Automobielbedrijf Van Laarhoven bv
BMW-dealer

Verkoop
6.5
Service
5.8
Ervaringen van klanten
BMW 4-Serie CabrioOnderhoud
4
Naam: Bmw, datum : 2 augustus 2025
Ervaring met onderhoud: Ik had hier een 3 jarig service contract afgesloten voor onderhoud. Vorig jaar (2d contract jaar) werd aangegeven dat de remschijven en blokken aan vervangen toe waren, maar dat viel niet onder het service contract?
Ook de APK afmeld kosten vielen niet onder het service contract. En nee, de wagen was niet gewassen. Ook viel mij op dat de benzine tank verder leeg was en de motor nog warm toen ik de wagen ophaalde. Vandaar, dit jaar een GPS-tracker in de auto geplaatst. Er is meerdere keren mee gereden van de parkeerplaats aan de voorzijde naar de achterzijde waar de werkplaats is. Echter de laatste twee ritten van samen zon 28km waren op zijn minst vreemd te noemen. Direct heb ik aan de service balie gevraagd hoe en waarom. Volgens de balie medewerker is de rit naar de wasstraat zon 5km enkele reis. Die andere 18km kon hij niet verklaren. Chef werkplaats erbij gehaald, maar ook die kon die kms niet verklaren. 's avonds ben ik gebeld door de manager, die vroeg mij om de track-en-trace gegevens en zou het uit gaan zoeken.
De volgende dag ben ik terug gebeld met de informatie dat ze altijd een test rit maken (ook al is er geen enkele klacht m.b.t. de auto) en de tweede rit was naar een wasstraat in een andere plaats (waar hun een contract mee zouden hebben).
Iedereen mag denken wat die wil, in dit geval vind ik het verhaal van testrit die we altijd doen niet geloofwaardig maar meer een slecht excuus. En ja, dat auto was gewassen, maar als dat zo ver weg is (terwijl er meerdere was gelegenheden dichter in de buurt zijn) dan mogen ze dat toch echt achter wegen laten.
Ervaring met onderhoud: Ik had hier een 3 jarig service contract afgesloten voor onderhoud. Vorig jaar (2d contract jaar) werd aangegeven dat de remschijven en blokken aan vervangen toe waren, maar dat viel niet onder het service contract?
Ook de APK afmeld kosten vielen niet onder het service contract. En nee, de wagen was niet gewassen. Ook viel mij op dat de benzine tank verder leeg was en de motor nog warm toen ik de wagen ophaalde. Vandaar, dit jaar een GPS-tracker in de auto geplaatst. Er is meerdere keren mee gereden van de parkeerplaats aan de voorzijde naar de achterzijde waar de werkplaats is. Echter de laatste twee ritten van samen zon 28km waren op zijn minst vreemd te noemen. Direct heb ik aan de service balie gevraagd hoe en waarom. Volgens de balie medewerker is de rit naar de wasstraat zon 5km enkele reis. Die andere 18km kon hij niet verklaren. Chef werkplaats erbij gehaald, maar ook die kon die kms niet verklaren. 's avonds ben ik gebeld door de manager, die vroeg mij om de track-en-trace gegevens en zou het uit gaan zoeken.
De volgende dag ben ik terug gebeld met de informatie dat ze altijd een test rit maken (ook al is er geen enkele klacht m.b.t. de auto) en de tweede rit was naar een wasstraat in een andere plaats (waar hun een contract mee zouden hebben).
Iedereen mag denken wat die wil, in dit geval vind ik het verhaal van testrit die we altijd doen niet geloofwaardig maar meer een slecht excuus. En ja, dat auto was gewassen, maar als dat zo ver weg is (terwijl er meerdere was gelegenheden dichter in de buurt zijn) dan mogen ze dat toch echt achter wegen laten.
BMW X3Verkoop
2
Naam: Hvdh62, datum : 30 januari 2025
Ervaring met verkoop: Nooit kopen bij van Laarhoven BMW Eindhoven. Slechte service! Baliemedewerkers zijn volledig onbekwaam en hebben 5 zinnen geleerd om uit te kramen.
Ervaring met verkoop: Nooit kopen bij van Laarhoven BMW Eindhoven. Slechte service! Baliemedewerkers zijn volledig onbekwaam en hebben 5 zinnen geleerd om uit te kramen.
BMW i4Verkoop
6
Onderhoud
3
Naam: Jeroen, datum : 26 december 2024
Ervaring met onderhoud: Na onderhoud aan de remmen was de remnippel niet dicht gedraaid waardoor al het remvloeistof uit het systeem liep. Ook was de auto vies van binnen (bladeren en zand op de bijrijders plaats) na aflevering. Auto was ook niet gewassen wat standaard is bij andere BMW dealers en merk (bijv Mercedes)
Ervaring met onderhoud: Na onderhoud aan de remmen was de remnippel niet dicht gedraaid waardoor al het remvloeistof uit het systeem liep. Ook was de auto vies van binnen (bladeren en zand op de bijrijders plaats) na aflevering. Auto was ook niet gewassen wat standaard is bij andere BMW dealers en merk (bijv Mercedes)
BMW iX3Verkoop
9
Onderhoud
6
Naam: HennievanEngelen, datum : 16 april 2024
Ervaring met verkoop: Geen, enkele gewoon heel fijn geholpen.
Ervaring met verkoop: Geen, enkele gewoon heel fijn geholpen.
Huizingalaan 64
5628 CM Eindhoven
tel.: 040-2901100