Autobedrijf Van Poelgeest B.V.
BMW-dealer

Verkoop
7.6
Service
8.1
Ervaringen van klanten
BMW X7Verkoop
6
Naam: Patricklohle, datum : 2 april 2025
Ervaring met verkoop: De arrogantie door de service afdeling heeft me de afgelopen jaren al doen besluiten om service niet meer door deze garage te laten doen. Vandaag weer een ervaring gehad, die me heeft doen besluiten nooit meer bij deze garage terug te komen. Mijn auto had een terugroep actie waardoor ik heb besloten om dat bij de garage te laten doen, waar de auto heb gekocht. Wel duidelijk besproken dat ik uit Breda kom en dat het in 1 dag gebeurd moest worden aangezien ik s avonds terug moest naar Breda. Mijn Amsterdamse kantoor zit naast de BMW garage, dus daarom in Amsterdam laten doen. Dit telefonisch duidelijk besproken en als ik de auto om 10.00 uur zou brengen was dat geen probleem. Bij aankomst was de herkenbare bijna arrogante ontvangst direct herkenbaar en bij weggaan werd terloops gemeld dat er een kleine kans bestond dat het meer dan 1 dag zou duren. Hier direct op gereageerd dat dit niet acceptabel is en niet afgesproken. De kans was volgens hem minimaal dus waar zou ik me druk om maken. Vlak voor 17.00 uur krijg ik een telefoontje dat de auto zoals verwacht (?) niet klaar zou zijn en pas morgen klaar. Als men dit gedurende de dag had bemerkt had ik eerder naar Breda kunnen rijden en mijn agenda voor morgen kunnen omgooien. Werkelijk onvoorstelbaar wat een waardeloze situatie. Ik ben helemaal klaar met deze garage! Het is dan ook niet verwonderlijk dat mijn collega's mij erop attenderen dat ze ook dergelijke ervaringen hebben en dat deze garage bekend staat om zijn hautaine en arrogante gedrag. Er is in de omgeving geen alternatief, want dat zijn allemaal van Poelgeest garages. Waardeloos!
Ervaring met verkoop: De arrogantie door de service afdeling heeft me de afgelopen jaren al doen besluiten om service niet meer door deze garage te laten doen. Vandaag weer een ervaring gehad, die me heeft doen besluiten nooit meer bij deze garage terug te komen. Mijn auto had een terugroep actie waardoor ik heb besloten om dat bij de garage te laten doen, waar de auto heb gekocht. Wel duidelijk besproken dat ik uit Breda kom en dat het in 1 dag gebeurd moest worden aangezien ik s avonds terug moest naar Breda. Mijn Amsterdamse kantoor zit naast de BMW garage, dus daarom in Amsterdam laten doen. Dit telefonisch duidelijk besproken en als ik de auto om 10.00 uur zou brengen was dat geen probleem. Bij aankomst was de herkenbare bijna arrogante ontvangst direct herkenbaar en bij weggaan werd terloops gemeld dat er een kleine kans bestond dat het meer dan 1 dag zou duren. Hier direct op gereageerd dat dit niet acceptabel is en niet afgesproken. De kans was volgens hem minimaal dus waar zou ik me druk om maken. Vlak voor 17.00 uur krijg ik een telefoontje dat de auto zoals verwacht (?) niet klaar zou zijn en pas morgen klaar. Als men dit gedurende de dag had bemerkt had ik eerder naar Breda kunnen rijden en mijn agenda voor morgen kunnen omgooien. Werkelijk onvoorstelbaar wat een waardeloze situatie. Ik ben helemaal klaar met deze garage! Het is dan ook niet verwonderlijk dat mijn collega's mij erop attenderen dat ze ook dergelijke ervaringen hebben en dat deze garage bekend staat om zijn hautaine en arrogante gedrag. Er is in de omgeving geen alternatief, want dat zijn allemaal van Poelgeest garages. Waardeloos!
BMW 2-Serie CoupeVerkoop
7
Onderhoud
8
Naam: M. Dedters, datum : 27 januari 2025
Ervaring met verkoop: Gekocht in de occasion showroom van Van Poelgeest in Hilversum. Netjes te woord gestaan en ook bij de aflevering werd net zoveel aandacht besteed als bij een nieuw exemplaar.
Ervaring met onderhoud: Al mijn BMW's, eigen en lease, zijn altijd bij Van Poelgeest Amstelveen in onderhoud geweest. Op één enkele keer een discussie over een wel of niet afkeuren voor de APK gaat het hier altijd goed. Vriendelijke personeel voor wie het niet uitmaakt of je voor een reservelampje of een hele nieuwe auto komt.
Ervaring met verkoop: Gekocht in de occasion showroom van Van Poelgeest in Hilversum. Netjes te woord gestaan en ook bij de aflevering werd net zoveel aandacht besteed als bij een nieuw exemplaar.
Ervaring met onderhoud: Al mijn BMW's, eigen en lease, zijn altijd bij Van Poelgeest Amstelveen in onderhoud geweest. Op één enkele keer een discussie over een wel of niet afkeuren voor de APK gaat het hier altijd goed. Vriendelijke personeel voor wie het niet uitmaakt of je voor een reservelampje of een hele nieuwe auto komt.
Burgemeester Colijnweg 6-8
1182 AL Amstelveen
tel.: 020-5032300
Ook op deze locatie: Mini