17 december 2017
Mitsubishi ASX

Forum Mitsubishi ASX

Reacties van eigenaren

  

, datum: 4 juni 2011

Ervaring met auto: Fijn, rijk voorzien van standard opties (Intense versie), rijdt lekker pittig, ruimte beleving dan van de Volvo V70 (vorige auto) in het bestuurdersdeel. Wat windgeruis boven 130 km/h en bij lagere snelheden hoor je de Dunlop-banden.

Uitvoering1.6
Brandstofbenzine
Bouwjaar2011
In bezit1 jaar
KM-stand1.200 km
Dealer Ben Voets

Betrouwbaarheid7
Comfort8
Motor9
  
 
Reactie van: Sean. Parmentier, datum: 19 september 2011

Antwoord: Aan het panoramisch dak?

 
Reactie van: Pesj, datum: 29 juli 2012

Antwoord: Windgeruis boven 130km/u mag geen probleem zijn, deze snelheid mag je overigens nergens wettelijk halen!

 
Reactie van: H. Heijne, datum: 3 september 2013

Antwoord: Nu wel :-)

  

, datum: 27 mei 2011

Ervaring met auto: Minpunt: geen Bluetooth op Mitsubishi multimedia center van 3000 euro, had ik wel verwacht voor deze prijs?

Uitvoering1.8 Intense
Brandstofdiesel
Bouwjaar2011
In bezit1 jaar
KM-stand9.500 km
Dealer Ben Voets

Betrouwbaarheid6
Comfort6
Motor6
  
 
Reactie van: Milan, datum: 7 juni 2011

Antwoord: vreemd, ik heb wel bluetooth carkit ondersteuning voor mijn GSM

  

, datum: 27 mei 2011

Ervaring met auto: Ik rijd de afgelopen 5 weken in een ASX 150 pk Intense. Al 9.500 km gereden. Verbruik 5,9 op 100 km bij normaal / vlot rijden. Ik ben super tevreden.


Brandstofbenzine
Bouwjaar2010
In bezit1 jaar
KM-stand10.000 km
  
  

, datum: 20 januari 2011

Ervaring met auto: Het is nog kort dat ik hem heb, maar ik ben zeer tevreden. Deze auto heb ik bewust gekozen, dus geen Kia Spotage en geen Hyundai ix35.
Tot nog toe kan ik 2 nadeeltjes ontdekken: stoelen hebben niet veel stelmogelijkheden b.v. lendesteun etc en HSA doet het (nog) niet dus even terug naar de dealer. Voor de rest zeer tevreden.

UitvoeringIntense 1.6
Brandstofbenzine
Bouwjaar2011
In bezit1 jaar
KM-stand825 km
DealerZessen

Betrouwbaarheid9
Comfort9
Motor6
  
> De nieuwste tests en het laatste nieuws in je mailbox
Schrijf je nu in voor de gratis Autozine-nieuwsbrief!
  

, datum: 4 november 2010

Ervaring met auto: Scherp geprijsde auto, veel binnenruimte en een forse bagageruimte. Rijdt prima en is in de praktijk met 1:15 net zo zuinig als Mitsubishi belooft.

UitvoeringIntro Edition
Brandstofbenzine
Bouwjaar2010
In bezit1 jaar
KM-stand3.000 km
DealerPolderman

Betrouwbaarheid7
Comfort7
Motor8
  
  

, datum: 28 oktober 2010

Ervaring met auto: Ik rijd zelf de 150 pk diesel. Met full colour navi, xenon, panorama dak, privacy glass, parkeersensoren, 17 inch ben je met euro 33.000 klaar! Kom daar eens mee bij de concurrentie!
De auto zit lekker, rijdt prettig (moest wel gelijke en software update hebben vanwege schokkerig karakter in 5 en 6 bij c.a. 2000 toeren). Sowieso soms het gevoel dat de motor wat inhoudt, maar als je dan weer gas geeft trekt 'ie goed door! Je vangt wat meer wind, stop/go vind ik niks, maar al met al een goede auto voor niet al te veel geld in nogmaals de vergelijking met andere auto's met een 150 pk diesel en deze opties!


Brandstofbenzine
Bouwjaar2010
In bezit1 jaar
KM-stand10.000 km
  
 
Reactie van: Marioveerle, datum: 15 februari 2011

Antwoord: Ik rijd zelf ook met diesel 150pk, heb ook schokkerig gevoel is na update software niet verdwenen. Verbruik valt ook tegen: 7 a 8 l iter per 100 km. Hopelijk krijg ik geen spijt van aankoop. Mario uit Gent

 
Reactie van: Ron_a, datum: 3 juni 2011

Antwoord: Ook ik heb het zelfde probleem, zeer irritant dat schokkerige gedrag. Daarbij komt dat hij een soort onderdruk opbouwt waarbij zelfs de oliepijlstok wordt uitgeblazen! Erg vaag allemaal, staat nu bij de dealer voor de 3x in een half jaar.

 
Reactie van: Springbok72, datum: 29 juli 2011

Antwoord: Heb er nu 41000 km opzitten en ik blijf dat schokkerige ervaren. De auto loopt op de een of andere manier niet helemaal lekker. Vooral bij lagere snelheden merk ik dit. Pas naar Italie geweest en als je dan lekker doortrekt heb je nergens last van. Vind het sowieso meer een snelwegauto dan een niet snelwegauto. Voorbanden moeten nu vervangen worden, maar de dealer geeft aan dat Dunlop een lange levertijd heeft. Nu dan maar Bridgestone voor. Auto moet ook uitgelijnd worden. Toch blijft het een auto die waar voor het geld biedt, alles erop wat ik nodig heb. Nu alleen nog die motor die wat mooier zou moeten lopen. Oh ja, en onder de 2000 toeren doet tie helemaal niks, maar daarboven power zat.

 
Reactie van: Sean. Parmentier, datum: 19 september 2011

Antwoord: Een update zou het schoken/inhouden bij 2000 tr/min moeten verhelpen

  

, datum: 15 september 2010

Ervaring met auto: De opgedane positieve indrukken en korte ervaring tijdens de demo-rit hebben mij, na aankoop van een ASX, niet teleurgesteld. Nu na een circa 550 km gereden te hebben kan ik zeggen dat de wegligging, vering/comfort en prestaties van de auto mij nog steeds een positief/goed beeld bezorgen.
Verder is de ASX een complete auto en er is niet bezuinigd op veiligheid of andere opties. De ASX is zeker een auto die niet onder doet voor zijn concurrenten!

Ervaring met verkoop: De verkoper van garage Auto Creemers B.V. te Herten-Roermond was gewoon top! Een goede prestatie van het product, duidelijk, open en eerlijke houding, aandachtig luisterend naar wensen e.d. en het maken van een proefrit was geen probleem.

Uitvoering1.6 Intro Edition
Brandstofbenzine
Bouwjaar2010
In bezit1 jaar
KM-stand550 km

Betrouwbaarheid6
Comfort8
Motor7
  
 
Reactie van: Pvankeer, datum: 10 oktober 2010

Antwoord: Welke versie heb je? Benzine/Diesel. Verbruik?

 
Reactie van: Lodewijk. Hasselmann, datum: 11 oktober 2010

Antwoord: De benzine versie. Het verbruik ligt momenteel rond de 1:12,5 bij een circa 40% inzet op lange trajecten.

 
Reactie van: Bijkerk. Jeffrey, datum: 22 oktober 2010

Antwoord: Ik heb er gisteren mee test gereden en kon niet zeggen dat ik hem lekker vond rijden. Misschien kwam het door de banden eronder (wel Yokohama's), maar ik vond vooral dat er een soort van drempel waar ik de stuurinrichting overeen moest trekken wanneer je een bocht neemt moest ik het stuur zelf terug draaien. De auto stuurde niet terug rechtdoor. Verder mooie auto, maar gaat waarschijnlijk niet mijn keus worden.

 
Reactie van: Arthur_bon, datum: 26 oktober 2010

Antwoord: De auto is uitgerust met Mitsubishi elektro hydrolische stuurinrichting. Daardoor gaat het gevoel verloren in de stuurinrichting en is de rechtuitstabiliteit niet zo als je zou wensen. Ik heb namelijk mijn Mercedes B-Klasse weer verkocht omdat ik de Mitsubishi stuurinrichting die erin zat niet prettig vond.

  

Op zoek naar meer Mitsubishi ASX?

Bezoek ook het forum in:


 
 
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »