Autobedrijf Bouwman B.V.
Daihatsu-dealer

Verkoop
7,8
Service
7
Ervaringen van klanten

Onderhoud
8
Naam: Bertkool, datum : 10 december 2013
Ervaring met onderhoud: Onderdelen zijn duur.
Ervaring met onderhoud: Onderdelen zijn duur.

Verkoop
10
Onderhoud
10
Naam: G. Lenting54, datum : 13 november 2009
Ervaring met verkoop: Als je een Daihatsu zoekt of een andere auto, ze zeggen wel eens de klant is koning onze ervaring zegt bij Bouwman is dat zo. In een woord grandioos.
Ervaring met verkoop: Als je een Daihatsu zoekt of een andere auto, ze zeggen wel eens de klant is koning onze ervaring zegt bij Bouwman is dat zo. In een woord grandioos.

Verkoop
8
Onderhoud
8
Naam: Jtariesewijk, datum : 8 mei 2009
Ervaring met verkoop: Is een relaxte dealer, niks wordt je opgedrongen. Een open en eerlijke sfeer. vader/zoon bedrijf dus niet 10 verkopers om je heen staan dansen.
Ervaring met verkoop: Is een relaxte dealer, niks wordt je opgedrongen. Een open en eerlijke sfeer. vader/zoon bedrijf dus niet 10 verkopers om je heen staan dansen.

Verkoop
7
Onderhoud
3
Naam: Jandeman63, datum : 14 maart 2008
Ervaring met verkoop: Ik kreeg de lime green mica i.p.v. lime green en dat is een verschil van dag en nacht, veel kleurverschil tussen metalen en kunstof delen, dat is altijd zo volgens de dealer? Heel veel bijgeluiden als het buiten koud is. Echt alles kraakt en piept maar op temperatuur is het bijna weg. Plastic interieur is zeer krasgevoelig. Je kan met een plastic tasje nog krassen op je dashboard maken. Je leest het bij bijna iedereen, het verbruik is geen 1 op 20 gemiddeld maar als je echt je best doet 1 op 18 en niet harder dan 100 a 110 want dan is het mis. Als laatste de afstandsbediening: deze werkt slecht en is niet in de sleutel opgenomen waardoor de te licht bedienbare knoppen in je broekzak bediend worden.
Ervaring met onderhoud: Na enkele dagen in mijn nieuw gekochte Sirion te rijden bleken er wat technische problemen te zijn. Een gedeelte is opgelost, maar de grootste klacht namelijk het trillen en schudden van de auto rond de 80 km/h is niet opgelost. Nu na 7 maanden en een onderzoek door de importeur is mijn klacht afgewezen omdat het trillen/schudden binnen de specificaties valt. Dit betekent dat ondanks de medestanders zoals een second opinion van een andere dealer (die mij volledig gelijk gaven) mijn eigen dealer zei: ja, hij trilt maar de importeur vind het niet erg dus ik ook niet. De drie leenauto's die ik heb meegehad tijdens deze reparaties hadden deze klacht niet, waardoor ik weet dat ik een maandagmorgen auto heb. Conclusie: de dealer is nergens toe bereid, zelfs niet onder coulance met een aangepast bedrag bijbetalen om een nieuwe te krijgen. Sterker nog, inruilen kost me 2700 euro op hetzelfde model (een demo met 1000 km op de teller) maar dan vijf maanden minder oud. In een woord schandalig!
Ervaring met verkoop: Ik kreeg de lime green mica i.p.v. lime green en dat is een verschil van dag en nacht, veel kleurverschil tussen metalen en kunstof delen, dat is altijd zo volgens de dealer? Heel veel bijgeluiden als het buiten koud is. Echt alles kraakt en piept maar op temperatuur is het bijna weg. Plastic interieur is zeer krasgevoelig. Je kan met een plastic tasje nog krassen op je dashboard maken. Je leest het bij bijna iedereen, het verbruik is geen 1 op 20 gemiddeld maar als je echt je best doet 1 op 18 en niet harder dan 100 a 110 want dan is het mis. Als laatste de afstandsbediening: deze werkt slecht en is niet in de sleutel opgenomen waardoor de te licht bedienbare knoppen in je broekzak bediend worden.
Ervaring met onderhoud: Na enkele dagen in mijn nieuw gekochte Sirion te rijden bleken er wat technische problemen te zijn. Een gedeelte is opgelost, maar de grootste klacht namelijk het trillen en schudden van de auto rond de 80 km/h is niet opgelost. Nu na 7 maanden en een onderzoek door de importeur is mijn klacht afgewezen omdat het trillen/schudden binnen de specificaties valt. Dit betekent dat ondanks de medestanders zoals een second opinion van een andere dealer (die mij volledig gelijk gaven) mijn eigen dealer zei: ja, hij trilt maar de importeur vind het niet erg dus ik ook niet. De drie leenauto's die ik heb meegehad tijdens deze reparaties hadden deze klacht niet, waardoor ik weet dat ik een maandagmorgen auto heb. Conclusie: de dealer is nergens toe bereid, zelfs niet onder coulance met een aangepast bedrag bijbetalen om een nieuwe te krijgen. Sterker nog, inruilen kost me 2700 euro op hetzelfde model (een demo met 1000 km op de teller) maar dan vijf maanden minder oud. In een woord schandalig!

Verkoop
6
Onderhoud
4
Naam: Jandeman63, datum : 12 februari 2008
Ervaring met verkoop: Andere kleur dan besteld (lime mica metallic i.p.v. lime mica) bumpers veel kleurverschil.
Dealer waarschuwt niet voor het niet kunnen halen van opgegeven verbruik in de folder
Ervaring met onderhoud: Houd er rekening mee dat ondanks het label (gemaakt in Japan) de bouwkwaliteit echt kan tegenvallen.
Ervaring met verkoop: Andere kleur dan besteld (lime mica metallic i.p.v. lime mica) bumpers veel kleurverschil.
Dealer waarschuwt niet voor het niet kunnen halen van opgegeven verbruik in de folder
Ervaring met onderhoud: Houd er rekening mee dat ondanks het label (gemaakt in Japan) de bouwkwaliteit echt kan tegenvallen.

Verkoop
9
Onderhoud
9
Naam: Javare, datum : 24 juli 2007
Ervaring met verkoop: Je moet met de 1.0 en 1.3 rijden om je eigen voorkeur te bepalen. Heb extra lakverzegeling laten doen tegen vogelpoep en dergelijke i.v.m. vlekken.
Ervaring met verkoop: Je moet met de 1.0 en 1.3 rijden om je eigen voorkeur te bepalen. Heb extra lakverzegeling laten doen tegen vogelpoep en dergelijke i.v.m. vlekken.
Voeg mijn auto toe
Smeenkhof 6
7429 AX Deventer
tel.: 0570-623174