26 juli 2017
 

Forum Volkswagen Lupo

Reacties van eigenaren

  

, datum: 12 september 2016

Ervaring met auto: Kan iemand ons helpen? Onze Volkswagen Lupo 1.0 1999 benzine slaat steeds af als hij warm wordt. Computer vervangen, smoorklep, lambadsone.


Brandstofbenzine
Bouwjaar1999
In bezit1 jaar

Betrouwbaarheid6
Comfort6
Motor6
  
  

, datum: 7 mei 2014

Ervaring met auto: Ben zeer tevreden en ja er zijn mankementen zoals de gangsteller maar daar zijn door innovatief denken van mijn garage ( JB Autoservice te Dieverbrug) de problemen opgelost.

Uitvoering1.2 TDI 3L
Brandstofdiesel
Bouwjaar2004
In bezit4 jaar
KM-stand260 km

Betrouwbaarheid8
Comfort6
Motor9
  
  

, datum: 5 maart 2014

Ervaring met auto: Heb de Lupo na 10 fijne jaren ingeruild, ik heb er nooit problemen mee gehad.


Brandstofbenzine
Bouwjaar2004
In bezit10 jaar
KM-stand30.000 km
DealerMossel

Betrouwbaarheid10
Comfort9
Motor10
  
  

, datum: 1 maart 2014

Ervaring met auto: Ik heb 10 jaar in deze Lupo gereden. Het was echt een super auto, ik heb nog nooit onkosten gehad in 10 jaar.

Uitvoering1.4
Brandstofbenzine
Bouwjaar2004
In bezit10 jaar
KM-stand30.000 km
DealerMossel

Betrouwbaarheid10
Comfort10
Motor10
  
> De nieuwste tests en het laatste nieuws in je mailbox
Schrijf je nu in voor de gratis Autozine-nieuwsbrief!
  

, datum: 21 december 2012

Ervaring met auto: Wij hebben een aantal typische Lupo problemen gehad: airbagstoringen, bevroren carterontluchting, lawaaiig onderstel en deinen, afgebroken stoel frame (Easy entery), defecte microschakelaar in deurslot links, roest op dak, wiellager linksvoor defect en bijna om de drie jaar de achterdemper doorgeroest.

Ervaring met onderhoud (witmerk garage): Goed uitgevoerd een zeer onderhoudsvriendelijke auto!

Uitvoering1.4 16V
Brandstofbenzine
Bouwjaar2001
In bezit11 jaar
KM-stand141.000 km
DealerCentury

Betrouwbaarheid7
Comfort7
Motor7
  
  

, datum: 12 februari 2011

Ervaring met auto: Modeljaren uit 1997 tot 2001 hebben bij vorst last van morotschade door een bevroren carterontluchting. Bij korte afstanden rijden. Motor komt niet tot bedrijfstemperatuur waardoor er condens vormt in de carteronluchting.

Ervaring met onderhoud (merkgarage): Auto is altijd onderhouden door VW dealer in Duitsland, maar is nooit gemodicifeerd bij dealer. Is een bedrijfsauto geweest voor ambulante verpleging. Dus motorblok kwam altijd goed op temperatuur. Coulangeregeling was niet nodig.

Ervaring met verkoop: Verkoper is vriendelijk en behulpzaam bij verkoop, daarna mag je je problemen zelf uitzoeken.

Uitvoering1.4L 37KW
Brandstofbenzine
Bouwjaar2000
In bezit1 jaar
KM-stand160.000 km

Betrouwbaarheid1
Comfort3
Motor4
  
  

, datum: 16 juni 2009

Ervaring met auto: Geen rare dingen meegemaakt tot nu toe. Zeer comfortabel, met name bij hogere snelheden. Absolute aanrader voor wie zuinig wil rijden.

Uitvoering3-liter
Brandstofdiesel
Bouwjaar2002
In bezit2 jaar
KM-stand140.000 km
DealerBrink

Betrouwbaarheid9
Comfort8
Motor9
  
 
 
« 1 2 3 »