BMW Den Haag bv
BMW-dealer

Verkoop
7,7
Service
7,6
Op zoek naar een BMW 5-Serie 518dA?
Nederland Mobiel heeft er 240 vanaf € 10,-

Ervaringen van klanten

Verkoop
8
Naam: Groenafghanistan, datum : 13 maart 2021
Ervaring met verkoop: Ik kon als diplomaat dezelfde auto voor 10K minder in UK kopen. Daar stak BMW DH een stokje voor door als BMW eigen dealer de dealer in London te bellen en de verkoop aan mij voor die prijs te verbieden (?!) Zeer verbolgen naar BMW DH gestapt en de vestigingsdirecteur de wind van voren gegeven. Uitkomst: de BMW in DH voor dezelfde prijs als in London gekocht en nog wat goedmakertjes.
Ervaring met verkoop: Ik kon als diplomaat dezelfde auto voor 10K minder in UK kopen. Daar stak BMW DH een stokje voor door als BMW eigen dealer de dealer in London te bellen en de verkoop aan mij voor die prijs te verbieden (?!) Zeer verbolgen naar BMW DH gestapt en de vestigingsdirecteur de wind van voren gegeven. Uitkomst: de BMW in DH voor dezelfde prijs als in London gekocht en nog wat goedmakertjes.

Verkoop
8
Onderhoud
7
Naam: Wpberrevoets, datum : 23 september 2020
Ervaring met onderhoud: Onderhoud heeft tot nu toe weinig aan het licht gebracht. Kosten vallen tot nu toe dus mee.
Ervaring met onderhoud: Onderhoud heeft tot nu toe weinig aan het licht gebracht. Kosten vallen tot nu toe dus mee.

Verkoop
8
Onderhoud
8
Naam: E. Ewind, datum : 18 maart 2019
Ervaring met verkoop: Ben zeer goed geholpen en auto is perfect afgeleverd.
Ervaring met onderhoud: Heb auto net. Dus heb daar nog geen ervaring mee. Maar heb bij deze auto 3 jaar gratis onderhoud.
Ervaring met verkoop: Ben zeer goed geholpen en auto is perfect afgeleverd.
Ervaring met onderhoud: Heb auto net. Dus heb daar nog geen ervaring mee. Maar heb bij deze auto 3 jaar gratis onderhoud.

Onderhoud
7
Naam: Blackhalo, datum : 11 augustus 2018
Ervaring met onderhoud: Dealer hanteert vrij hoog uurloon dus voor de banden/remmen/apk en lampen naar een Bovag garage en voor specialistisch werk maar ook de reguliere zaken als micro-filter / olie / luchtfilter en bougies gewoon naar de dealer.
Meerdere ervaringen dat Bovag bedrijf niets kan met airbagstoringen en zoektochten en andere elektronische storingen. Men heeft mij in die gevallen zelfs (eerlijk!) naar dealer verwezen!
Ervaring met onderhoud: Dealer hanteert vrij hoog uurloon dus voor de banden/remmen/apk en lampen naar een Bovag garage en voor specialistisch werk maar ook de reguliere zaken als micro-filter / olie / luchtfilter en bougies gewoon naar de dealer.
Meerdere ervaringen dat Bovag bedrijf niets kan met airbagstoringen en zoektochten en andere elektronische storingen. Men heeft mij in die gevallen zelfs (eerlijk!) naar dealer verwezen!

Verkoop
8
Onderhoud
8
Naam: Fredherrebout, datum : 21 februari 2013
Ervaring met onderhoud: Niet goedkoop
Ervaring met onderhoud: Niet goedkoop

Verkoop
6
Onderhoud
6
Naam: Lexiade, datum : 29 juni 2012
Ervaring met verkoop: Beetje sjoemelen met inruilprijs op papier zeggen iets anders maar schrijven het anders op, mijn inruil auto terug gekocht voor die lage prijs op contract en heb daar nog 3 jaar mee gereden. Handig om geen boodschappen te hoeven doen met de BMW.
Wilde chromen nieren moest er wel voor betalen en arbeidsloon (de nieren die eraf kwamen hadden ze niet meer maar ik wilde ze wel hebben heb tenslotte betaald voor die chromen incl arbeidsloon, heb ik wel 2 nieuwe gekregen) en houten tussen schot waar die schakelaars voor stoel verwarming zitten en een andere voorruit de huidige zaten te veel krasjes op, kijk goed naar de auto ook de bumpers en onder de bumper vanwege drempel schade had ik ook toen de auto op de brug stond liep ik er onder door maar toen ik halverwege was moest de auto zakken, later wist ik ook waarom bumper was beschadigd en met lakstift bewerkt en gescheurd bumper is toen wel later na mijn ontdekking vervangen.
Ervaring met onderhoud: Na APK of andere zaken wordt vergeten de computer terug te zetten in de auto weet gelukkig zelf wel hoe het werkt maar toch vervelend,waterschade gehad in de auto achterin subwooferbak stond vol water bekleding en mat zeiknat subwoofer moest ik zelf betalen die stuk was gegaan daardoor lijkt mij garantie is dan ook gemaakt onder garantie.
hout werk beschadigd deurpaneel kras erop en hoekje leer beschadigd omdat het raam niet meer dichtging is het deurpaneel verwijderd monteur heeft schade het niet gedaan maar is wel direct gemaakt. poetsbeurt bij bmw den haag is mijn voorbumper beschadigd krassen links voor wordt ook ontkent is nooit opgelost, kreeg een melding in de display directdrive naar de dealer op uw auto zit geen directdrive ?? vreemd ze wilden wel de auto uitlezen kosten voor mij 56 euro ex btw nou doei niet laten doen storing is ook niet meer terug gekomen maar ik weet nu wel dat ik directdrive heb.
Ervaring met verkoop: Beetje sjoemelen met inruilprijs op papier zeggen iets anders maar schrijven het anders op, mijn inruil auto terug gekocht voor die lage prijs op contract en heb daar nog 3 jaar mee gereden. Handig om geen boodschappen te hoeven doen met de BMW.
Wilde chromen nieren moest er wel voor betalen en arbeidsloon (de nieren die eraf kwamen hadden ze niet meer maar ik wilde ze wel hebben heb tenslotte betaald voor die chromen incl arbeidsloon, heb ik wel 2 nieuwe gekregen) en houten tussen schot waar die schakelaars voor stoel verwarming zitten en een andere voorruit de huidige zaten te veel krasjes op, kijk goed naar de auto ook de bumpers en onder de bumper vanwege drempel schade had ik ook toen de auto op de brug stond liep ik er onder door maar toen ik halverwege was moest de auto zakken, later wist ik ook waarom bumper was beschadigd en met lakstift bewerkt en gescheurd bumper is toen wel later na mijn ontdekking vervangen.
Ervaring met onderhoud: Na APK of andere zaken wordt vergeten de computer terug te zetten in de auto weet gelukkig zelf wel hoe het werkt maar toch vervelend,waterschade gehad in de auto achterin subwooferbak stond vol water bekleding en mat zeiknat subwoofer moest ik zelf betalen die stuk was gegaan daardoor lijkt mij garantie is dan ook gemaakt onder garantie.
hout werk beschadigd deurpaneel kras erop en hoekje leer beschadigd omdat het raam niet meer dichtging is het deurpaneel verwijderd monteur heeft schade het niet gedaan maar is wel direct gemaakt. poetsbeurt bij bmw den haag is mijn voorbumper beschadigd krassen links voor wordt ook ontkent is nooit opgelost, kreeg een melding in de display directdrive naar de dealer op uw auto zit geen directdrive ?? vreemd ze wilden wel de auto uitlezen kosten voor mij 56 euro ex btw nou doei niet laten doen storing is ook niet meer terug gekomen maar ik weet nu wel dat ik directdrive heb.

Onderhoud
10
Naam: Weirdomars, datum : 8 mei 2012
Ervaring met onderhoud: Hele vriendelijke en meelevende mensen. Altijd behulpzaam. Al is ooit nog een BMW zou kopen, koop ik hem daar.
Ervaring met onderhoud: Hele vriendelijke en meelevende mensen. Altijd behulpzaam. Al is ooit nog een BMW zou kopen, koop ik hem daar.
Voeg mijn auto toe
Donau 38-40
2491 BA Den Haag
tel.: 070-3017170
Ook op deze locatie: Mini