Audi Centrum Tilburg
Audi-dealer

Verkoop
6,3
Service
6,4
Ervaringen van klanten

Onderhoud
5
Naam: Fnurck, datum : 21 februari 2017
Ervaring met onderhoud: Ik neem aan dat het wel goed zit met het onderhoud en verhelpen van problemen. Het lijkt altijd wel meer tijd in beslag te nemen dan elders... Door problemen met de auto de laatste tijd en de daarbij komende hoge (premium-)onkosten zijn we nu toch aan het uitkijken naar een degelijkere Japanner of zo...
Ervaring met onderhoud: Ik neem aan dat het wel goed zit met het onderhoud en verhelpen van problemen. Het lijkt altijd wel meer tijd in beslag te nemen dan elders... Door problemen met de auto de laatste tijd en de daarbij komende hoge (premium-)onkosten zijn we nu toch aan het uitkijken naar een degelijkere Japanner of zo...

Verkoop
8
Onderhoud
8
Naam: Ant_nr2, datum : 25 april 2014
Ervaring met onderhoud: Je krijgt de auto gewassen terug.
Ervaring met onderhoud: Je krijgt de auto gewassen terug.

Verkoop
7
Onderhoud
7
Naam: Fnurck, datum : 23 september 2012
Ervaring met verkoop: Verkoop verliep goed tot zeer goed. We werden in ieder geval door 1 persoon goed geholpen. Hij dacht met ons mee en nam ruimschoots de tijd. Ook werden we in de gelegenheid gesteld om in meerdere auto's proef te rijden.
Bij een van onze bezoeken aan deze dealer werden we ivm zijn afwezigheid door een andere verkoper geholpen, deze was vrij nonchalant en haast irritant. Na dit bezoek hadden we eigenlijk bedacht niet meer terug te gaan. Omdat de A1 toch onze interesse had later toch weer naar de oorspronkelijke verkoper teruggegaan die ons dus wel het idee gaf ons serieus te nemen.
Helaas hebben we sinds de koop ook een lijst met negatieve ervaringen. Het lijkt dat ze bij Van Mossel zo bezig zijn met klanttevredenheids-onderzoeken (we werden ook letterlijk gevraagd/gepusht deze zo positief mogelijk in te vullen) dat ze haast vergeten waar het echt om gaat!
Ervaring met verkoop: Verkoop verliep goed tot zeer goed. We werden in ieder geval door 1 persoon goed geholpen. Hij dacht met ons mee en nam ruimschoots de tijd. Ook werden we in de gelegenheid gesteld om in meerdere auto's proef te rijden.
Bij een van onze bezoeken aan deze dealer werden we ivm zijn afwezigheid door een andere verkoper geholpen, deze was vrij nonchalant en haast irritant. Na dit bezoek hadden we eigenlijk bedacht niet meer terug te gaan. Omdat de A1 toch onze interesse had later toch weer naar de oorspronkelijke verkoper teruggegaan die ons dus wel het idee gaf ons serieus te nemen.
Helaas hebben we sinds de koop ook een lijst met negatieve ervaringen. Het lijkt dat ze bij Van Mossel zo bezig zijn met klanttevredenheids-onderzoeken (we werden ook letterlijk gevraagd/gepusht deze zo positief mogelijk in te vullen) dat ze haast vergeten waar het echt om gaat!

Verkoop
7
Onderhoud
5
Naam: Helmi, datum : 21 februari 2010
Ervaring met onderhoud: Bij APK een achterlampje vervangen, binnenwerk achterklep niet goed gemonteerd. Na electronische storing was men vergeten dat ook de reservesleutel moest worden gereset. Lekkage in achterklep pas na 4 pogingen afdoende gerepareerd. Binnen een jaar 2x storing parkeersensoren. Daarnaast nog enkele kleinere defecten/storingen.
Ervaring met onderhoud: Bij APK een achterlampje vervangen, binnenwerk achterklep niet goed gemonteerd. Na electronische storing was men vergeten dat ook de reservesleutel moest worden gereset. Lekkage in achterklep pas na 4 pogingen afdoende gerepareerd. Binnen een jaar 2x storing parkeersensoren. Daarnaast nog enkele kleinere defecten/storingen.

Verkoop
2
Naam: Johnvdwiel, datum : 26 oktober 2009
Ervaring met verkoop: Het ziet er allemaal prachtig uit, maar door de grote hoeveelheid medewerkers is niemand ergens verantwoordelijk voor. Alles wordt afgeschoven. Toen ik de auto betaald had, kreeg ik geen rekening, de computer in Zuid-Afrika ligt eruit was de reden.
De door mij bestelde boordcomputer zat er niet in, dat lag dan weer aan Duitsland. Een kleine trilling in het stuur bij stationair toerental heeft mij veel ergernis gekost. Van een leenauto die ik meekreeg (A6) viel bijna een stuk bodemplaat af, terwijl die net een grote beurt had gehad. Enz. enz. De auto is nu in onderhoud bij een kleine VW/Seat dealer. Daar ben je nog klant = koning!
Ervaring met verkoop: Het ziet er allemaal prachtig uit, maar door de grote hoeveelheid medewerkers is niemand ergens verantwoordelijk voor. Alles wordt afgeschoven. Toen ik de auto betaald had, kreeg ik geen rekening, de computer in Zuid-Afrika ligt eruit was de reden.
De door mij bestelde boordcomputer zat er niet in, dat lag dan weer aan Duitsland. Een kleine trilling in het stuur bij stationair toerental heeft mij veel ergernis gekost. Van een leenauto die ik meekreeg (A6) viel bijna een stuk bodemplaat af, terwijl die net een grote beurt had gehad. Enz. enz. De auto is nu in onderhoud bij een kleine VW/Seat dealer. Daar ben je nog klant = koning!
Voeg mijn auto toe
Kraaivenstraat 14
5048 AB Tilburg
tel.: 13-7500777