Naam: Ruud. Hoogeboom, datum : 14 juni 2024 Ervaring met Citroen Jumpy: Ervaring met verkoop: Om te beginnen wil ik zeggen voordat ik mij handtekening zetten bij Van Mossel in Hillegom, ik eerst nog in Leiderdorp geweest ben. Wat bij beide bedrijven het zelfde was ondanks het twee verschillende auto's kreeg ik direct te horen lever tijd 2 a 3 weken.
Wat ook het zelfde was, omdat ik een imperiaal wou, er direct daar een post voor € 1000,00 op de offerte en later ook op het koop contract werd gezet.
Echter in beide gevallen omdat ik wou weten en zien om welke imperiaal het zou gaan, werd er snel over wat imperiaals op google gescrold. Als ik zei die vind ik mooi werd er snel en handig voorbij gegaan. Bij de koop van de wagen, ging ik daar in het gesprek twee keer over door, dat ik een foto met de gegevens van de imperiaal wou. Dat zou gebeuren.
Na enkele dag nadat ik mij handtekening had gezet, belde ik op ,voor de imperiaal omdat ik nog niks had gezien. De verkoper zou een collega inschakelen omdat te regelen. Vreemd natuurlijk, waarom is dat voor hem zo lastig? Wat gebeurde er? Niks meer!
Ik heb het van mij afgezet, en had me voorgenomen als de auto geleverd zou worden, en afhankelijk hoe de imperiaal zou zijn, het zo te laten of niet.
Bij de dag van de levering die 6 weken duurde en mij 3 keer opnieuw een ± leveringsdatum werd verteld, die niet door ging was het gelukkig zo ver.
Wat mij direct op viel was de ielige en kleine imperiaal waar ik trouwens ook een rolbar ophad besteld over de hele breedte van de imperiaal, die er niet op zat
Ik wou er niet te veel op ingaan, dus melde alleen dat deze imperiaal absoluut geen € 1000,00 ex had gekost( had imperiaals bekeken op internet) .Ik kreeg te horen dat deze" RVS" imperiaal alleen al € 1000.00 kosten en omdat ik hem zwart wou een extra behandeling had gekregen, en daarom een stuk duurder was geworden dan wat ze op het verkoop contract hadden gezet. Ik geloofde er helemaal niks van!
De maandag na de zaterdag levering controleerde ik met een magneet de Imperiaal. PAK die zat vast, dit was geen RVS, buiten dat de inbusboutjes roest vertoonde ,en er een stukje niet goed mee genomen was in de spuiterij vermoed ik.
Ik confronteerde de verkoper er mee, die vertelde mij dat die dat van de RVS eigenlijk niet wist. Maar hij was zeker veel duurder dan de € 1000.00. IK vroeg dat ik die rekening wou zien, die kwam natuurlijk ook niet. Ik eis de een andere imperiaal die ik zou uitkiezen. Dat was niet mogelijk wat van Mossel had een contract met een Imperiaal bouwer ,en mochten dat dus niet. Voor mij was dat grote onzin, wat het ook was. Ik kreeg te horen dat ze hemel en aarde hadden moet bewegen om de imperiaal te regelen bij een fabrikant die ik had uitgekozen. Ik denk dat Van Mossel met hun ± 450 vestigingen nog geen € 300.00 hebben betaald voor de imperiaal die hun mij wouden leveren , en zeker als deze in China of dergelijke gemaakt zou worden.
Ook bij het plaatsen van de nieuwe imperiaal kwam ik in contact met een mevrouw die nog probeerde mij te laten betalen voor de 4 uur werk voor het plaatsen van de nieuwe imperiaal. Had al een en ander al gelezen over deze mevrouw in Hillegom bij de reviews waar menig klant ook niet blij mee was.
Bij het zetten na mij handtekening heb ik vooral het gevoel gehad ,er achter aan te mogen lopen.
Wat ik de mensen wil adviseren die toch met Van mossel in zee willen, en zeker die speciale wensen hebben, kijk uit voor de spullen die ze extra willen leveren waar je verder geen zicht op hebt, en of die geen merk dragen zo als bij de imperiaal die van hun bouwer komen.
Hou er rekening mee, dat toezeggingen van 2 of 3 weken er net zo goed meer kunnen worden. Bij na vragen betreft nieuwe levering datums kreeg ik in de meeste gevallen direct antwoord, en gaf mij ook het gevoel, ze zeggen gewoon wat, tijd kost geld.
Het is iets wat je al tijden ziet, zeker bij bedrijven die groter en groter worden, dat er ook vaak en keer zijden aan zit!
Datum van ervaring: 11 mei 2024
'09
1
bouwjaar
jaar in bezit
206k
km
diesel
Betrouwbaarheid
6
Comfort
6
Motor
6
Naam: Jmiddel73, datum : 9 mei 2020 Ervaring met Citroen Jumpy: Prima bus.
Ervaring met Citroen Jumpy:
Ervaring met verkoop: Om te beginnen wil ik zeggen voordat ik mij handtekening zetten bij Van Mossel in Hillegom, ik eerst nog in Leiderdorp geweest ben. Wat bij beide bedrijven het zelfde was ondanks het twee verschillende auto's kreeg ik direct te horen lever tijd 2 a 3 weken.
Wat ook het zelfde was, omdat ik een imperiaal wou, er direct daar een post voor € 1000,00 op de offerte en later ook op het koop contract werd gezet.
Echter in beide gevallen omdat ik wou weten en zien om welke imperiaal het zou gaan, werd er snel over wat imperiaals op google gescrold. Als ik zei die vind ik mooi werd er snel en handig voorbij gegaan. Bij de koop van de wagen, ging ik daar in het gesprek twee keer over door, dat ik een foto met de gegevens van de imperiaal wou. Dat zou gebeuren.
Na enkele dag nadat ik mij handtekening had gezet, belde ik op ,voor de imperiaal omdat ik nog niks had gezien. De verkoper zou een collega inschakelen omdat te regelen. Vreemd natuurlijk, waarom is dat voor hem zo lastig? Wat gebeurde er? Niks meer!
Ik heb het van mij afgezet, en had me voorgenomen als de auto geleverd zou worden, en afhankelijk hoe de imperiaal zou zijn, het zo te laten of niet.
Bij de dag van de levering die 6 weken duurde en mij 3 keer opnieuw een ± leveringsdatum werd verteld, die niet door ging was het gelukkig zo ver.
Wat mij direct op viel was de ielige en kleine imperiaal waar ik trouwens ook een rolbar ophad besteld over de hele breedte van de imperiaal, die er niet op zat
Ik wou er niet te veel op ingaan, dus melde alleen dat deze imperiaal absoluut geen € 1000,00 ex had gekost( had imperiaals bekeken op internet) .Ik kreeg te horen dat deze" RVS" imperiaal alleen al € 1000.00 kosten en omdat ik hem zwart wou een extra behandeling had gekregen, en daarom een stuk duurder was geworden dan wat ze op het verkoop contract hadden gezet. Ik geloofde er helemaal niks van!
De maandag na de zaterdag levering controleerde ik met een magneet de Imperiaal. PAK die zat vast, dit was geen RVS, buiten dat de inbusboutjes roest vertoonde ,en er een stukje niet goed mee genomen was in de spuiterij vermoed ik.
Ik confronteerde de verkoper er mee, die vertelde mij dat die dat van de RVS eigenlijk niet wist. Maar hij was zeker veel duurder dan de € 1000.00. IK vroeg dat ik die rekening wou zien, die kwam natuurlijk ook niet. Ik eis de een andere imperiaal die ik zou uitkiezen. Dat was niet mogelijk wat van Mossel had een contract met een Imperiaal bouwer ,en mochten dat dus niet. Voor mij was dat grote onzin, wat het ook was. Ik kreeg te horen dat ze hemel en aarde hadden moet bewegen om de imperiaal te regelen bij een fabrikant die ik had uitgekozen. Ik denk dat Van Mossel met hun ± 450 vestigingen nog geen € 300.00 hebben betaald voor de imperiaal die hun mij wouden leveren , en zeker als deze in China of dergelijke gemaakt zou worden.
Ook bij het plaatsen van de nieuwe imperiaal kwam ik in contact met een mevrouw die nog probeerde mij te laten betalen voor de 4 uur werk voor het plaatsen van de nieuwe imperiaal. Had al een en ander al gelezen over deze mevrouw in Hillegom bij de reviews waar menig klant ook niet blij mee was.
Bij het zetten na mij handtekening heb ik vooral het gevoel gehad ,er achter aan te mogen lopen.
Wat ik de mensen wil adviseren die toch met Van mossel in zee willen, en zeker die speciale wensen hebben, kijk uit voor de spullen die ze extra willen leveren waar je verder geen zicht op hebt, en of die geen merk dragen zo als bij de imperiaal die van hun bouwer komen.
Hou er rekening mee, dat toezeggingen van 2 of 3 weken er net zo goed meer kunnen worden. Bij na vragen betreft nieuwe levering datums kreeg ik in de meeste gevallen direct antwoord, en gaf mij ook het gevoel, ze zeggen gewoon wat, tijd kost geld.
Het is iets wat je al tijden ziet, zeker bij bedrijven die groter en groter worden, dat er ook vaak en keer zijden aan zit!
Datum van ervaring: 11 mei 2024