Freeroad Almere
Mazda-dealer

Verkoop
7,2
Service
6,7
Op zoek naar een Mazda CX-5 2.2 SkyActiv-D Signature automaat?
bynco heeft er 33 vanaf € 21.495,-

Ervaringen van klanten

Verkoop
6
Naam: P. Theunisz, datum : 8 maart 2022
Ervaring met verkoop: Voor de aankoop was de reactie van de verkoper zeer snel en geen enkele miscommunicatie, aankoop was ook snel gedaan.
Na de aankoop duurde de reactie terug vaak te lang en toen er wat problemen kwamen aan de Mazda cx-5, veel miscommunicaties ,ook toezeggingen dan weer beginnen. Dit is goodwill waarop ik mailde je hebt ze toch toegezegd is uiteindelijke wel gedaan (discussie ) velg spuiten, dan weer andere velg, ander achterlicht afspraak was nieuw achterlicht, men plaatst dan een gebruikt, was net zo goed als nieuw zei de verkoper (dus weer discussie velg en achterlicht).
Thuis gekomen achterlicht was nog slechter dan wat erin zat, dit bleek een kwaal te zijn volgens Mazda nl de dealers hadden hier schrijven over gehad en nis er maar besloten om het oude terug te plaatsen.
Heb woensdags auto gebracht en vrijdag gebeld er werd bevestigt dat auto klaar was kom je daar aan auto niet klaar heb je 125 kilometer gereden mag je dan even kwaad worden (weer discussie)
Als vergoeding zou een extra kabeltje worden geplaatst bij Mazda dealer van gerwen zo ook het achterlicht en de velg moest dan wel even naar deze dealer, dit ook gedaan, terug naar huis dacht ik waar ben ik mee bezig dit alles had Free Road ter plaatse moeten oplossen ik betaal dat kabeltje zelf wel.
Het is hierdoor allemaal op een gegeven moment uit de hand gelopen, waarop ik heb gezegd ben helemaal klaar met jullie, dat zeg je ook tegen een klein kind als het uit de hand loopt.
Er is veel tijd verloren gegaan: 7 uur en 500 kilometer met veel ergernis door dit hele gedoe ook minder leuke weekenden gehad daarna later weer 3 keer naar andere 1.5 uur en 110 kilometer.
Free Road de eigenaar vind dat ik in een onterechte veronderstelling was dat mijn auto klaar was hoewel dat ik gebeld heb en een positieve bevestiging kreeg (als klant kun je hier dan ook een afspraak maken niet komen en dan zeggen ja onterechte veronderstelling zo komt dit bij mij over).
Ook vertelde deze dat er weinig verdiend is aan een gebruikte auto mijn ingeruilde Mazda was na 2 dagen verkocht gezien inruilprijs en verkoopprijs als dit ook verdiend is aan de Mazda die ik heb gekocht.
Ja, dat is voor mij 4 maandlonen dat noemt men dan weinig verdiend, en dat door corona -inplanning -moeilijker -intern, als dit het geval mocht zijn laat dit dan even de klant weten en maak nieuwe afspraak zodat alles wel in een keer goed gaat.
Heb alles bij Mazda Nederland gemeld. Ze begrepen ook niet dat er een gebruikt achterlicht in was geplaatst (en alles doorgeven aan rayon manager) en ook dat het allemaal beter had kunnen en moeten gaan ze hebben nog contact gehad met de eigenaar maar de eigenaar vond het goed zo.
Het maakt niet uit waar een Mazda-dealer zit, je mag er als klant of koper toch vertrouwen in hebben dat alles goed is geregeld daarvoor koop je bij een Mazda-dealer. Gezien alles wat er gebeurd is Free Road Almere Bovaq en Mazda-dealer, service hoog in vaandel, ik heb er weinig vertrouwen in, de enige dealer was van Mazda verkocht ik meteen mijn Mmazda (klant is koning helaas niet overal).
Ja, ik had ook de reviews gelezen die zagen er goed uit helaas voor mij heeft fit verkeerd uitgepakt Free Road welcome to the family was voor mij troubels to the family.
Ervaring met verkoop: Voor de aankoop was de reactie van de verkoper zeer snel en geen enkele miscommunicatie, aankoop was ook snel gedaan.
Na de aankoop duurde de reactie terug vaak te lang en toen er wat problemen kwamen aan de Mazda cx-5, veel miscommunicaties ,ook toezeggingen dan weer beginnen. Dit is goodwill waarop ik mailde je hebt ze toch toegezegd is uiteindelijke wel gedaan (discussie ) velg spuiten, dan weer andere velg, ander achterlicht afspraak was nieuw achterlicht, men plaatst dan een gebruikt, was net zo goed als nieuw zei de verkoper (dus weer discussie velg en achterlicht).
Thuis gekomen achterlicht was nog slechter dan wat erin zat, dit bleek een kwaal te zijn volgens Mazda nl de dealers hadden hier schrijven over gehad en nis er maar besloten om het oude terug te plaatsen.
Heb woensdags auto gebracht en vrijdag gebeld er werd bevestigt dat auto klaar was kom je daar aan auto niet klaar heb je 125 kilometer gereden mag je dan even kwaad worden (weer discussie)
Als vergoeding zou een extra kabeltje worden geplaatst bij Mazda dealer van gerwen zo ook het achterlicht en de velg moest dan wel even naar deze dealer, dit ook gedaan, terug naar huis dacht ik waar ben ik mee bezig dit alles had Free Road ter plaatse moeten oplossen ik betaal dat kabeltje zelf wel.
Het is hierdoor allemaal op een gegeven moment uit de hand gelopen, waarop ik heb gezegd ben helemaal klaar met jullie, dat zeg je ook tegen een klein kind als het uit de hand loopt.
Er is veel tijd verloren gegaan: 7 uur en 500 kilometer met veel ergernis door dit hele gedoe ook minder leuke weekenden gehad daarna later weer 3 keer naar andere 1.5 uur en 110 kilometer.
Free Road de eigenaar vind dat ik in een onterechte veronderstelling was dat mijn auto klaar was hoewel dat ik gebeld heb en een positieve bevestiging kreeg (als klant kun je hier dan ook een afspraak maken niet komen en dan zeggen ja onterechte veronderstelling zo komt dit bij mij over).
Ook vertelde deze dat er weinig verdiend is aan een gebruikte auto mijn ingeruilde Mazda was na 2 dagen verkocht gezien inruilprijs en verkoopprijs als dit ook verdiend is aan de Mazda die ik heb gekocht.
Ja, dat is voor mij 4 maandlonen dat noemt men dan weinig verdiend, en dat door corona -inplanning -moeilijker -intern, als dit het geval mocht zijn laat dit dan even de klant weten en maak nieuwe afspraak zodat alles wel in een keer goed gaat.
Heb alles bij Mazda Nederland gemeld. Ze begrepen ook niet dat er een gebruikt achterlicht in was geplaatst (en alles doorgeven aan rayon manager) en ook dat het allemaal beter had kunnen en moeten gaan ze hebben nog contact gehad met de eigenaar maar de eigenaar vond het goed zo.
Het maakt niet uit waar een Mazda-dealer zit, je mag er als klant of koper toch vertrouwen in hebben dat alles goed is geregeld daarvoor koop je bij een Mazda-dealer. Gezien alles wat er gebeurd is Free Road Almere Bovaq en Mazda-dealer, service hoog in vaandel, ik heb er weinig vertrouwen in, de enige dealer was van Mazda verkocht ik meteen mijn Mmazda (klant is koning helaas niet overal).
Ja, ik had ook de reviews gelezen die zagen er goed uit helaas voor mij heeft fit verkeerd uitgepakt Free Road welcome to the family was voor mij troubels to the family.

Verkoop
9
Naam: Jaapenreiny, datum : 13 december 2020
Ervaring met verkoop: Prima voorlichting, perfecte aflevering.
Ervaring met verkoop: Prima voorlichting, perfecte aflevering.

Verkoop
8
Onderhoud
6
Naam: S. Sinnige79, datum : 1 juli 2018
Ervaring met verkoop: Keurige mensen. Receptie, verkopers, monteurs.
Ervaring met verkoop: Keurige mensen. Receptie, verkopers, monteurs.

Verkoop
6
Naam: G. Woestenburg, datum : 17 april 2017
Ervaring met verkoop: Was weinig tijd om alles uit te leggen.
Ervaring met verkoop: Was weinig tijd om alles uit te leggen.

Verkoop
6
Onderhoud
6
Naam: G. Woestenburg, datum : 19 maart 2017
Ervaring met onderhoud: Pas 14.000 op de teller nog geen onderhoud nodig
Ervaring met onderhoud: Pas 14.000 op de teller nog geen onderhoud nodig

Verkoop
10
Onderhoud
8
Naam: Kick. Wilstra, datum : 30 januari 2012
Ervaring met verkoop: Het is een bedrijf met een goede uitstraling en de verkopers weten waar ze het over hebben een echte Mazda garage. De mensen in het bedrijf zijn enthousiast over het merk.
De aflevering was perfect geregeld alle tijd om de auto uit te leggen en de service medewerkers uiterst beleefd.
Ervaring met onderhoud: Beurtje uitgevoerd en zelfs de auto gewassen.
Ervaring met verkoop: Het is een bedrijf met een goede uitstraling en de verkopers weten waar ze het over hebben een echte Mazda garage. De mensen in het bedrijf zijn enthousiast over het merk.
De aflevering was perfect geregeld alle tijd om de auto uit te leggen en de service medewerkers uiterst beleefd.
Ervaring met onderhoud: Beurtje uitgevoerd en zelfs de auto gewassen.

Verkoop
4
Naam: A. H. Band, datum : 13 januari 2012
Ervaring met verkoop: Alles klopte niet. Van de eerste afspraak (auto was er niet), lakschade aan de afgeleverde auto, tot slechte nazorg.
Ervaring met verkoop: Alles klopte niet. Van de eerste afspraak (auto was er niet), lakschade aan de afgeleverde auto, tot slechte nazorg.
Voeg mijn auto toe
Zandzuigerstraat 6
1333 HD Almere
tel.: 036-5494249
Ook op deze locatie: Alfa Romeo Jeep