12 december 2017
 

Forum Hyundai Trajet

Reacties van eigenaren

  

, datum: 14 april 2015

Ervaring met auto: Prima auto. Service van Hyundai Van Riel slecht en duur. In 2011 voor terugroepactie naar dealer geweest voor mogelijke corrosie met draagarmen achter. Niets aan de hand meneer! In december 2014 wordt de auto voor de APK afgekeurd op doorgeroetse draagarm.

Uitvoering2.7 V6
Brandstofbenzine
Bouwjaar2002
In bezit13 jaar
KM-stand1.130.000 km
DealerRiel

Betrouwbaarheid7
Comfort8
Motor10
  
 
Reactie van: R0biin. Md11, datum: 15 juli 2016

Antwoord: Beste Lero12,

Ik deel geheel jouw mening dat de service van Hyundai van Riel slecht is.

Ik heb een Hyundai Sonata 2.7i V6 bij hem gekocht in 2015. Auto komt bij hem glansrijk door de APK zonder ook maar enig aandachtspunt. APK in 2016 laten uitvoeren, wordt de auto afgekeurd op een volledig doorgeroest subframe aan de voorkant. Meneer van Riel wil er uiteraard niets van weten en verschuilt zich direct achter zijn advocate van DAS.

  

, datum: 19 januari 2011

Ervaring met auto: Auto gekocht met 27.000 km op teller (2003) bouwjaar 2002. Enige storing die we gehad hebben is een sensor. Goed door dealer opgelost. Er waren wat corrosiesporen op dakdragers en spiegels. Dit werd door Hyundai opgelost (nieuw) auto was 2 uit garantie dus beter kun je niet behandeld worden.
In 2010 kon de auto niet goedgekeurd worden doordat de achterste draagarmen gecorrodeerd waren. Gevraagd wat de kosten zouden worden, maar tot grote verrassing zou dit op kosten Hyundai opgelost worden. Al met al zeer tevreden (ben op zoek naar een jongere).
Enige nadelen zijn: 1) verbruik 1:10 2) niet de snelste


Brandstofbenzine
Bouwjaar2002
In bezit1 jaar
KM-stand128.000 km
DealerWittenberg

Betrouwbaarheid10
Comfort7
Motor5
  
  

, datum: 10 oktober 2008

Ervaring met auto: Dealernetwerk is een rommeltje, Hyundai 4 jaar oud, groot defect! Over coulance wordt gezwegen, terwijl de importeur daar wel achter staat. Dealer Van de Plaats en bochane zwijgen als het om echte service gaat. Hoe krijgen we de service waar we recht op hebben?

Ervaring met onderhoud (merkgarage): Van der Plaats zwijgt over een coulance regeling, terwijl de importeur daar graag aan mee wil werken, voor Van der Plaats is dit financieel niet intressant. Dus zwijgt.

Ervaring met verkoop: Goede autokenner mee, het merk lijkt me goed. Dealer kijkt meer naar geld dan naar service. Jammer.

Uitvoering2004
Brandstofbenzine
Bouwjaar2004
In bezit1 jaar
KM-stand70.000 km

Betrouwbaarheid5
Comfort5
Motor5
  
> De nieuwste tests en het laatste nieuws in je mailbox
Schrijf je nu in voor de gratis Autozine-nieuwsbrief!
  

, datum: 25 april 2008

Ervaring met auto: Van Hoegee in Veenendaal verkoopt Hyundai, maar ga liever verder kijken voordat je hier een auto koopt.

Uitvoering2.0
Brandstofbenzine
Bouwjaar2003
In bezit3 jaar
KM-stand77.000 km
DealerCluistra

Betrouwbaarheid6
Comfort7
Motor5
  
  

, datum: 24 augustus 2007

Ervaring met auto: Zuipt 1 op 8 km en na 68.000 kmdistributie defect met koprevisie als gevolg. Slechte regeling door Hyundai.

Ervaring met onderhoud (merkgarage): Niet goed behandeld na grote reparatie buiten mijn schuld. Stroef en volgens garage geen coulance mogelijk. Na zelf bellen met importeur wel iets (300 op een reparatie van 1950) gekregen.

Uitvoering2.0
Brandstofbenzine
Bouwjaar2003
In bezit2 jaar
KM-stand68.500 km

Betrouwbaarheid4
Comfort7
Motor4
  
  

Op zoek naar meer Hyundai Trajet?

Bezoek ook het forum in: