18 januari 2018
Citroen C4 Cactus

Forum Citroen C4 Cactus

Reacties van eigenaren

  

, datum: 8 december 2017

Ervaring met auto: Hoed U voor de automaat, echt niet van deze tijd.

Ervaring met onderhoud (onbekende dealer): Geen update voor verouderde navigatie!?

Ervaring met verkoop: Kreeg auto mee met blanco onderhoudsboekje!? Werd wel aangepast op mijn vraag.


Brandstofbenzine
Bouwjaar2015
In bezit1 jaar
KM-stand21.500 km

Betrouwbaarheid9
Comfort6
Motor6
  
  

, datum: 26 november 2017

Ervaring met auto: Fijne auto die nog steeds niet tegenvalt. Technisch niet top. Hiervoor een Berlingo gehad zonder enig probleem. Bij de Cactus al een motor vervangen (bougie gebroken in de cilinder). Navigatiesysteem is prut. Loopt ernstig achter, ook na de laatste updates. Ben genoodzaakt een TomTom ernaast te gebruiken die overigens mooi op het dahsbord past. Ruimte valt erg mee en alles kan mee. Heerlijke reisauto.

UitvoeringVTI 110 Shine
Brandstofbenzine
Bouwjaar2015
In bezit2 jaar
KM-stand36.000 km

Betrouwbaarheid6
Comfort6
Motor7
  
  

, datum: 17 januari 2017

Ervaring met auto: Heerlijk rijdende auto: stil, comfortabel geveerd en met fijne stoelen. De navigatie is prima: ieder half jaar een update. Bij een beurt helemaal gratis, anders 29 euro.

Verbruik is niet bijzonder : 1 op 13. Wel veel stadsritten.

Sommige mensen hebben het over zijwindgevoeligheid, maar dat is niet meer dan bij andere auto's bij harde wind.

UitvoeringVti 82 Shine
Brandstofbenzine
Bouwjaar2015
In bezit1 jaar
KM-stand16 km
DealerEmerpark

Betrouwbaarheid9
Comfort8
Motor6
  
 
Reactie van: Waba13bt, datum: 20 oktober 2017

Antwoord: waar kan je die update laten doen voor euro 29, mijn garage vraagt euro 148?

 
Reactie van: Info, datum: 24 oktober 2017

Antwoord: Ik rijd zelf 5/100 gemiddeld ! 1.2 VTI met ETG. Dus 1 : 13 is echt een veel te hoog gebruik!

  

, datum: 15 november 2016


Brandstofbenzine
Bouwjaar2014
In bezit1 jaar
DealerHet Motorhuis

Betrouwbaarheid6
Comfort6
Motor6
  
> De nieuwste tests en het laatste nieuws in je mailbox
Schrijf je nu in voor de gratis Autozine-nieuwsbrief!
  

, datum: 11 september 2016

Ervaring met auto: Hele fijne comfortable reismachine. Ontspannen rijden en fijne stoelen. Zeeuwszuinig met diesel.

Ervaring met onderhoud (onbekende dealer): Perfect.

UitvoeringBussines Plus
Brandstofdiesel
Bouwjaar2015
In bezit1 jaar
KM-stand21.000 km
DealerVan Beek Vlissingen

Betrouwbaarheid6
Comfort6
Motor6
  
  

, datum: 5 september 2016

Ervaring met auto: Super leuke en fijne auto. En gelukkig ook te krijgen in iets anders dan het gebruikelijke saaie grijs, zwart of wit. Heel zuinig rijden in onze 82g uitvoering. Een heuse aanrader, waar we zelf ook heel blij mee zijn.

UitvoeringFeel 82G
Brandstofdiesel
Bouwjaar2016
In bezit1 jaar
KM-stand1.000 km
Dealer Kerres

Betrouwbaarheid9
Comfort9
Motor9
  
  

, datum: 17 augustus 2016

Ervaring met auto: Ik heb de auto nu 10 maanden en er staat 10.000 km op. Leuke auto vooruit gaat prima maar moet achteruit een flinke helling op nou dan kan je lachen, net mijn eerste vakantie in de bergen in Duitsland met de Cactus. Als je achteruit naar boven moet, dan kantelt het hele motorblok en begint de hele auto te stampen.

Had vandaag afspraak bij de dealer 17-08-2016 hebben er mee getest en ook een andere Cactus en ze zeggen dat het koppel te laag is om de auto wat beter naar boven te krijgen moet je maar met veel gas en slippende koppeling rijden. Ze kunnen er niets aan doen. Nu gaan ze het op mijn verzoek voorleggen bij Citoen Nederland.

Als ik dit had geweten had ik dat ding nooit gekocht. Ik heb dit nog nooit meegemaakt met andere auto's ik kom mijn hele leven al in berglanden. Nooit meer een spons bob.

UitvoeringPure Tech 82
Brandstofbenzine
Bouwjaar2015
In bezit1 jaar
KM-stand10.000 km
DealerHet Motorhuis

Betrouwbaarheid6
Comfort8
Motor6
  
 
Reactie van: Am_vandenberg, datum: 15 maart 2017

Antwoord: Lees ik het goed: in z'n achteruit naar boven? Of is dit een spelfout?
Wat is uw ervaring met vooruit met volbeladen auto de heuvels/bergen in?

 
Reactie van: Gerritgroes, datum: 30 maart 2017

Antwoord: Nee echt waar, de auto is niet normaal achteruit een helling van 25 procent op te krijgen; alles begint te horten en stoten. Ze hebben het speciaal voor mij getest bij Citoen Nederland en hebben een 110 pk gebruikt op de hellingbaan daar 40 procent, maar ze kwamen ruim halverwege en dat met 25 pk meer. Ze zeggen dit is normaal. Antwoord op je vraag je moet veel schakelen anders ben je net een slak. Ik heb de auto na 10 mnd met 10500 km er op ingeruild voor een nieuwe Opel Mokka perfect deze auto, voor mij nooit meer een Citroen.

 
Reactie van: Info, datum: 24 oktober 2017

Antwoord: Waarom zou je in godsnaam perse in de achteruit omhoog willen? Ik denk dat de meeste voorwielaandrijvers dit niet overleven.

 
 
« 1 2 3 4 5 6 »