Van Kouwen Automotive
Opel-erkend reparateur

Verkoop
8
Service
6,4
Ervaringen van klanten

Onderhoud
6
Naam: Geen, datum : 15 juli 2016
Ervaring met onderhoud: Hele aardig personeel op de receptie, deze mensen weten hoe het moet! Laten je gewoon thuis voelen! De receptionisten krijgen van mij een dikke 10 ondanks dat het onderhoud niet goedkoop was, de service was optimaal.
Ervaring met onderhoud: Hele aardig personeel op de receptie, deze mensen weten hoe het moet! Laten je gewoon thuis voelen! De receptionisten krijgen van mij een dikke 10 ondanks dat het onderhoud niet goedkoop was, de service was optimaal.

Onderhoud
6
Naam: Hans12, datum : 6 mei 2014
Ervaring met onderhoud: Goed gewoon.
Ervaring met onderhoud: Goed gewoon.

Verkoop
10
Onderhoud
9
Naam: B. Tabak, datum : 18 augustus 2009
Ervaring met verkoop: Toyota Aygo 1.0 Sport 5-deurs van 4 jaar ingeruild op deze Agila. Van Kouwen wilde deze auto graag hebben en gaf mij zelfs 450 euro meer terug dan mijn Toyota dealer.
Van Kouwen heeft zelfs met mij contact opgenomen om hier 900 euro van te maken. Verkoop liep vlot, vriendelijk en respectvol.
Ervaring met verkoop: Toyota Aygo 1.0 Sport 5-deurs van 4 jaar ingeruild op deze Agila. Van Kouwen wilde deze auto graag hebben en gaf mij zelfs 450 euro meer terug dan mijn Toyota dealer.
Van Kouwen heeft zelfs met mij contact opgenomen om hier 900 euro van te maken. Verkoop liep vlot, vriendelijk en respectvol.

Verkoop
8
Onderhoud
2
Naam: Astracoupe2000, datum : 14 april 2008
Ervaring met verkoop: Geen klachten over de verkoop en filiaal Mijdrecht. Ben het alleen helemaal eens met Henkhork m.b.t. de receptionist. Daarom kom ik er ook niet meer en heb ik de laatste nieuwe auto bij Catsman Uithoorn gekocht. Receptie is toch ook een visitekaartje niet?
Ervaring met onderhoud: Ben het alleen helemaal eens met Henkhork m.b.t. de receptionist. Daarom kom ik er ook niet meer en heb ik de laatste nieuwe auto bij Catsman Uithoorn gekocht. Receptie is toch ook een visitekaartje niet?
Ervaring met verkoop: Geen klachten over de verkoop en filiaal Mijdrecht. Ben het alleen helemaal eens met Henkhork m.b.t. de receptionist. Daarom kom ik er ook niet meer en heb ik de laatste nieuwe auto bij Catsman Uithoorn gekocht. Receptie is toch ook een visitekaartje niet?
Ervaring met onderhoud: Ben het alleen helemaal eens met Henkhork m.b.t. de receptionist. Daarom kom ik er ook niet meer en heb ik de laatste nieuwe auto bij Catsman Uithoorn gekocht. Receptie is toch ook een visitekaartje niet?

Onderhoud
4
Naam: Henkhork, datum : 9 januari 2007
Ervaring met onderhoud: Klantvriendelijkheid is ver te zoeken. In het speciaal de receptionist, grote dwijl. Hij handelt of hij zelf de garantie moet betalen.
Komt de klant in het geheel niet tegemoed.
Ervaring met onderhoud: Klantvriendelijkheid is ver te zoeken. In het speciaal de receptionist, grote dwijl. Hij handelt of hij zelf de garantie moet betalen.
Komt de klant in het geheel niet tegemoed.
Voeg mijn auto toe
Oosteinderweg 110
1432 AN Aalsmeer
tel.: 0297-329911