hoog inkomen heeft. Een ding staat: vast de volgende zal ook een Dacia worden.
Ervaring met Dacia Logan: Wij rijden met de Dacia Logan MCV. Sterke wagen, kan tegen een stootje.
Veel auto voor weinig geld en betaalbaar voor de gewoone werkende Vlaming wat GEEN hoog inkomen heeft. Een ding staat: vast de volgende zal ook een Dacia worden.
'07
1
bouwjaar
jaar in bezit
70k
km
lpg
Betrouwbaarheid
9
Comfort
8
Motor
9
Naam: Richardfm, datum : 28 april 2011
Ervaring met Dacia Logan 16v: Prima auto met veel ruimte. Pas echter op voor prijzen die berekend worden. Bij mafait Almere: 1 draad van voor naar achteren voor start achteruitrijcamera koste mij 130 euro excl.. Werktijd 2 uur voor een enkele draad. Never nooit meer een stap binnen bij mafait Almere. O, er zijn div. Mails geweest, leverde niks op en op het laatst kon ik 40 euro incl. op volgende beurt krijgen. Ze stoppen het maar in hun R..T.
Ervaring met Dacia Logan 16v: Prima auto met veel ruimte. Pas echter op voor prijzen die berekend worden. Bij mafait Almere: 1 draad van voor naar achteren voor start achteruitrijcamera koste mij 130 euro excl.. Werktijd 2 uur voor een enkele draad. Never nooit meer een stap binnen bij mafait Almere. O, er zijn div. Mails geweest, leverde niks op en op het laatst kon ik 40 euro incl. op volgende beurt krijgen. Ze stoppen het maar in hun R..T.
'06
2
bouwjaar
jaar in bezit
50k
km
benzine
Betrouwbaarheid
9
Comfort
9
Motor
9
Naam: Jfkliphuis, datum : 21 januari 2011
Ervaring met Dacia Logan 1.6: Zeer goede waarde voor de prijs.
Ervaring met onderhoud: Wordt onderhouden door A Tesselaar te dirkshorn
Ervaring met Dacia Logan 1.6: Zeer goede waarde voor de prijs.
Ervaring met onderhoud: Wordt onderhouden door A Tesselaar te dirkshorn
'06
2
bouwjaar
jaar in bezit
65k
km
lpg
Betrouwbaarheid
10
Comfort
10
Motor
10
Naam: Ravero, datum : 30 november 2008
Ervaring met Dacia Logan 1.6: Probleemloos
Ervaring met Dacia Logan 1.6: Probleemloos
'06
2
bouwjaar
jaar in bezit
60k
km
lpg
Betrouwbaarheid
10
Comfort
9
Motor
10
Naam: Ravero, datum : 26 november 2008
Ervaring met Dacia Logan 1.6: Voor een ieder een aanrader, zoveel auto voor zo weinig. Prachtige kwaliteits/prijs verhouding.
Ervaring met verkoop: In onderhoud bij Dacia service punt Renault dealer Maat in Sint Annaland. Een klasse bedrijf met optimale service en kennis van zaken een aanrader.
Ervaring met onderhoud: Helaas is Maat in Sint Annaland alleen Dacia service punt en nog geen Dacia-dealer, maar de service is geweldig een Renault dealer waardig.
Ervaring met Dacia Logan 1.6: Voor een ieder een aanrader, zoveel auto voor zo weinig. Prachtige kwaliteits/prijs verhouding.
Ervaring met verkoop: In onderhoud bij Dacia service punt Renault dealer Maat in Sint Annaland. Een klasse bedrijf met optimale service en kennis van zaken een aanrader.
Ervaring met onderhoud: Helaas is Maat in Sint Annaland alleen Dacia service punt en nog geen Dacia-dealer, maar de service is geweldig een Renault dealer waardig.
Ervaring met Dacia Logan: Ik heb hem nu al weer 8 jaar, naar alle tevredenheid. Deze is gekocht voor het financiele aspect, simpel ik had niet veel en wilde een auto die ik zelf kon financieren en 1 die ik zonder bijkomende reparaties kon rijden en dat was de Dacia.