Forum Skoda Citigo
Reacties van eigenaren
Naam: Moniqueterheerd, datum: 26 mei 2015 Ervaring met auto: Helemaal in de noppen met mijn stadsautotje. Alleen de nadelen die jullie beschrijven ervaar ik ook, maar daar tegen winnen de pluspunten het vollop! Nieuw |
Bouwjaar2014 In bezit1 jaar KM-stand10.000 km Betrouwbaarheid10 Comfort7 Motor10 |
Antwoord: Ik blijf probleem houden met het trillen van de voorremmen. Al twee keer voor behandeld maar komt steeds terug. Wie weet de echte oplossing?
ReageerNaam: Ll-mpmaas, datum: 10 januari 2015 Ervaring met auto: De Citigo Tour is bij ons de tweede auto, we rijden er beiden in. Ikzelf gewend aan mijn SUV vind de Citigo een geweldig gooi en smijt autootje, laat het motortje wat meer toeren maken en je word beloond met sensatie. Hij remt als de beste. De stoelen zitten voor deze klasse fantastisch. Het verbruik 1op 17,9 met een sportief weggebruik is zeker zuinig te noemen. Als je een praktisch en vooral voordelige en degelijke auto zoekt die je geen parkeerproblemen bezorgt dan is dit een aanrader. Reageer Nieuw |
Bouwjaar2012 In bezit2 jaar KM-stand13.000 km DealerRijk Betrouwbaarheid7 Comfort7 Motor6 |
Uitvoering1.0
Bouwjaar2013 In bezit1 jaar KM-stand23.000 km DealerWaal Betrouwbaarheid4 Comfort6 Motor5 | |
Naam: Lodewijk820, datum: 18 december 2014 Ervaring met auto: Leek goede koop maar de Vw techniek laat het te vaak afweten. Ook weing luchtverversing, matige afwerking is met alles budget voel je aan alles. Nu ingeruild voor betere A segmenter die luxer, stiller meer ruimte bied en waarvan de afwerking beter is en waar ramen achter nu wel open kunnen. Kale plaatdelen ben ik ook klaar mee; tijd voor wat anders. Reageer Nieuw |
Uitvoering1.0
Bouwjaar2014 In bezit1 jaar KM-stand9.500 km DealerBroekhuis Betrouwbaarheid5 Comfort5 Motor5 |
Schrijf je nu in voor de gratis Autozine-nieuwsbrief!
Naam: Derk09, datum: 17 december 2014 Ervaring met auto: Helaas is de VW dealer ook Skoda dealer, dat doet afbreuk aan Skoda. De desinteresse druipt ervan af. Citigo vond ik leukste van de 3. Toch wel zaken die irriteren achterramen kunnen niet open... rammeltjes, piepjes en aantal keren terug met auto. Beter de 75pk versie kunnen nemen net iets meer power. Ook teller wijkt behoorlijk af 10% al is dat niet erg. Reageer Nieuw |
Uitvoering1.0 60pk
Bouwjaar2013 In bezit1 jaar KM-stand21.000 km DealerAb Mulder Betrouwbaarheid4 Comfort6 Motor6 |
Naam: Willmien2, datum: 17 december 2014 Ervaring met auto: Inmiddels al weer voorbij gestreeft door concurenten. Gebruikte matrialen matig net als de 60 pk'tjes. Matige ventilatie, snel krassen binnen in. Ook nadeel is maar 4 persoons nu plek te weinig. Kale plaatdelen overal ook niet mooi. Voor de rest tja matig, hoef er niet nog eentje. Reageer Nieuw |
Uitvoering60pk
Bouwjaar2013 In bezit1 jaar KM-stand12.000 km DealerDAGO Betrouwbaarheid5 Comfort6 Motor5 |
Naam: J. Krimp6, datum: 7 december 2014 Ervaring met auto: Ik heb nu een Skoda Citigo Elegance 60 pk. Wat trekt die auto goed op. Ik heb dan een schuif/kantel dak dat is een aanrader, dat is echt top. En bij een donkere kleur valt het dak niet op. En de laatste opties die de fabriek heeft door gevoerd in de Citigo zoals stoelverwarming in twee standen heerlijk en aan de stuurkant een knopje toegevoegd voor het raam openen aan passagierskant. Nieuw |
Bouwjaar2014 In bezit1 jaar |
Antwoord: Bij het stuk van mij staat dat ik de auto een 1 jaar oud is.
Dat kan niet, hij is nog geen maand oud.
Antwoord: Als je een middenarmsteun laat plaatsen in een Skoda Citigo. Misschien het laatste model dec 2014 dat weet ik niet. Die arm steun kan je helemaal verticaal draaien dus tussen de rugleuningen in. En dan zie je gelijk een grootte platte knop zitten. Die knop is de stelknop van je armsteun.
Normaal is een armsteun horizontaal, maar met deze knop kan je hem schuin naar beneden zetten; dat vind ik erg prettig. Maar let op dat hij niet te ver naar beneden staat want dan werkt de handrem niet. Dus handrem om hoog en dan in jouw positie zetten dan kan er niets gebeuren. De knop draait vrij zwaar; een soort kliksysteem.